Supportermatchen
« Föregående · 353639 · Nästa » Till forumet
Sv: Supportermatchen
Moverare:
Dream on Moverare, du vet inte att TIK laget tränat i 6 månader utan att du fått reda på det :-)
Dream on Moverare, du vet inte att TIK laget tränat i 6 månader utan att du fått reda på det :-)
Sv: Supportermatchen
matsby: Lugn i bussen nu.. favoritskapet lämnar vi gärna kvar hos motståndarna.. =)
Sv: Supportermatchen
matsby: Inge större pejl faktiskt.. jag är med på ett hörn, men sen är allt höljt i dunkel.. vem vet, vi kanske försöker överraska den här gången.. =)
Sv: Supportermatchen
Moverare: Men SÅ ska det ju se ut! Tänk att Timrå lägger grunden till så mycket.. och Sundsvall har som vanligt massor att lära... =)
Sv: Supportermatchen
matsby: Jag ville men fick inte, dom tyckte jag var för vek.
Så jag koncentrar mig på det jag klara bäst. Att åka omkring och ägna mig åt meningslöst oprovocerat våld.
Funderar på att spela i min Northland Stan Mikita i år.
Tuffast hjälmen någonsin.
Så jag koncentrar mig på det jag klara bäst. Att åka omkring och ägna mig åt meningslöst oprovocerat våld.
Funderar på att spela i min Northland Stan Mikita i år.
Tuffast hjälmen någonsin.
Sv: Supportermatchen
Moverare:
Vad jag har hört så är du för vek även för det,,smokey äter ju dig till frukost det odjuret,,,,du kommer att göra skäl för namnet..eller färgen...gul och blå,,kanske lite vit i ansiktet oxå, ifjol var det mest blå va?
Det är en riktig supporter det.
Vad jag har hört så är du för vek även för det,,smokey äter ju dig till frukost det odjuret,,,,du kommer att göra skäl för namnet..eller färgen...gul och blå,,kanske lite vit i ansiktet oxå, ifjol var det mest blå va?
Det är en riktig supporter det.
Sv: Supportermatchen
Smokey: Är det någon som behöver integralhjälm så är det du. Så du inte gör illa lilla näsan när du snubblar, förresten, sätt en liten kudde på stjärten också. Som en riktig innebandyspelare.
matsby: Smokey äter allt, oavbrutet.
matsby: Smokey äter allt, oavbrutet.
Sv: Supportermatchen
Smokey: Kan vi inte göra så att vi kör en liten internmatch direkt efter första tekningen. I mittcirkeln. Så får vi slut på snacket.
Sv: Supportermatchen
matsby: Ja... Vem vet... Inte alls omöjligt att jag laddar med ett stopp i Leksand på väg upp till Medelpad och årets supporterdrabbning. Några flaskor rödvin innanför västen kanske skulle lugna nerverna inför mötet med den skräckinjagande Moverare och hans sockiplastkompisar...
Sv: Supportermatchen
Moverare: Är väl därför jag fått allihop dårå... Drömmer att du kommer ut på isen klädd som en isprinsessa i rosa tyll. Sedan åker du runt med panikslagen blick och skriker:
-Du får inte slå tjejer!
Sedan övergår drömmen i ett parti där du imiterar den berömda norska målningen "Skriket". Ångesten lyser i dina skräckslagna ögon.
Och över alltihopa hör jag min arma moders röst ropa.
-Smokey! Du får inte slå försvarslösa små djur...
Var glad att du är så korkad att du inte förstår bättre. Annars skulle du sova väldigt dåligt på nätterna;-)
-Du får inte slå tjejer!
Sedan övergår drömmen i ett parti där du imiterar den berömda norska målningen "Skriket". Ångesten lyser i dina skräckslagna ögon.
Och över alltihopa hör jag min arma moders röst ropa.
-Smokey! Du får inte slå försvarslösa små djur...
Var glad att du är så korkad att du inte förstår bättre. Annars skulle du sova väldigt dåligt på nätterna;-)
Sv: Supportermatchen
Smokey: *asg* Redan nu vet alla vem som är kung på SPS.
Inte är det Moverare iallafall....
Inte är det Moverare iallafall....
Sv: Supportermatchen
Maggan:
Det lustiga är när man läser hans inlägg att man hörs hans röst och dialekt ....tomtar på loftet?
Det lustiga är när man läser hans inlägg att man hörs hans röst och dialekt ....tomtar på loftet?
