Supportermatchen
« Föregående · 805114 · Nästa » Till forumet
Sv: Supportermatchen
Abron: Okey. Ska slöa lite framför tv:n nu men kikar in sen hur det blev. Du det var inte lite storlek på bilderna :D
Sv: Supportermatchen
Abron: Jo det skulle vara bra om det kunde bli lite större. Såg att det var många bilder. Hur mycket utrymme tar alltsammans upp?
Tack för skjutsen förresten. Glömde säga det vid Indiana ;)
Tack för skjutsen förresten. Glömde säga det vid Indiana ;)
Sv: Supportermatchen
Norden_AN:
Blir lite sämre på sidan, skall försöka få de lite större...Kan skicka över några Mb om du vill ?
Blir lite sämre på sidan, skall försöka få de lite större...Kan skicka över några Mb om du vill ?
Sv: Supportermatchen
Abron: Tack. Jag var nyss inne på sidan din fast hittade inte :) hyfsade bilder. Men man kan ju inte begära bilder som är i tidningar ;)
Sv: Supportermatchen
andyo: Förstår att det är stressigt innan jul ;) Men vad gör det? Det kommer väl en match nästa år också, då blir det i Kattlådan. Kanske man tom får hänga dit en i nätet då?
Sv: Supportermatchen
Jag är så besviken & förbannad på mig själv. Tack vare att jag inte fixat i ordning julklappar, städning & dyligt så missade jag matchen. Fruktansvärt frustrerad när ens gamle vän Ante Nordin (Norden_AN här på HS) var med å spelade dessutom.
Roligt att ni som var med å spelade vann i alla fall, inga dåliga siffror heller!
Roligt att ni som var med å spelade vann i alla fall, inga dåliga siffror heller!
Sv: Supportermatchen
LingaN: såg timrå-hv71 i repris nu igen jag såg den live i går med det var lika jävla skönt nu igen när sanny satte dit 6-6 målet jag fick går hud på armana
Sv: Supportermatchen
Madde: Inte en enda A-lagsspelare var på plats och såg matchen. Men de har väl fullt upp med tanke på att julafton är på söndag och ett litet uppehåll i Elitserien.
Kanon match! Jag fick köra riktiga spotlighten. *stolt*
Skarin hade massor av hånlåtar som han körde i musikbåset.
Kanon match! Jag fick köra riktiga spotlighten. *stolt*
Skarin hade massor av hånlåtar som han körde i musikbåset.
Sv: Supportermatchen
Frella:
Men det gjorde ont å möta de där ångloken från stan, kanske har de andra regler söder om Torsdagsbäcken ?
Men det gjorde ont å möta de där ångloken från stan, kanske har de andra regler söder om Torsdagsbäcken ?
Sv: Supportermatchen
Dream Team: Trevligt med seger, en ny era i supportermatcherna har inletts. Över 5000 spänn samlades in för Lekterpain, bara det är värt en applåd med tanke på att det inte kan ha varit mer än 100 på läktaren, om ens det. Sundsvall Fans utan TIKare i laget gick på knäna i tredje och var inte ens nära.
Sv: Supportermatchen
JimmyH: Härligt! Sviten håller i sig! Ni gjorde alltså en omvänd HV71. Ja, ni höll hela matchen ut.. hehe ;)
Rock on!
Sv: Supportermatchen
Dream Team: Vi vann enkelt 7-2! 6-1 efter två perioder!
Matchreferat kommer på tikare.se ikväll.
Nu ska vi ut på aveny!
Matchreferat kommer på tikare.se ikväll.
Nu ska vi ut på aveny!
Sv: Supportermatchen
Underbar match!
Lite segt i mitten bara men på slutet.... oj oj oj oj....
Väldigt fegt av en blå att cross-checka en röd i ryggen!
Skulle det vara macho eller nåt? Mycket fult!
Länge sedan jag stod upp och skrek på en match.
Sjöstedt var kanon som speaker! Ny karriär kanske?
Efter supportrarnas insats igår så borde hela a-laget befunnit sig på läktaren med flaggor och trumma för att visa sitt stöd för supportrarna.
Lite segt i mitten bara men på slutet.... oj oj oj oj....
Väldigt fegt av en blå att cross-checka en röd i ryggen!
Skulle det vara macho eller nåt? Mycket fult!
Länge sedan jag stod upp och skrek på en match.
Sjöstedt var kanon som speaker! Ny karriär kanske?
Efter supportrarnas insats igår så borde hela a-laget befunnit sig på läktaren med flaggor och trumma för att visa sitt stöd för supportrarna.
Sv: Supportermatchen
Per HApps: 6-1, ser man på. Det är alltså läge att det blir en vändning likt den vi fick se igår. Vem i kattlaget ikläder sig rollen som Sanny?
