1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614736 inlägg · 6214 ämnen
« · 192571 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Det värsta som hänt i mitt liv
Helg Ernest: Självklart,det blir så här när man
är offentlig person.Har själv åkt på pissböter
en gång för många år sen.Inget roligt alls
500 i böter har jag för mig.

Sv: Det värsta som hänt i mitt liv
Bo Bly: BRA! Då slipper alla vi på att spekulera och förneka att något hänt längre.

Sv: Så kan det gå
mike66: Måtte han inte, satt "segergarren" i halsen. Farliga grejer det där :-)

Sv: Så kan det gå
mike66: J..ar blandade ihop dom .) c :
Sombreron och garren lurade mig .

Sv: Det värsta som hänt i mitt liv
Bo Bly: Ja, han är väll bara mäniska ?

Sv: Så kan det gå
mike66:

Så det var i alla fall inte tvärtom?! Fast MoDo är ett betydligt mänskligare motstånd för vår del, så jag tror på ett lite jämnare resultat. De har haft en djävulsk trend nu på sistone, något jag tror att vi egentligen är i stånd att sätta stopp för. Dock: Torsk med 5-2...

Sv: Så kan det gå
Helg Ernest: Var ett tag sedan SMÅLAND uppenbarade sig här på HS?

Det värsta som hänt i mitt liv
Följ länken!

Sv: Så kan det gå
El Maco: Säker på at inte du frestade med både garre och kröken ? ( c :

Sv: Så kan det gå
Förstår inte varför inte Aftonbladet inte skriver ut namnet direkt, de har ju redan berättat exakt vem det är. Billigt i sig, egentligen har ju inget hänt. Även jag var ute och rullade på en bar alldeles i närheten i går kväll men missade showen. Sånt händer, massor av gånger.

MEN. Det är förjävla klantigt. Det här är en offentlig person. Själv brukar jag själv inte bli tagen av polisen men om det händer är jag inte en offentlig person. Sopigt.

Sv: Så kan det gå
Jimmy: Den resan vill vi inte tala om *snyft*
3:e perioden kan vi redovisa, böter och en havererad motor till Peugeot-jäveln är jobbiga minnen. En väldigt traumatisk upplevelse!

Sv: FBK - Timrå IK 2003-01-16
DJ Hemp: Hårda killar behöver väl ett par öl först... =)

Den säsong som Timrå gjort kan beskrivas med alla positiva ord man kna tänka sig. Kortfattat, hur den än slutar har det varit en fantastisk succé.

Jag är glad och STOLT över att hålla på ett sånt fantastiskt hockeylag som Timrå. Som är på fallrepet en säsong och trots att man sågas jäms med fotknölarna säsongen efter, visar upp att man är bättre än vad alla säger och visar den bästa egenskap det här laget har - hjärta, ett enormt stort Timråhjärta!!!

Sv: Så kan det gå
DJ Hemp:

Helt rätt, vi skippar fylle/skitpratet och koncentrerar oss på MoDo-matchen istället. Tips: Råtorsk med 9-0.

Om sanningen ska fram så var det igenkligen brännevinet som lurade in mig i idrottens värld.

Spola kröken.

Sv: Så kan det gå
klm:

Mycket riktigt gav stortorsken i Malmö en jävla uppryckning som följd, liksom den i Ö-vik lite senare... Fast man kan inte bortse ifrån att SM-gulddrömmarna naggades lite i kanten i afton, vi kanske inte är bättre än trea ändå? Ja ja, vi ligger ännu tvåa - men jag vill VINNA! Precis som Bajen för drygt ett år sedan... :-)

Sv: Så kan det gå
klm: Minns tyvärr att vi förlorade med 8-0 i omgång 50 förra säsongen. Om någon vill ha en matchrapport från den matchen så kan ni messa Dalan eller Madde.

Sv: Så kan det gå
klm:
2002-03-05: Södertälje SK - Timrå IK 8 - 0.

Sv: Så kan det gå
dr Dängroth: Att AIK är en tragiskt anonym klubb som inte ens intresserar de nämast sörjande. Dom har så mycket annat att hålla reda på :-)

Sv: Så kan det gå
Ähum, jag köpte ju faktiskt AB idag (för att få TV-tidningen)... Men hoppade över just den artikeln! Kollade nu... Jävla skitsak! Det här tycker jag att vi drar ett streck över och går vidare... No more skitsnack om fylleskandal!!!

Sv: Så kan det gå
8-1 i baken kanske var bra. Hellre en ordentlig torsk som väcker den sovande björnen än två småförluster som låter den förbli sovande. Stortorsken mot Malmö gav väl lysande resultat i efterföljande matcher.

För övrigt var det väl första gången TIK släppte in åtta mål sedan återkomsten till eliten. Men nån gång ska ju vara den första för allt. Och i en matchserie i slutspelet får Färjestad det inte lika lätt.

