1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen
« · 201334 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: GO TIMRÅ GO
JAAAAAA!!!
Lindman !!

Sv: SSK-TIK
5 mot 3 nu... Ahola ut

Sv: SSK-TIK
5-3, Ahola ut.

Sv: GO TIMRÅ GO
Zetterberg ut, TIK PP.

Sv: SSK-TIK
Lärking dömer. TIK i power-play nu...

Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: vem är det som dömmer

Sv: GO TIMRÅ GO
klm: 3 mot 5 nu i 16 sek.

Sv: SSK-TIK
5-3 i 15sekunder

Sv: SSK-TIK
5-3 i 15sekunder

Sv: SSK-TIK
Robban stressar bra.

Sv: GO TIMRÅ GO
JD: Starkt om vi vinner med bara tre formationer och ingen reservforward i båset..! Men det grejar vi väl. Go Timrå Go!

Sv: SSK-TIK
PP igen, Jindrich som blivit utvisad.

Sv: SSK-TIK
Power-play för SSK igen...

Sv: SSK-TIK
Dream Team: lät som ett kontrolerat box play

Sv: SSK-TIK
perra: TIK rensar ut. Man stressar rätt bra...

Sv: SSK-TIK
Dream Team: power play för tälje styf fasthållning

Sv: SSK-TIK
Styf utvisad.

Sv: GO TIMRÅ GO
Vi tar väl och dammar av en gammal klassisk vinsttråd ?

Styf utvisad. Scheisse !

Sv: SSK-TIK
Skönt tryck i TIK-klacken. Chansfattigt i power-play...

Sv: SSK-TIK
dr-nix: Pust... TIK power-play...

Sv: SSK-TIK
Slask: jag brukar som regel tvivla på swehockey.

Sv: SSK-TIK
dr-nix: I så fall borde han stå med i laguppställningen på swehockey, det gör han inte.

Sv: SSK-TIK
någon som vet om Lauritzen följt med till Södertälje, det borde han ha gjort eller??


Sv: Tillgängliga matchtröjor
Bärra Littmar: Det är rena rama Rea priserna på Timrås matchtröjor,

Sv: Strimmorna
Här kommer något som ni kan titta på...

SSK-TIK
Kvällens domartrio:

Referee: Christer Lärking
Linesmen: Tobias Blomqvist och Peter Sabelström

Sv: Fallaffeldomen
Tikfanz: Bara jag får vara med om ett slutspel så spelar sikten där man står mindre roll. I Kempis är det inte så förbannat dåligt faktiskt, man får ta del av den fantastiska stämningen i Timråklacken ändå...
Det är iaf tacksamt att komma dit, man är alltid garanterade att höras mer än hemmapubliken. Igår på radiosporten sa Christer Jonasson att 3 800 pers. hördes som dom var 50 st.

Sv: Fallaffeldomen
Dream Team: Nackdelen med att möta MoDo i slutspelet är: Kempehallen med en så urusel sikt på borta stå!!..

Sv: Fallaffeldomen
Dream Team: Att vi vinner...

Sv: Fallaffeldomen
skalpjägaren: Att ni vinner på straffar???

Sv: Fallaffeldomen
rådbjer: Visst är dom värda att ta på allvar, absolut. Men faktum är väl att vi är rätt så gröna oavsett motstånd...

MoDo vore perfekt, tänk vilket tryck det skulle bli. I TV, tidningar, inte minst publikt sett, LÄNSDERBY......Mmmmm.....

Korta avstånd att resa också. Sen mot Luleå (?) så avgör Christian Sjögren i sudden death, i sjunde och avgörande....

Sv: Fallaffeldomen
rådbjer: Ja det är väl bäst för er, för möts vi i finalen så vet vi ju hur det brukar sluta...

Sv: Fallaffeldomen
Förresten varför inte låta VF få möta Modo, då är ju en guldaspirant borta!!:))

VF lyckas ju aldrig betvinga deras slutspelsspöke!

