Supportermatchen
Laguppställningen hålls hemlig till en timme före nedsläpp
Vilka tappra har anmält sig till isfotbollen hittills då?
Sundsvall Fans vs. Timrå IK Supporterklubb
Isfotboll är precis som det låter fotboll på is, med full hockeyutrustning förutom skridskor som ersätts av tennisskor skall lagen under 3 minuter göra upp om vilka som det bästa laget. Isfotbollen spelas i andra periodpaus.
Vi behöver fortfarande nån som kan ställa upp på detta, vi har nästan fullt lag.
Om Sundsvall som har ett snitt på vad är det 100 pers(?)klarar det så måste väl vi som ligger närmare 5000 klara av att skaka fram 5 tappra.
Jo jag noterade att det var många med dålig ork, vilket var förvånnande.
Både Moverare och ernie............ähhh de har väl gift sig och dragit iväg.
ja eller en cup precis som scacupen och spelas på olika arenor varje år tål att fundera på
Frågan är bara hur det löser sig med istider och allt runtikring
Ni som knäppte bilder ni vill dela med er skicka de till mig på [email protected], funkar inte det så skicka till [email protected]
Gäller speciellt du som knäppte lagbilden
He he...............vi är bäst när det gäller.
Tack alla trevliga människor jag tiggde pengar av, ni var helt fantastiska.
Jag fick bara en enda utskällning.
Tack för matchen, rönallar!
Vi erkänner oss besegrade 2006/2007 men återkommer med förnyade krafter till nästa säsong.
Som vanligt fantastiskt roligt men jobbigt och en sjujäkla träningsvärk så här dagen efter (och det beror inte på krogbesöket efteråt), det skriker i min trötta lekamen.
Skulle förmodligen kunna hitta tusen orsaker och ursäkter till varför vi förlorade men varför se bakåt?! Fast egentligen var det naturligtvis en ren och skär DOMARSKANDAL!!! ;-)
Ann: Jag sa aldrig att du hade myglat, det var actionleif jag anklagade (lite retsamt)! Jo, jag såg resultatet på porten. Inte undra på att hyran går upp i vår förening med allt klotter och sånt. ;-)
actionleif: Dessutom ljuger du, din illbatting!!! Det var ju sambon din som vann, inte du...som du skrek och hoppade omkring om utanför omklädningsrummen.
Återigen vill jag be #52 om ursäkt för nacksvinget, jag var egentligen mest förbannad på domaren som inte tog ut dej för high sticking där.
Slutligen ett stort tack till alla inblandade, ingen nämd och ingen glömd!
actionleif: Du ska plussa på femtio spänn till insamlingen med ditt vunna vad.
Ps. Det var inget större fel på domarinsatsen, dom var helt ok. Ds.
Per HApps: Sveriges i särklass vackraste supporter i en tidigare upplaga av supportermatchen.
[bild]www.hockeysnack.com/medlem/250kg+k%E4rlek/filarkiv.php?showfile=namnls.bmp[/bild]
www.hockeysnack.com/medlem/willysson/filarkiv.php?showfile=jul.gif
Ja det är märkligt, men tydligen var vi inga får skallar igår, eller så var kanske katterna utan klor.
Ja gosse ni fattade galoppen må jag säga ni gjorde precis som jag sagt före matchen otroligt bra intaget.
Hela gänget var kanon, dj,, kul kväll, men Ubbe var tungan på vågen, absolut, samt att vi tog in din små hintar....Vem är Viklund ;-), eller var.
Det trycker när man ligger ner så tro fan att det inte gick att sova men du får ta en stänkare ikväll nu å fira segern å en bra insatts av dig själv.
Nä det brukar ta några timmar, men gick fa,,, int eatt lägga sig ner, trodde det var nåt annat. men nu har vätskorna bedövat en del ;-)
Jasså du hamnade på akuten inget jag såg på dig under matchen men du är ju en hårding. Flåset...har inget det var många år sedan den försvann hahaha
Jodå, nog kom jag upp ur sängen allt, men det blev ett besök på akuten i natt, 2 revben gick åt he,,, men det biter inte på en fd 08,a öven om det var redan i andra bytet....
Bra jobbat i båset, men hur är det med´flåset ?
Jo Björn vill ha dom, men det saknades tomms DVD skivor hos datornörden, så vi får se när jag kan leverera.
Bra jobb till de som var både på och utanför planen. Längtar redan till nästa match :)
God Jul!
Vi sa att vi skulle hålla ihop över banan det gjorde vi med bravur nästan överbetyg där, vi spelade verkligen enkelt å såg till att vi hade puck framför oss hela tiden och jag tror att ingen var trött för det såg faktiskt så ut så.
Dom fick skjuta från sidorna för det mesta å där tog Ubbe "väggen" Karlsson ALLT. Returerna tog vi alltid hand om eftersom vi var väl samlade som i övrigt på banan hela matchen. Vi hade snabba avslut å det var inte så mycket krims krams i hörnerna alla Sedin som tar kraft om man tappar pucken å skall den långa vägen hem, nä där var det riktig hockey från killarna snabba avslut som dessutom var resoluta utan pardon.
Vi stog upp bra på både offensiv blå som den egna å tvingade för det mesta dom "blåa" att ta taskiga beslut.
Bytena var lite vingliga från början pga tre backpar tre centrar å fyra ytterpar där det var rena rama hönsgården i båset jag var nära hjärnblödning pga att en del följde rakt av slips den femma dom börjat i hahaha men det löste sig med att vi spelade med tre sedan å rullade runt på folk hahaha gosse man var jätteyr själv där ett tag å då har jag tränat småkillar i 8år men detta var nog det yraste jag varit med om i ett bås hahaha.
Killar ni spelade faktiskt riktig hockey igår det var inte så mycket hawaii hockey som det brukar som dessutom tar kraft ni var helt enkelt överlägsen igår utan att överdrivit i ord på det.
ALLA får betyg MVG av tränaren å hoppas att ni kom ur sängen i morse hahaha.
//#30
Men Mats må ju va tokig...hade jag velat mygla hade jag vunnit ena klubban o sambon den andra*S*...Närå...allt gick schysst till...Garanterat!:)
Kul det drog in så pass mycket pengar...jättekul...
Utan hans taktiska kunnande och lugn/ordningsfixande i båset hade vi aldrig bärgat detta!
Tur att du ordnade med dragningen, när jag sa att jag vann Jontes klubba så misstänkte Mats mygel direkt!
Mats Edström BÖR ha sätt siffrorna jag tejpade fast på porten hemma 7-2 stod det så fint i relativt stora siffror tillverkad av maskeringstejp...Då må han ju ha känt sej välkommen hem tycker jag....
Tusen tack till alla inblandade igår!
Spelare, Sjöstedt som speaker, Per Arne på klockan, Abris och Gurra som båsöppnare, Domarduon, Friskan, Ann mfl som samlade och sålde lotter på läktaren.
Har inte så stor koll på vilka som jobbade där men tusen tack alla ni som var i hallen igår! Ni skänkte smått fantastiska 5301 kr (vid en första räkning) igår!! Nytt rekord för supportermatchen antar jag.
Helt otroligt. Mer otroligt var att flickvännen vann det i mina ögon största priset, Jonte Hedströms signerade klubb ;)
Skall försöka fixa till lite bättre, har några film sekvenser åsså, men nu måste jag i lopp låddan....Så det får bli en julnöt.
Nu är de 100% större, å jej skall hoppa i lopplådan med minnen från hårdförda katter !