« Föregående · 199227 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Robban Carlsson
Knylan: Vi får väl fixa så Hassebo spelar Timrålåten med Eilert när Freddan... flåt Eilert står hemma i ladan...
Sv: Robban Carlsson
pettsson: Någon skrev tidigare att han är lagets Duracell-kanin. Jobbar på lika energiskt, även när matchen verkar vara "körd".
Sv: Ruta 1
Smokey: "Dödsmässor är underskattade nöjen."
Sant sant, när jag är på begravning, vilket är ganska ofta, så brukar jag tycka att det är ett utmärkt tillfälle att berätta skämtet om killen som hade Alzheimers sjukdom o cancer.
Nä ,som du säger, mer ångest till folket!
Nackspärren är fortfarande kvar o det värker.
Kvinnor gnäller när dom föder barn, men har dom haft nackspärr?
Sant sant, när jag är på begravning, vilket är ganska ofta, så brukar jag tycka att det är ett utmärkt tillfälle att berätta skämtet om killen som hade Alzheimers sjukdom o cancer.
Nä ,som du säger, mer ångest till folket!
Nackspärren är fortfarande kvar o det värker.
Kvinnor gnäller när dom föder barn, men har dom haft nackspärr?
Sv: Ruta 1
rådbjer: Härligt med lite klassisk neggo. Det är helt klart för lite Ingmar Bergman här i hockeysverige. I helgen så blir det att dricka mörksvart öl, äta stekt pölsa och bära ner den svartvita teven från vinden. Läste i boken om konstgruppen GuiltyGuilty som klipper i hop Expressen och Aftonbladetlöpsedlar som sedan klistras upp lite här och var i Stockholm...
"RIKS-
PUCKO
FILMADE
LYXBÅT
under
svenska
rallyt!
Är det roligt? Eller att mer fysiskt skapa en "Farlig" bok genom att ge ut en bok med sandpapper på omslagspärmarna. När den ställs i ett bibliotek så är den ett farligt hot mot böckerna bredvid. Är det roligt?
Låt oss alla bli gråterskor för Timrå. Vägra vara glad! Chansen att din flickvänn ska ha bananflugor i busken (tydligen en utrotningshotad art) i stället för flatlöss, är endå i det närmaste obefintlig...
Låt oss åka till Södertälje som ett följe pest och kolerasmittade digerdödsexperter. Dödsmässor är underskattade nöjen. Vänd på alla tabeller. Se svårmodet. Timrå IK är inget jävla glamm!
Nu ska jag ta mina piller och köra ett litet tråkigt fredagstifo i all enkelhet.
Någon som har några fler förslag på tråkiga fredagstifon än willyssons vidriga snorgubbsfontän eller PerHApps förslag om att man ska skrika Linköping 1000 gånger ?
"RIKS-
PUCKO
FILMADE
LYXBÅT
under
svenska
rallyt!
Är det roligt? Eller att mer fysiskt skapa en "Farlig" bok genom att ge ut en bok med sandpapper på omslagspärmarna. När den ställs i ett bibliotek så är den ett farligt hot mot böckerna bredvid. Är det roligt?
Låt oss alla bli gråterskor för Timrå. Vägra vara glad! Chansen att din flickvänn ska ha bananflugor i busken (tydligen en utrotningshotad art) i stället för flatlöss, är endå i det närmaste obefintlig...
Låt oss åka till Södertälje som ett följe pest och kolerasmittade digerdödsexperter. Dödsmässor är underskattade nöjen. Vänd på alla tabeller. Se svårmodet. Timrå IK är inget jävla glamm!
Nu ska jag ta mina piller och köra ett litet tråkigt fredagstifo i all enkelhet.
Någon som har några fler förslag på tråkiga fredagstifon än willyssons vidriga snorgubbsfontän eller PerHApps förslag om att man ska skrika Linköping 1000 gånger ?
Sv: Robban Carlsson
Knylan: Kansker Legolas? Legolas hette ju en gammal travhäst, och det heter ju även alven i sagan om ringen som är säker med pilbågen. Nog vill jag påstå att robban är ganska säker på sina skott. Den säkerskjutande arbetshästen! :o)
Sv: Ruta 1
En sak till, Igår var sista gången jag tippar Timrå vinst!!!
Hädanefter ska jag barra negga om dom så får möta Nittorps juniorlag!
