Supportermatchen
« Föregående · 358119 · Nästa » Till forumet
Sv: Supportermatchen
actionleif: Snacka om otur.. =(.. Synd hoppades verkligen på att få lira iår.. *snyft*
Sv: Supportermatchen
actionleif: finns det då iaf möjlighet att hoppa in ist för de två tjejer som skulle ha spelat eller är de med?
Sv: Supportermatchen
rillo: Rätt säker på att det är lekterapin i år. Vet inte var dom gick ifjol, men terapin är väl det troliga..
Sv: Supportermatchen
Tack för en väldigt bra match.
Det blev dessutom en hel del pengar till lekterapin vid Sundsvalls sjukhus.
Det blev dessutom en hel del pengar till lekterapin vid Sundsvalls sjukhus.
Sv: Supportermatchen
Moverare: Helt klart en väldigt bra match. Mycket tufft matchen igenom och det är ju roligt, trots att man är en "gallerpojk" enligt dig=).
Härligt också att det ramlade in ett par kronor till lekterapin.
Härligt också att det ramlade in ett par kronor till lekterapin.
Sv: Supportermatchen
Mange: Ja va fan, jag fick ju höra att jag var för gammal hela tiden.
Och det är jag ju.
Och det är jag ju.
Sv: Supportermatchen
matsby: Bästa matchen hittills, både spännings- och spelmässigt.
Efter första perioden ledde tikarna med 3-0 och då trodde jag det var kört.
Efter första perioden ledde tikarna med 3-0 och då trodde jag det var kört.
Sv: Supportermatchen
Moverare: för att anmärka lite så stog det 2-0 efter första rundan, men vi ökade på tidigt i andra till 3-0. Såg väldigt bra ut för våran del där ett tag men sen så kom ett litet ras, men visst var det en mycket bra match sett till det hela, mycket kamp och ett relativt bra spel.
Sv: Supportermatchen
Moverare: för att anmärka lite så stog det 2-0 efter första rundan, men vi ökade på tidigt i andra till 3-0. Såg väldigt bra ut för våran del där ett tag men sen så kom ett litet ras, men visst var det en mycket bra match sett till det hela, mycket kamp och ett relativt bra spel.
Sv: Supportermatchen
matsby: Klart han fick! Han försöker o föersöker men lyckas aldrig spöa någon tikare.
Sv: Supportermatchen
matsby: Nä, som vanligt backade alla ur när det hettade till. Jag förstår inte varför.
Jag gav mer än jag fick ta emot, så jag ligger på plus och är hur nöjd som helst.
En sprucken läpp, ett stukat finger och en bruten nagel är inget.
Jag gav mer än jag fick ta emot, så jag ligger på plus och är hur nöjd som helst.
En sprucken läpp, ett stukat finger och en bruten nagel är inget.
Sv: Supportermatchen
Ett hjärtligt tack till alla som bidrog till den spännande matchen idag.
* De bägge lagen
* Domartrion
* Funktionärerna
* Publiken
Insamlingen till lekterapin på Sundsvalls Sjukhus inbringade fina tvåtusentjugoen kronor och femtio öre, 2021:50.
Tack än en gång och väl mött i Timrå nästa år.
SUNDSVALL FANS - REGERAR...IGEN!!!
* De bägge lagen
* Domartrion
* Funktionärerna
* Publiken
Insamlingen till lekterapin på Sundsvalls Sjukhus inbringade fina tvåtusentjugoen kronor och femtio öre, 2021:50.
Tack än en gång och väl mött i Timrå nästa år.
SUNDSVALL FANS - REGERAR...IGEN!!!
Sv: Supportermatchen
Moverare: Tack själv! En riktigt rolig match den här gången också, jämnt skägg dessutom på isen.
Och man kan väl diskutera om bästa laget vann den här gången..? eller om det var lite väl blåfärgade domare som nog hade kunnat vara lite mer konsekventa i förlängningen. Lite ologiskt att vara petnoga där, när man friat rätt bra under resten av matchen, eller?
Hursomhelst, riktigt kul att kunna bjuda bra motstånd denna gång.
Vi noterar väl den första pinnen i supportermatchtabellen då:
TIK-Svall 3 0 0 1 2 18-31 -13 1p
Plenty more to come.. =)
Och man kan väl diskutera om bästa laget vann den här gången..? eller om det var lite väl blåfärgade domare som nog hade kunnat vara lite mer konsekventa i förlängningen. Lite ologiskt att vara petnoga där, när man friat rätt bra under resten av matchen, eller?
Hursomhelst, riktigt kul att kunna bjuda bra motstånd denna gång.
Vi noterar väl den första pinnen i supportermatchtabellen då:
TIK-Svall 3 0 0 1 2 18-31 -13 1p
Plenty more to come.. =)
Sv: Supportermatchen
matsby: Nä, inte Smokey.
Jag trippade honom tidigt i matchen och han gjorde en halv baklängesvolt, sedan var han sig inte lik.
Det gjorde nog lite ont.
