1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

swehockey

126351 · » Till forumet

Sv: swehockey
Webbradion: "TIK kontrollerar matchen efter 1-0". (nära mål för Robban.....)

Sv: swehockey
Dream Team: Djurgården är ett bättre lag på papperet än vad Modo är, det skall man komma ihåg

Sv: swehockey
Amb-41: Vi höll ju tätt mot MoDo i 3-5...

Sv: swehockey
Amb-41: Dif helt inefektiva kapanen kanon

Sv: swehockey
bucken: :-))) Fy faan vad tur.... eller skall man tacka för dif ineffikivitet, inte mål när man spelar 5-3 i nästan 2 min
:-)))))

Sv: swehockey
DIF slarvar mycket...

Sv: swehockey
Amb-41: Aj aj aj 5 mot 3 för dif i 1,43

Sv: swehockey
36 sek kvar av pp

swehockey
Lägg ner swehockey!

126351 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.