Det är bättre att negga, för då mår man så mycket bättre vid varje vinst o man mår inte lika dåligt vid förlust, då blir det en axelryckning o livet går vidare!
Jag har fortfarande nackspärr!
Hädanefter ska jag barra negga om dom så får möta Nittorps juniorlag!
Det är bättre att negga, för då mår man så mycket bättre vid varje vinst o man mår inte lika dåligt vid förlust, då blir det en axelryckning o livet går vidare!
Jag har fortfarande nackspärr!
Sv: Robban Carlsson
pettsson: Haha. Går ju att köra nån variant som är cirkus bambambambambam Gnägg! Eller nått sånt, skulle bli en kultklassiker. =)
Ruta 1
Känner mig så otroligt negativ idag.
Jag känner att detta är början till slutet på denna härliga hockeysäsong.
När vi studsade till över guppet DIF igår, så kände jag att i slutspelet har vi inget att hämta, sorry!
Vi har gjort det vi kan o inget kan ta ifrån oss det fina som gjorts men vi kommer att vara flera nr. för små, det syntes igår o mot FBK!!
Jag säger som Kjell Bergqvist: " Passa på att vara glad, för man vet aldrig när man får roligt nästa gång!"
O inför slutspelet o dessa 2 utskåpningar vi fått från DIF o FBK så säger jag: "Det blir inte roligare än så här!"
ps. Jag har nackspärr idag också :(((
Jag känner att detta är början till slutet på denna härliga hockeysäsong.
När vi studsade till över guppet DIF igår, så kände jag att i slutspelet har vi inget att hämta, sorry!
Vi har gjort det vi kan o inget kan ta ifrån oss det fina som gjorts men vi kommer att vara flera nr. för små, det syntes igår o mot FBK!!
Jag säger som Kjell Bergqvist: " Passa på att vara glad, för man vet aldrig när man får roligt nästa gång!"
O inför slutspelet o dessa 2 utskåpningar vi fått från DIF o FBK så säger jag: "Det blir inte roligare än så här!"
ps. Jag har nackspärr idag också :(((
Sv: Robban Carlsson
Knylan: Robban är ju en riktig arbetshäst åt Timrå. Det kanske är något att skapa smeknamn på? :o)
Sv: Robban Carlsson
Läste även artikeln om arbetet på kansliet, värt att nämna är att Freddan går under smeknamnet "Eilert" vilket även vi bör börja använda. Då vi inte mäktar med att spränga muren och inte sträcka våran kreativitet till längre än "Freddan" så är det uppskattat när man får veta vad han kallas inom laget och kansliet. Jag trodde förresten att han kallades "Bulan".
Och för att återgå till vad tråden egentligen handlar om så gäller även ovanstående, finns det verkligen inget bättre smeknamn åt Robert än "Robban"? Låt kreativitetens lampa lysa!
Och för att återgå till vad tråden egentligen handlar om så gäller även ovanstående, finns det verkligen inget bättre smeknamn åt Robert än "Robban"? Låt kreativitetens lampa lysa!
Sv: Robban Carlsson
Smokey: Nu hoppas man bara att dom värvar tillbaka Linkan och Walle och kanske Tjälldèn... ;)
Sv: Matchrapport
badger: Jo men jag har fått bilden av att folket på södra sittplats är mycket stelare än på Norra, iaf om man ser till dom precis rakt över som sitter mitt framför klacken så att säga. Saknar TITANs "Andra sidan är ni klara", de var helt outstanding förra säsongen. =)
Sv: Matchrapport
Knylan: Men du, det sitter många "slipsnissar" på norra också om du nu med slipsnissar menar egna företagare eller såna som håller i ekonomibiten i sitt företag eller matchens "middagsgäst".
Det beror som du säger mycket på den som går med bössan om han/hon jobbar aktivt, tackar vänligt för varje bidrag eller som Bert Karlsson säger "har karisma".........det hade Örnie.
Det beror som du säger mycket på den som går med bössan om han/hon jobbar aktivt, tackar vänligt för varje bidrag eller som Bert Karlsson säger "har karisma".........det hade Örnie.
Sv: Matchrapport
Selina: Genialt förslag! Kommer ihåg att även TIK08 hade en sån där kampanj förut tidigare i höstas att alla medlemmar skulle skänka en hundring eller nått dylikt.