Sv: Fallaffeldomen
Dream Team: Jo det ser intressant ut men betänk Modos slutspelstradition, dom viker sig inte så lätt o vi är ju ganska nya:))

Men som sagt Modo har vi haft lätt för, hoppas det håller i sig :))

Sv: Fallaffeldomen
rådbjer: Av de lag som ligger på platserna 5-8 ser de inbördes mötena ut så här:

Luleå: 3 0 1 1 19-14
HV 71: 2 0 0 1 11-6
SSK: 2 0 0 1 7- 6
MoDo: 4 0 0 1 18-15

Det ser alltså ut som det är MoDo vi har lättast för. Vi skulle kunna hoppas att Leksand och Södertälje byter plats, eftersom vi haft lätt mot dom också: Leksand: 3 0 0 0 23-14

Drömmen vore MoDo i kvarten och Luleå i semi, då ser det bra ut...

Sv: Fallaffeldomen
oraklet: Är det nån som har koll på vilket utav dom lag som ligger på slutspelsplats nu, som vi har haft lättast mot?

Jag tänkte i slutspelet vilket lag vi bör hoppas på!

Fallaffeldomen
Det skulle vara så djäkla gott att trycka dit SSK idag.
SSK fansen har som bekant enbart två olika lägen.. antingen är SSK usla och tränaren skall avgå eller så har de redan vunnit och nu diskuterar de inte ens längre om hur mycket de skall vinna med .. De räknar på att de kanske skulle tjäna på att förlora mot oss för att få möta TIK i en kvartsfinal.. SSK fansen har alltid varit lättlurade.

Sv: Arenan
Och för dom som vill läsa artikeln från HL.se och få bilderna i ännu högre kvalitet så finns den på länktipset.

Sv: Vi ger aldrig, aldrig upp
SMÅLAND:Håller med dig till 100%! Man får aldrig ge upp. Trist att jag inte kan åka och kolla på matchen idag för att jag själv spelar match.

TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!

Sv: Vi ger aldrig, aldrig upp
SMÅLAND: JAG tänker fortsätta negga annars blir det inget bra slutspel!!!!

Därmed inte sagt att jag inte stöder TIK men negga kan man göra här, det är en annan sak på matcherna!

Tips: 5-0 till SSK

Tänker aldrig aldrig mer tippa positivt det får du göra!

Sv: Vi ger aldrig, aldrig upp
SMÅLAND: Stort lycka till mot SSK. Hoppas verkligen att ni tar hem tre poäng till norrland. Tips: 1-3

Sv: Arenan
shanti: Man byggde en konstfrusen uterink 1958. Ishallen började byggas 1965 och den stod klar året efter.
Timrå ishall var den 8:e ishallen i Sverige, Rosenlundshallen var den första, 1958.

Sv: Arenan
shanti: ja de kommer aldrig att bli samma stämmning i den nya arenan.

Sv: Arenan
shanti: e den så gammal.....

Sv: Arenan
shanti: hej då alla . nu sticker jag ut till vår fina "LADA" för att se på våra framtida lirare i Team 92. här kommer bilden en gång till om någon skulle missat den

Sv: Arenan
ribba9: Ja självklart är en ny arena alltid finare än en gammal.
Men all heder åt ladan som stått pall för alla matcher som spelats där sedan 58 då den invigdes. Det är nog en härligare stämmning i dessa gamla "lador".

Sv: Arenan
shanti: det e la gött

Sv: Arenan
ribba9: tanken är bygget ska starta efter sissta grundmatchen.
Men som det ser ut nu blir det ju slutspel. Men jag kan tänka mig att man börjar fixa det som går under slutspelet. sedan är det tänkt att bygget ska stå klar en vecka före serieprämieren i höst.

Sv: Arenan
shanti: det började likna en fin arena ny...den som ni har ny verkar vara lite instängd...

« · 201334 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer