För klenproppar som dig det. Mycket snack å lite verkstad är väl det du skall skriva på din profil. Armar å ben som lampsladdar fast å en storkäft fast det brukar lösa sig självt med såna klenisar. Har idag satt ett pris på din eminenta pappskalle så det löser sig nog (C;
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För klenproppar som dig det. Mycket snack å lite verkstad är väl det du skall skriva på din profil. Armar å ben som lampsladdar fast å en storkäft fast det brukar lösa sig självt med såna klenisar. Har idag satt ett pris på din eminenta pappskalle så det löser sig nog (C;