Det känns helt förträffligt att folk inte skiter helt i TIFO. Okej det är svårt att få folk att hjälpa till och sånt men desto mindre svårt att få folk att skänka pengar. Det största problemet kommer alltid vara pengar, det går ändå ihop med arbetet innan. Det tar bara längre tid. Hoppas att många antar sig Selinas utmaning, skulle kanske haft en textsnutt uppe i grårutan också.
Det känns helt förträffligt att folk inte skiter helt i TIFO. Okej det är svårt att få folk att hjälpa till och sånt men desto mindre svårt att få folk att skänka pengar. Det största problemet kommer alltid vara pengar, det går ändå ihop med arbetet innan. Det tar bara längre tid. Hoppas att många antar sig Selinas utmaning, skulle kanske haft en textsnutt uppe i grårutan också.
Sv: Matchrapport
Selina: Ska se om mina anställda hakar på med, Det tar bara nån minut för dom tjejjerna att få ihop det...;)
Sv: Matchrapport
heart: Nä det var det inte som sagt. Men man kan ju inte vinna jämt. Japp nu tar vi nya tag nere i scania land och drar med oss 3 pinnar från scaniarinken
Forza TIK
Forza TIK
Sv: Matchrapport
Knylan: Kan inte alla här sätta in typ en hundring var då när löningen kommer? Det borde bli lite klirr i kassan i alla fall.
Nån som hakar på den idén...eller ?
Nån som hakar på den idén...eller ?
Sv: Matchrapport
shanti: det var varken timrås eller kapanens dag igår.......kul för henke eriksson att han fick göra två mål......det har gått lite segt för honom....nu tar vi tälje på söndag och leksand på tisdag...
Sv: Matchrapport
Knylan: Det är ju kanon att ni samlar pengar till TIFO:n.
Örnie ränd runt som en lite tidnings pojk på 50-talet och charmade till sig en hel del tror jag.Vad gäller matchen så tycker jag att det såg ut som matcherna gjorde förra säsongen lite grann.
Tyckte att man skulle låta Öhrling fått chansen efter 2-5målet.
Inte för att alla målen avr kapanens fel men det är bättre att få in något nytt när det går så dåligt för resten av laget.
Man kan ju knappast förlora på det, dessutom måste junnisarna få känna på hetluften.Dom måste få mer tid A-laget så dom utvecklas.Och nu när slutspelet nästan är klart så tycker jag att junnisarna ska få en chans att visa upp sina talanger, så vi kan låta slitna spelare vila lite mer till slutspelet.
Örnie ränd runt som en lite tidnings pojk på 50-talet och charmade till sig en hel del tror jag.Vad gäller matchen så tycker jag att det såg ut som matcherna gjorde förra säsongen lite grann.
Tyckte att man skulle låta Öhrling fått chansen efter 2-5målet.
Inte för att alla målen avr kapanens fel men det är bättre att få in något nytt när det går så dåligt för resten av laget.
Man kan ju knappast förlora på det, dessutom måste junnisarna få känna på hetluften.Dom måste få mer tid A-laget så dom utvecklas.Och nu när slutspelet nästan är klart så tycker jag att junnisarna ska få en chans att visa upp sina talanger, så vi kan låta slitna spelare vila lite mer till slutspelet.
Sv: Matchrapport
badger: Nädu, på Norra sittplats finns det många supportrar, värre på Södra sittplats där jag stod i första pausen, det inbringade väl ca 30 spänn. Dock så är jag väl inte världens bästa marknadsförare, jag stod liksom där och väntade på att folk skulle slänga i en tia. Men Södra sittplats är väl slipsnissarnas näste eftersom det är en företagsläktare, lite struligt att få folk att förstå vad tifo är om många är på sin första hockeymatch. Har vi förresten riktig tur så har även någon satt in en slant på PG kontot, man vet ju aldrig.
Sv: Matchrapport
Knylan: Så var ju Örnie bland de snåla "slipsnissarna" och skrammlade (hälsa det till ernie eagle).
Sv: Matchrapport
Jimmy: Korrigering på insamlingspengarna, en vänlig själ körde ner 10 cent också.