Sv: Supportermatchen
Smokey: Eh, Smokey drömmer om mig klädd som isprinsessa i rosa tyll.
Då förstår jag varför han i förra matchen greppade mig om midjan bakifrån och la sig på mig.
Snälla Smokey, jag vill inte vara din erotiska fantasi.
Lobotomi?
Pervo.
Det är värre, mycket värre än jag någonsin trott.
Då förstår jag varför han i förra matchen greppade mig om midjan bakifrån och la sig på mig.
Snälla Smokey, jag vill inte vara din erotiska fantasi.
Lobotomi?
Pervo.
Det är värre, mycket värre än jag någonsin trott.
Sv: Supportermatchen
Moverare: Ähh, det är bara att erkänna, du älskade att äntligen få ett par armar om dig.
Sv: Supportermatchen
Smokey: Jag förstår att din fru är oroad, hon ringde just och grät över att du kräver att hon iklädd rosa tyll och benskydd ska krypa runt i sängen och jama som en katt.
Sv: Supportermatchen
Moverare: Med tanke på dina inlägg så har jag en fråga, - Går du på dagis eller har du slutat utvecklas sen 5 års ålder.
Sv: Supportermatchen
pasi: Båda delarna, går vi på samma avdelning?
Ägna dig åt bidragen och kvinnorna du.
Ägna dig åt bidragen och kvinnorna du.
Sv: Supportermatchen
Stefan Jalonen:
Måste säga att här hålls det på en bra nivå,,fick ett brev ifrån Suzanne häromdagen där hon var lite sur över att deras moderator hade plockat bort våra inlägg om Obsut...mannen som försvann..
tydligen känsligt ämne
Måste säga att här hålls det på en bra nivå,,fick ett brev ifrån Suzanne häromdagen där hon var lite sur över att deras moderator hade plockat bort våra inlägg om Obsut...mannen som försvann..
tydligen känsligt ämne
Sv: Supportermatchen
pasi: Jaja, jämför med den kvasi-debatt som förs på Sundsvalls sida just nu och det här är inte så illa ändå... :D
Sv: Supportermatchen
pasi: Tack för hjälpen.
Hur som helst. Överskottet frå matchen går oavkortat till lekterapin vid Sundsvalls sjukhus. Och att det blir ett överskott det ska vi som spelar och publiken se till.
Hur som helst. Överskottet frå matchen går oavkortat till lekterapin vid Sundsvalls sjukhus. Och att det blir ett överskott det ska vi som spelar och publiken se till.
Sv: Supportermatchen
pasi: Vi på isen har jätteroligt, publiken i alla fall lite roligt, och förhoppningsvis kan pengarna hjälpa till att muntra upp barnen, om så bara för en kort stund.
Sv: Supportermatchen
Det roliga med Moverare är att han behöver en halv dag på sig för att kontra ett fyndigt inlägg... Men det har vi överseende med.
Nu ser vi fram mot matchen! Moverare och alla andra kommer garanterat att få en fantastisk eftermiddag. Vi lär kunna tillgodose alla typer av läggningar. Ingen nämnd. Ingen glömd.
Överskottet från matchen går till en bra sak. Missa inte supportermatchen! En anledning som man kan stå ut med är alla fanatiker som åker på övernattningsresa till GBG. Det är en orsak som rockar nästan fetare än att se mig hantera Movve. Hur barnförbjudet det nu blir...
Nu ser vi fram mot matchen! Moverare och alla andra kommer garanterat att få en fantastisk eftermiddag. Vi lär kunna tillgodose alla typer av läggningar. Ingen nämnd. Ingen glömd.
Överskottet från matchen går till en bra sak. Missa inte supportermatchen! En anledning som man kan stå ut med är alla fanatiker som åker på övernattningsresa till GBG. Det är en orsak som rockar nästan fetare än att se mig hantera Movve. Hur barnförbjudet det nu blir...
Sv: Supportermatchen
Moverare:
Ja du är ungefär som ett elakt datavirus, omöjligt att bli av med
;-)
Ja du är ungefär som ett elakt datavirus, omöjligt att bli av med
;-)
Sv: Supportermatchen
mike:
hörde att Moverare har tjyvtränat på friskus o svettis..
kan han ha varit så jävlig??
hörde att Moverare har tjyvtränat på friskus o svettis..
kan han ha varit så jävlig??
« Föregående · 353639 · Nästa »
Vi satsar på 13-7 i år också, traditioner är till för att bevara och vårda.