Nu önskas nya tag både på och vid sidan av isen på söndag..!?!

Sv: Så kan det gå
Mats76: Du har nu ägnat sju och en halv timme åt det här!
Vad säger det?

Sv: FBK - Timrå IK 2003-01-16
Dream Team:

Okej, nog fan var det en förnedring. Är gammal nog att ha upplevt en del, jag också. Men årets säsong är ännu unik och jag hoppas alltjämt att vi kan göra något alldeles fantastiskt av det hela innan den är över. Ikväll bjöd vi inte riktigt upp till dans, trots att det var damernas... Men - som det brukar heta - hårda killar dansar inte!

Sv: Så kan det gå
Mats76: Och var har du mest ont då??

Jag tycker det är bra om vi i Timrå/Sundsvall kan få hela Sverige att skratta!!! Ett gott skratt förlänger livet, sägs det ju!

Timrå IK - alltid!

Sv: Så kan det gå
Helg Ernest:

Jaha, det var så det var... ;-)

Sv: Sista chansen
kronblom: Jajamensan men det kan man lösa på bussen.

Sv: Så kan det gå
Mats76: Tja ! Dom ligger inte i Allsvenskan iallafall.

Sv: Så kan det gå
Mats76: Bad boys!

Sv: Så kan det gå
Dream Team: Äntligen någon som förstått min tråd psykologisk krigföring. Ryktet om Kent-Anders till SSK och ja ni vet vad.
Inte underligt att dom hade huvudet under armen.
Hoppas bara att dom får tillbaks det till på söndag.
De får ju "Lång" ledigt nu.

Sv: Så kan det gå
dubbelnisse:
Som jag nämnde nedan så tror jag inte så mycket kommer att hända. Om du klappar min rygg så klappar jag din...

Sv: Så kan det gå
Mats76: Naturligtvis hade man mer att tänka på än matchen ikvälll...

Sv: Så kan det gå
Mats76: Varför skickar du inte ett litet brev till någon moderator och kräv en förklaring? Roligt att jag kunde få dig att bli glad!

Sv: Så kan det gå
Dream Team: Ja men vad tror du att spelarna snackade om i bussen på vägen till matchen?? Knappast om hur de skulle slå Färjestad (visst gjorde det det också kanske men var nog knappast speciellt fokuserade...) tror mer de snackade om vad som hände på Undici.

Sv: Så kan det gå
Patrick: Lysande inlägg.
Följ tråden jag har namngett personen och
det står kvar.Jag tycker också att det är för
jävligt.Dom var två ska ena klara sig?

Sv: Så kan det gå
Patrick: ...åsså kommer 1-8 mot Färjestad som ett brev på posten...

Sv: FBK - Timrå IK 2003-01-16
DJ Hemp: Efter kvällens match som nog lindrigast kan beskrivas som en riktig FÖRNEDRING, måste det nog en gång för alla gå upp för oss supportrar som gör ett jättejobb med att stötta Timrå i med och motgång, att vi kan inte vara med och dansa med dom riktigt stora elefanterna riktigt ännu.....

Sv: Sista chansen
Madde: Måste man inte vara med i supporterklubben då?

Sv: Så kan det gå
Idag när jag klickade in på Sportbladet så möttes jag av en rubrik. ”Känd hockeyledare gripen efter fylleslag.” Jag tänkte först inte mer på det. ”Det är väl bara någon gammal avdankad Djurgårdare som fått lite för mycket dricka i sig”, tänkte jag. Men senare så visade det ju sig vara en ledare i Timrå IK! Och inte var det vem som helst heller! Plötsligt förvandlades skvallret till en skandal.

Jag måste säga att jag tycker det är så .f.r.u.k.t.a.n.s.v.ä.r.t. ansvarslöst och omdömeslöst av en person i denna ställning inom klubben att bete sig på det här sättet. En sak är att dricka sprit och vara salongsberusad eller lite mer därtill, men att dricka så pass mycket att man fullständigt tappar kontrollen över händelserna på det sätt han gjorde är helt oförsvarbart. Särskilt i tanke på den offentliga person han trots allt är. Så fruktansvärt j-vla korkat! Att hela Timrå vet vem det är (åtminstone A-laget och juniorerna) och förmodligen snart hela Sverige också, gör knappast saken bättre.

Nu ska jag inte utsätta mig för att bli bortcensurerad genom att berätta vem det är (lär väl ändå framgå i tidningarna snart), men kritiken från min sida skulle ha kunnat bli flertalet gånger hårdare om jag bara fått nämna hans namn. Det finns många kängor att utdela i det här fallet...

Inte nog med att Timrå får dras med illaluktande svarta rubriker efter Sjögrens onödiga armbåge. Nu ser en ledare till att svärta ner klubben ytterligare – helt i onödan. Men, men... i denna inavelsförening där alla håller varandra om ryggen så lär detta knappast påverka någons anställning, lön eller förmåner i negativ riktning. Tragiskt nog.

Sv: Sista chansen
kronblom: MoDos kansli rekomenderade i går ATG ombuden.
Hon pratade om att de var ca 200 Stå kvar. Dem de måste sälja direkt vid luckan. Sitt var i det närmaste slut.
Det är sug nu i Ö-vik , 2 segrar irad + 2 nya tjecker i laget (Rykte från Modoit)

Sv: Kvällens drabbning
Madde:
Men snälla lilla Madde......
Krykov är den spelare som hittat rätt med flest pass denna säsong..... missflyt nån match kan alla ha....

Vilka matcher har du egentligen sett i vinter?
Du vet att han har #15 så du inte blandat ihop saker o ting?

MVH /Henke

Sv: Sista chansen
Madde: Biljetter Kempehallen www.ticnet.se

Sv: Sista chansen
kronblom: Biljetter, inte den blekaste aning! Ring upp till Modo om du vill veta det. Du kan hitta nummer på www.modohockey.se

Åker du med oss så är du garanterad biljett! Billigare dessutom!

Sv: FBK - Timrå IK 2003-01-16
iggy:

Ja, naturligtvis. Och som jag kanske skrev känns denna förlust - mot ett klart bättre lag - betydligt lättare att ta än förra torsdagens onödiga negativa vändning mot lappskojsen...

Fast mina SM-gulddrömmar fick sig onekligen en knäck! Hur fan ska vi kunna knäcka FBK/VF i en eventuell semi i bästa av sju...?! Kan liknas vid den gordiska knuten i dagsläget...

Sv: Sista chansen
Madde: hur många biljetter finns det kvar?

Sv: FBK - Timrå IK 2003-01-16
DJ Hemp: Simma lugnt, efter regn kommer alltid solen *ler*
Nu glömmer vi den här matchen snabbt och går vidare mot slutspelet ...Jag tror att man har tränat "ner sig" inför det kommande slutspelet....Det lät bra vaa ?
Som oftas när det gäller Timrå fans så är det den härliga hope and hell känslan som infinner sig vid förluster. Vi har också blivit lite bortskämda i år så vi har det nu extra svårt med stora förluster eller hur..?
God natt imorgon, är en NY dag, ÄR en ny dag

Sv: Kvällens drabbning
Madde:

"När ska Krykov lära sig passa?" Que??
Han har gjort 21 assist denna säsong. Såg du passningen fram till Sanny i andra perioden? Bänken för Krykov? Jo tjenare... Han var dessutom ända centern som kunde ta några tekningar idag.

Freddan laddad? Nja, kan inte vara kul att stå såna här matcher. fast några mål får även Kapanen ta på sig men han stod samtidigt för många fina räddningar.

Försvarsspelet var under all kritik. Bara Sanny och Crippe får godkänt i matchen, resten kan bättre.

Sv: Sista chansen
Runt 40 anmälda till Modoresan. Dvs att det finns en del platser kvar i vår stora buss.

Ni kan alltså fortfarande anmäla Er!

Åka bil upp till Kempehallen- Lägg av nu!
Nog åker ni hellre med en massa Timrå-supportrar för att känna den riktiga stämningen. Jag vill inte höra ett pip om att någon bilar upp när det finns chans att åka buss!
Många blev ledsna när vi inte fixade någon resa till förra Modo-matchen och nu när vi gör det så är resenärerna få. Kom igen!

Ring nu!

Sv: Kvällens drabbning
För några kommentarer av kvällen...

Chrippe var verkligen på G, varsågod Sara!
När ska Krykov lära sig passa till rätt färg? Färgblind? Bänken nästa?
Freddan måste ha varit laddad för att kliva ut på isen.
Vart 17 var spelarna runt målburen? Kapanen såg väldigt ensam ut. Lindman ska nog hålla sig till backpositionen...

Annas Timråtårta var smarrig och det var ett rent nöje att skära i Pippin!

Sv: Psykologisk krigföring?
Madde: Är det något annat än spekulationer här annars da ? ( c :
Fysiken vet vi att dom har. Alltså måste det suttit i huvudet.
Får hoppas det blir nya friska på Söndag. Dom får ju vila en dag extra iallafall.

Sv: Psykologisk krigföring?
SaraS: På sena Mittnytt sa ordf. Peter Stenberg att det var nån ledare i klubben, dock inte namngiven. Dom skulle diskutera fallet i morgon...

Sv: Psykologisk krigföring?
SaraS: Ursprungstråden startades av en Stockholmare i morse.
Så du kan vara lugn, de var inte ditt fel ( c :

Sv: FBK - Timrå IK 2003-01-16
Ja, jävlar! FBK och VFIF är för bra och lär nog lira final i år om de inte lottas ihop redan i semin, till vilken vi bör kunna ta oss... Tycks ganska säkert att vi fixar en plats bland toppkvartetten ändå!

« · 192571 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.