Credit till örnie som drog in kanske 1400 av dom där slantarna själv. =)
Tack till er som skänkte, skänk mer mot Leksand! Skulla ha fått ihop en sådär 10000 kulor till slutspelet, dessutom måste vi nog göra en beställning snart om den ska göras från Italien för att vara säker på att få den i tid.
Credit till örnie som drog in kanske 1400 av dom där slantarna själv. =)
Tack till er som skänkte, skänk mer mot Leksand! Skulla ha fått ihop en sådär 10000 kulor till slutspelet, dessutom måste vi nog göra en beställning snart om den ska göras från Italien för att vara säker på att få den i tid.
Sv: Youth is wasted on the young
Bragd-Birger:Vet inte...Knappast alla avskyr lånen tror jag men det är klart att jag tror Sundsvall skulle ligga på samma plats utan dom tre,kanske till,och,med bättre med tanke på Hanssons avgörande utvisningar.Både Hansson och lill-zäta kan bli en förstärkning till playoff dock.Men okej vart ska dom tre få spela annars då tycker du?Dom matchas nog bättre i Sundsvall än i något jäkla J-20 lag ska du se.
Sv: Youth is wasted on the young
Nike89: Du får ursäkta min negativa människosyn, men jag väger nog inte in sundsvallsupportrarnas omdömen när det gäller Hansson-Tägtström-Zetterströms vara/icke vara i Timrå. Har följt den hätska 'debatten' på ert plank hela hösten och närmast tyckt synd om stackarna som tvingas spela i denna unkna atmosfär. Fattar inte varför man har ett samarbetesavtal med en klubb vars supportrar avskyr de spelare man 'tvingas' låna.
Sv: Youth is wasted on the young
Bragd-Birger:Hansson har både spelat bättre och passat bättre i Sundsvall Hockey men i Elitserien...Skulle inte tro det du!Tägström får numera sällan spela ens i Sundsvall men han platsar garanterat i Timrås förstafemma=)Hansson är knapasst Sundsvalls bästa back.Enligt mig finns det fem bättre.(Tjobba,Ivan,David,Svebba och Jimmie)
Youth is wasted on the young
Har svårt att ta till några suicidala utspel efter gårdagens debacle. Kapanen/Freddan skadade, Lind likaså. Antar också att det i någon mån förbereds en liten formtopp när slutspelet börjar. Bajs händer.
Håller dock med nedanstående skribenter som efterlyser mer ungdomlig fräschör på isen. Timrå har just nu en för klubben fullkomligt unik situation. Slutspelet är stensäkert, och 11 omgångar återstår. Utnyttja detta tillfälle! In med någon av juniormålvakterna från start nästa match. Ge dom bra förutsättningar, dvs 'känn på hetluften, ta det lugnt, du har vår fulla tillåtelse att misslyckas, se det som en träning inför framtiden, bla bla'. Samma med Lauritzén, Zetterström (är han helt ute ur bilden nu?), Hansson och möjligen någon mer (Tägtström?).
Kent-Anders har gjort en bragdartad insats så här långt, men på juniorpunkten förtjänar dom kritik. Kolla på hur det gick för Hansson förra säsongen. Han fick chansen av Molin och visade sig vara en smärre sensation. Var är han i år? Har han helt plötsligt blivit sämre eller är det så att han bara inte får chansen längre?
Timrå är en liten elitserieklubb. Vi har inte samma resurser som FBK, HV71, DIF, m fl. Därför är egna, bra juniorer en livsnödvändighet. Man måste ha som ambition att plocka upp någon/några varje säsong. Ge dom chansen, visa juniorerna att vägen ligger öppen för den som vill, orkar och kan.
Att tänka kortsiktigt i detta läge är livsfarligt. Vi ligger tvåa i serien nu, men det innebär inte att det är något once-in-a-lifetime-tillfälle att greppa SM-bucklan, nu eller aldrig liksom.
Vi vet redan att det blir elitseriespel även nästa säsong. Börja bygg för detta redan nu.
Håller dock med nedanstående skribenter som efterlyser mer ungdomlig fräschör på isen. Timrå har just nu en för klubben fullkomligt unik situation. Slutspelet är stensäkert, och 11 omgångar återstår. Utnyttja detta tillfälle! In med någon av juniormålvakterna från start nästa match. Ge dom bra förutsättningar, dvs 'känn på hetluften, ta det lugnt, du har vår fulla tillåtelse att misslyckas, se det som en träning inför framtiden, bla bla'. Samma med Lauritzén, Zetterström (är han helt ute ur bilden nu?), Hansson och möjligen någon mer (Tägtström?).
Kent-Anders har gjort en bragdartad insats så här långt, men på juniorpunkten förtjänar dom kritik. Kolla på hur det gick för Hansson förra säsongen. Han fick chansen av Molin och visade sig vara en smärre sensation. Var är han i år? Har han helt plötsligt blivit sämre eller är det så att han bara inte får chansen längre?
Timrå är en liten elitserieklubb. Vi har inte samma resurser som FBK, HV71, DIF, m fl. Därför är egna, bra juniorer en livsnödvändighet. Man måste ha som ambition att plocka upp någon/några varje säsong. Ge dom chansen, visa juniorerna att vägen ligger öppen för den som vill, orkar och kan.
Att tänka kortsiktigt i detta läge är livsfarligt. Vi ligger tvåa i serien nu, men det innebär inte att det är något once-in-a-lifetime-tillfälle att greppa SM-bucklan, nu eller aldrig liksom.
Vi vet redan att det blir elitseriespel även nästa säsong. Börja bygg för detta redan nu.
Sv: Matchrapport
dr Dängroth: Precis focusera på det positiva ! Crippe en härlig lirare
och Henke en djävulsk snabb skridskoåkare, såg ni när han åkte
nästan ifrån hela djurgården från egna zonen i andra och och så när kunde få sätta den.. Timrå ÄR stabila, men måste få ha en svacka utan att man deppar ihop totalt, vi fans har ju blivit bortskämda denna säsong eller hur ?? NYA tag och fortsätt med Freddan och låt Kapanen bli helt frisk och hungrig !
och Henke en djävulsk snabb skridskoåkare, såg ni när han åkte
nästan ifrån hela djurgården från egna zonen i andra och och så när kunde få sätta den.. Timrå ÄR stabila, men måste få ha en svacka utan att man deppar ihop totalt, vi fans har ju blivit bortskämda denna säsong eller hur ?? NYA tag och fortsätt med Freddan och låt Kapanen bli helt frisk och hungrig !
Länkar:
http://www.nolbyhockey.nu/
http://www.nolbyhockey.nu/
Sv: Matchrapport
Dream Team: Tack ska du ha. Nu kan jag gå och sova utan att behöva fundera över det. =)
Man blir ju som lite orolig. Hoppas han hämtar sig snabbt.
God natt med dig.
Man blir ju som lite orolig. Hoppas han hämtar sig snabbt.
God natt med dig.
Sv: Matchrapport
Chief: Han åkte på en rejäl tryckare, tufft fast helt schysst, då han med huvet riktat ner i isen inte såg den DIF-spelare som kom med full fart. Åkerblom stöp direkt i isen och såg rätt yr ut när han kom upp. Han vilade andra och tredje...
Sv: Matchrapport
Dream Team: Jag som varken såg matchen eller var hemma och kunde följa rapporteringen, vad hände egentligen?
Sv: Matchrapport
Pjotor: Det är den finska sisun. =)
Om Kimmo själv vill stå och anser sig fräsch så kan det vara svårt att motivera ett nej. Idag funkade det dock inte med Kimmo och förhoppningsvis vilar han ett par matcher nu och kommer igen när han är fräsch igen. Lite otur att Freddan gick och blev skadad samtidigt, men life's a bitch. Däremot skulle Kimmo stå över SHG om jag fick bestämma, men det får jag ju aldrig.=)
Om Kimmo själv vill stå och anser sig fräsch så kan det vara svårt att motivera ett nej. Idag funkade det dock inte med Kimmo och förhoppningsvis vilar han ett par matcher nu och kommer igen när han är fräsch igen. Lite otur att Freddan gick och blev skadad samtidigt, men life's a bitch. Däremot skulle Kimmo stå över SHG om jag fick bestämma, men det får jag ju aldrig.=)
Sv: Södertälje 26/1
TIK08: Det finns mellan fem och tio platser kvar i TIK08-bussen på söndag (vet inte än exakt hur stor buss vi kommer att få). [email protected]
Timrå förlorar inte två matcher i rad. Tälje vinner inte två matcher i rad. Seger på söndag, var där!
Timrå förlorar inte två matcher i rad. Tälje vinner inte två matcher i rad. Seger på söndag, var där!