Moverare? Nä, vem försöker jag lura egentligen...
Moverare? Nä, vem försöker jag lura egentligen...
Sv: Supportermatchen
Dalan:
6-1 till timrå efter andra perioden, kuriosa är att vi fått en ny stjärna på speakerhimlen nämnligen Erine Eagle, klockren som speaker, stakar sig inte och är tydlig, Pratarn se upp, du har fått konkurrens :)
6-1 till timrå efter andra perioden, kuriosa är att vi fått en ny stjärna på speakerhimlen nämnligen Erine Eagle, klockren som speaker, stakar sig inte och är tydlig, Pratarn se upp, du har fått konkurrens :)
Sv: Supportermatchen
actionleif: Och helt plötsligt fick man en anledning att inte gå.
Måste vara dömt att misslyckas om men ger den karln en PA anläggning att våldföra sig på.
Måste vara dömt att misslyckas om men ger den karln en PA anläggning att våldföra sig på.
Sv: Supportermatchen
30: Och priset är en liten påse grillchips och en burk trocadero. Precis som på din tid.
Sv: Supportermatchen
actionleif: Hoppas Sanny är på plats så kan vi alla få bevittna en härlig intervju om de två senaste veckorna!
Sv: Supportermatchen
Ni som vill höra lite av Sjösan (ernie eagle) kan ju komma till hallen ikväll då han är speaker
Sv: Supportermatchen
Moverare:
För klenproppar som dig det. Mycket snack å lite verkstad är väl det du skall skriva på din profil. Armar å ben som lampsladdar fast å en storkäft fast det brukar lösa sig självt med såna klenisar. Har idag satt ett pris på din eminenta pappskalle så det löser sig nog (C;
För klenproppar som dig det. Mycket snack å lite verkstad är väl det du skall skriva på din profil. Armar å ben som lampsladdar fast å en storkäft fast det brukar lösa sig självt med såna klenisar. Har idag satt ett pris på din eminenta pappskalle så det löser sig nog (C;
Sv: Supportermatchen
30: Slagskott är hockeyns ABC, känner mej helt lugn!!!
Ol' time hockey...here we come!!!
Sv: Supportermatchen
Mats Edström:
Du som håller på sundsvall måste ta med en nybörjarkurs dvd för hockeyspelare, så vitt jag vet har det aldrig spelats hockey i dom färjerna (C;
Du som håller på sundsvall måste ta med en nybörjarkurs dvd för hockeyspelare, så vitt jag vet har det aldrig spelats hockey i dom färjerna (C;
Sv: Supportermatchen
Dessutom kommer vi att ta med TV och DVD-spelare till omklädningsrummet. Vi skippar värmningen på is och ser på Slagskott istället!
Sv: Supportermatchen
Mats Edström:
Spelar nog ingen roll pingvinen björne drar av honom skinnet som är lite löst å slappt hahaha
Spelar nog ingen roll pingvinen björne drar av honom skinnet som är lite löst å slappt hahaha
Sv: Supportermatchen
actionleif: Moverare kommer att spela i bar överkropp ikväll, allt för att du inte ska kunna dra tröjan över skallen på honom i vanlig ordning. ;-)
Sv: Supportermatchen
Jag har handlat lite taggtråd så alla i laget kan få litegrann och tugga i sig till matchen ikväll
Sv: Supportermatchen
andyo: Inte nästan 40, jag är 40. Roligare att vara gammal och barnslig än ung och gubbig.
Sv: Supportermatchen
Moverare: Okey ja då har du inga nervceller ovanför halsen då. Tydligen är du nästan 40 bast, och att ha en sån profil som dig här med tanke på detta är ju gulligt och roligt ;)
Sv: Supportermatchen
andyo: Nä, det har aldrig slagit mig, men vem slog dig. Det var i alla fall inte jag.
Sv: Supportermatchen
JimmyH: Du förväxlar Lady och Ferdinand, men det är inte så lätt, många får hybris i julstressen.
Sv: Supportermatchen
-Gurra-: Min gissning: en Sune-typ som låtsas vara tolv. Och han gör det bra också. Ungefär som pedofilerna på Lunarstorm.
Sv: Supportermatchen
-Gurra-:
jag tror att det är mer ålderrelaterat än tokrelaterat, det du undrar över.
jag tror att det är mer ålderrelaterat än tokrelaterat, det du undrar över.
Sv: Supportermatchen
timrå_ik: Vad är du för en tok egentligen ??. Du får ursäkta mig, men som situationen ter sig så känner jag mig bara så tvungen till att ställa den frågan.
Sv: Supportermatchen
JimmyH: PS. Jag är klar med städningen. Till och med disken blev undanröjd. Vinner Timrå ikväll mot all förmodan så kanske det rent av blir en myskväll. DS
« Föregående · 805114 · Nästa »