Jag trippade honom tidigt i matchen och han gjorde en halv baklängesvolt, sedan var han sig inte lik.
Det gjorde nog lite ont.
Sv: Supportermatchen
Dream Team: Vi hade tre rinkbandyspelare med förra året, men de var inte tillräckligt mycket supportrar för att vara med. Så de fick helt enkelt inte spela i år.
Det är trots allt en supportermatch.
Det är trots allt en supportermatch.
Sv: Supportermatchen
Moverare:
hehe...vad jag förstår så hade väll TIK domaren i mot sig idag också,,,dessa konspirationer...skall de aldrig ta slut?
hehe...vad jag förstår så hade väll TIK domaren i mot sig idag också,,,dessa konspirationer...skall de aldrig ta slut?
Sv: Supportermatchen
Tack för en otroligt bra match! Synd bara vi inte fick den där egentligen revanschen men nog fick vi det imed att vi bröt 13-7 sviten.. Så vi kan gott säga att vi föll med flaggan i topp =)
Sv: Supportermatchen
Red Eagles: Ni föll inte med flaggan i topp, ingen föll och vi borde inte ha spelat sudden, det hade varit rättvisast med oavgjort.
I mina ögon blev det oavgjort, barnen på sjukhuset däremot vann.
I mina ögon blev det oavgjort, barnen på sjukhuset däremot vann.
Sv: Supportermatchen
Moverare: Står fast vid att med lika många gubbar på isen så hade TIK vunnit...
Sv: Supportermatchen
Moverare: Så sant så sant.. Hellre straffar då, visat hur man gör mål för TIK-spelarna om de hade varit där..*hehe*...
Sv: Supportermatchen
Moverare: Vi kan ju inte för tusan låta en match som spelas en gång om år sluta oavgjort. One Grand Finale måste avgöras, om vi så ska hålla på hela natten.
Dock, som vanligt är lekterapin den verkliga vinnaren, oavsett matchresultat.
SUNDSVALL FANS - VI ÄR INTE SNYGGA MEN BÄST!!!
Dock, som vanligt är lekterapin den verkliga vinnaren, oavsett matchresultat.
SUNDSVALL FANS - VI ÄR INTE SNYGGA MEN BÄST!!!
Sv: Supportermatchen
Har lite svårt att förstå att förstå att så många retade sig på min hjälm
En Stan Mikita Northland, dög den åt Lanny McDonald och Mike Foligno så duger den åt mig.
En Stan Mikita Northland, dög den åt Lanny McDonald och Mike Foligno så duger den åt mig.
Sv: Supportermatchen
Moverare:
Tycker faktiskt att du som jobbar inom media skall följa upp det spåret, när du finner sanningen så blir du säkerligen "Årets Drake" samt vinner
Pulitzer priset.
Alla vet om att denna konspiration finns,,precis som att alla vet att storsjöodjuret finns, att det var en ubåt utanför alnö på 1980 talet ,,,ja fram med fakta så kommer CNN att värva dig som ett skott ska du se.
Tycker faktiskt att du som jobbar inom media skall följa upp det spåret, när du finner sanningen så blir du säkerligen "Årets Drake" samt vinner
Pulitzer priset.
Alla vet om att denna konspiration finns,,precis som att alla vet att storsjöodjuret finns, att det var en ubåt utanför alnö på 1980 talet ,,,ja fram med fakta så kommer CNN att värva dig som ett skott ska du se.
Sv: Supportermatchen
matsby: Jag är en B-reporter, och det är jag nöjd med.
Bättre än att jobba åt kommunen i Järpen i alla fall.
Jag är en arbetargrabb som tagit ett par steg uppåt.
Och jag vänjer mig aldrig.
Bättre än att jobba åt kommunen i Järpen i alla fall.
Jag är en arbetargrabb som tagit ett par steg uppåt.
Och jag vänjer mig aldrig.
Sv: Supportermatchen
Moverare: Nåt jäkla fel måste det vara när du och jag gnabbas på den här gästboken.
Jag är äldre än du så jag har med ålderns rätt rätt!
Jag är äldre än du så jag har med ålderns rätt rätt!
Sv: Supportermatchen
Moverare: Han har gått i samma skola som Hasek, du vet. Täcker gärna av isen men är känslig för höga puckar.. Vi fick tips från läktaren i första paus om svagheter hos eran keeper.. men det kändes väl dock mer som slumpen gjorde att vi fick in en par mål i tredje..
Sv: Supportermatchen
Var Nike89 maskot?
[bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild]
[bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/smily-bigsmajl.gif[/bild] [bild]www.sportforum.se/images/smiles/icon_lol_old.gif[/bild]
Sv: Supportermatchen
Frisco: Nike89, nä han var inte maskot.
Men han han varit där hade jag gärna kört lite skotträning på honom, utan skydd.
Snöboll.
Men han han varit där hade jag gärna kört lite skotträning på honom, utan skydd.
Snöboll.
« Föregående · 358119 · Nästa »