Sv: Matchrapport
Jimmy: Jag tror att Kimmo själv ville stå ikväll. Men man kan ju naturligtvis fråga sig varför Kent-Anders lät honom göra det? Jag kom ihåg ngn match efter baltica när han hade varit magsjuk då han hade hållt på och spytt i ngn period paus, då fick jag också den känslan av att Kimmo själv hade valt att stå. Nu har ju faktiskt råd med den lyxen att vila endel slitna spelare och det tycker jag verkligen att man ska utnyttja speciellt i Kimmos fall. Okej Öhrling/Fagerström kanske kan bli "knäckta" av en plattmatch mot de stora pojkarna men gör dom en stormatch så lär dom få en skaplig "boost" eller hur?
Sv: Matchrapport
Jäkligt roligt om det börjar lossna för Crippe. Tror han kan vara riktigt farlig. Kul också att Henrik Eriksson kliver fram. Kapanen ser jag dock helst på bänken ett tag till.
Det här var ju inte kul, men det går väl inte att spela på topp hela tiden. Vi kommer igen! Timrå IK - ger aldrig upp. Tror dock det blir ett par tuffa matcher framöver.
Det här var ju inte kul, men det går väl inte att spela på topp hela tiden. Vi kommer igen! Timrå IK - ger aldrig upp. Tror dock det blir ett par tuffa matcher framöver.
Sv: Matchrapport
dr Dängroth: Crippe visar iaf rätt hjärta nu gäller det bara att bygga på muskler så tror jag han kan gå långt.
Sv: Matchrapport
ernie eagle: Jag håller till viss del med dig men det gäller att vara försiktig när man matchar fram juniormålvakter. Dem andra lagen låter juniorer stå? Joel Davis i LHC är den ende hittils denna säsong iaf, han har släppt in 5 mål på 29 skott.
Öhrling har gått fram otroligt mycket på senare tid och borde kanske vara värd en chans snart helt klart. Men låt det vara en match i slutet på serien som kanske inte betyder så mycket. Fagerström har stått några A-lags matcher och gjort det bra. Blir ingen av våra A-lags målvakter bättre tills på Söndag bör en junis få chansen.
Öhrling har gått fram otroligt mycket på senare tid och borde kanske vara värd en chans snart helt klart. Men låt det vara en match i slutet på serien som kanske inte betyder så mycket. Fagerström har stått några A-lags matcher och gjort det bra. Blir ingen av våra A-lags målvakter bättre tills på Söndag bör en junis få chansen.
Sv: Matchrapport
dr-nix: håller med. Henke Erikssons första balja var ren jäklaranamma, skönt att se honom gå rakt på mål. Crippe gör otroliga grejer med pucken stundtals. Det är bara att gå vidare, snart ny match.
Sv: Matchrapport
om man ska hitta något positivt från matchen så tycker jag man kan plocka fram Henrik Eriksson, Wallenberg & Crippe jag tyckte dom klev fram när resten tycktes ge upp.
Sv: Matchrapport
ernie eagle: Taskig början på matchen och det blev en hel del daller i spelet. Timrå släppte in för många skitmål och hade uppenbarligen inte den där turen och rätta viljan som behövs för att vinna. Djurgården vann stundtals närkamper och bröt passningar i Tiks zon som jag inte sett tendens till på denna säsong. En dålig dag på jobbet. Varken mer eller mindre. Jag tror ingen av de inblandade var nöjd med insatsen. Man kom in fel i matchen. Djurgården spelade rappt och bra. Flera mål var retfullt billiga, det gick nästan troll i sumpade uppspel. Jag tror inte att en lösning med juniormålvakt skulle förändrat matchscenariot särskilt mycket.
Det positiva var att man krigade in två mål i slutet. Även fast det i princip var avgjort. Vad gäller Kapanen och resten av Timrå så kommer de igen, var så säker... Nu tänder grabbarna till.
Det positiva var att man krigade in två mål i slutet. Även fast det i princip var avgjort. Vad gäller Kapanen och resten av Timrå så kommer de igen, var så säker... Nu tänder grabbarna till.
Sv: Matchrapport
Vilken jävla tur att jag inte hade möjlighet att gå på matchen idag!! Är så jävla less nu...
« Föregående · 199227 · Nästa »