1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614915 inlägg · 6214 ämnen
« · 205394 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Mats Hansson
Nike89: är heller inte intresserad, men det är f-n frågan om fall man inte platsar...

Sv: Mats Hansson
willysson:Ja du skulle nog inte platsa i Allsvenskan i alla fall.

Sv: Mats Hansson
Det är alltid roligare att spela i en serie där de bästa är med, än en serie där alla får vara med.

Sv: Mats Hansson
Det är alltid roligare att spela i en serie där de bästa är med, än en serie där alla får vara med.

Sv: Mats Hansson
willysson:Det du skriver stämmer faktist.Jag tycker att tex i Onsdags var dom flesta i laget väldigt loja.Tryborn visade dock att han är ute efter ett nytt kontrakt(till sig själv då förstås)

Sv: Mats Hansson
Nike89: problemet för sundsvall just nu är nog att ingen känner sig speciellt inspirerade att spela allsvenskan. tror nog att fler skulle offra sig mer om det vore superallsvenskan, vet själv hur det är att motivera sig mot sämre motsånd....

Sv: Mats Hansson
Dream Team:Inte jag eller men det råkar vara en jävla skillnad på korpen och Allsvenskan där Sundsvalls A-lag spelar.Eller var Hansson utlånad till vårt veteran-lag?=)

Sv: Mats Hansson
Nike89: Jag tyckte inte heller det var kul att spela i korpen jämt...

Sv: Mats Hansson
Dream Team:Klart att han känner sig mer laddad mot HV än mot Huddinge vilket också märkte igår när han höll på ställa till det räjelt.Men det är ganska patetiskt i en nästan hel grundserie vara loj bara för att man spelar i ett sämre lag.Typ om man är utlånad en Fredagskväll till Kovland behöver man kanske inte ta i för fullt men jag vette fan jag!Han kan bättre en vad han har presterat i dom blå.

Sv: Mats Hansson
Nike89: Du skriver "hetare ut än i Sundsvall". ??? Vad tror du själv om Hanssons inställning till de två HELT olika scenarierna: Sundsvall-Huddinge i Allsvenskan i ett halvdött Gärdehov, kontra HV 71-Timrå, inför nästan 6000 i Kinnarps arena. Han behövde nog ingen som tjatade på honom idag för att kunna vakna till...

Sv: Dagens match mot HV
dr-nix:
Rätt beslut!
Det kommer du inte att ångra.
Det blir ett minne för livet för oss alla som håller på TIMRÅ IK.
Hur länge har inte alla RIKTIGA TIK-supportrar väntat på denna vinter.
Nu är den äntligen här. Det är bara SÅ OTROLIGT SKÖÖÖÖNT!!!!!

Jag är så GLAD och STOLT, att jag är TIMRÅ-supporter.
Vilket GÄNG Kenta och Anders har skapat. Nubben och alla i Timrås´ trupp inte att förglömma!

TIMRÅ IK 4 Ever!!!

Sv: Dagens match mot HV
Dream Team: Lugn nu Anders. Nya namn är på gång till Timrå. Närmare bestämt två st. Dessutom var tre borta ikväll p.g.a. magsjuka. Micke Lind kan vi nog räkna bort. Men Åkerblom blir nog spelklar till slutspelet. Freddan är oxå snart tillbaks. Det ser ljust ut. Mats Hansson är tillbaks och juniorerna sköter sig prickfritt så här långt. Ta ett djupt andetag, andas in, andas ut - here we comes!


ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
ernie eagle:Vi får väll en rapport från SMÅLAND och grabbarna som var där senare på HS.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Helg Ernest:Jodå.Elev Vibacke 7c.Också finns det en som har spelat i Timrå.Du vet säker inte ens vem Peter Lund är.

Mats Hansson
Jag såg dom två första perioderna och måste säga att Hansson nästan såg hetare ut än i Sundsvall faktist.Även Kimmo blev jag faktist ganska imponerande av.Även Lundin var okej.

Sv: Dagens match mot HV
hassebasse: jag fick ett brev hem med posten för ett tag sen med ett erbjudande att köpa slutspelsbiljetter (eftersom jag har årskort o.s.v.) så jag kommer att nappa på det :)

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
ernie eagle: Du får ju räkna med att Nike89 är ett barn (13 år)!
Han vet nog inte ens vem Jocke Nilsson är .

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
timraande: Njae det la inte märke vid. Hördes äl lite grand då och då men jag var så fokuserad på matchen.

Sv: Dagens match mot HV
hassebasse: Visst, lagmoralen är det världsklass på. Men som det ser ut nu, ca. en månad före slutspelet startar får vi nog vara glada att bara vara få med och spela. Sorgligt men sant, om skade/sjukdomsläget är detsamma i början av mars, tack och godnatt...
Kalla mej mega-negativ, visst. Men en gnutta realism måste också få blandas in i denna TIK-fanatism.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
timraande: självklart har du en poäng där, men endå mackan och kompani fick iaf till några hyffsade anfall...

synd bara att inte frilägena satt.

Sv: Dagens match mot HV
dr-nix:
Rätt talat Dr-nix.
Det är INTE Timrå IK som ska vara oroliga inför Slutspelet.

Det är DOM ANDRA LAGEN som har fått "myror i kalsongerna" !!

Titta bara. Nu torskade Frölunda mot SSK.

Som jag redan skrivit här på GB i kväll:

"TIMRÅ IK:s supportrar KAN SE FRAM emot Slutspelet med STOR tillförsikt.

KÖP BILJETTER I TID! Detta tillfälle kanske inte kommer tillbaka på många år, att TIMRÅ IK får vara med och slåss om SM-GULD.
Inte bara det. TIMRÅ IK har en MYCKET stor chans !!!

TIMRÅ IK 4 Ever!!!

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
timraande: Kapanen var klockren ikväll. En heroisk insats av Timrå. Dom var mer än bra. Äckligt disciplinerat spel som Timo Lahtinen skulle ha sagt. Fem poäng av fem möjliga ikväll till Timrå. Dom stod upp och stred. Synd bara att dom inte fick nån utdelning på dom chanser som vaskades fram. Tycker Timrå hade fler rena chanser än HV även om dom stundtals dominerade och vann skotten överlägset.

Nu tar vi med oss moralen tills på lördag mot MIF Redhawks och hoppas på att Nordgren, Crippe och Wallenberg kryar på sig och är fräsch och tillbaks i speldugligt skick.

HEJA TIMRÅ!

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
The King:Kanske inte är så konstigt när man har så många spelare borta.

TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
dr-nix:
Nu såg jag inte hela matchen, men Lundin tyckte jag visade framfötterna. Han borde få fortsatt förtroende.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Vad bra det går när Tik är på tv:n, nej jag tycker att resultatet är bra med tanke på att dom är klar för slutspel samt att det är 7 borta från laget..

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
ernie eagle:Var det något drag på Timrå klacken?

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
dr-nix: Lundin och Hanson tycker jag gjorde in stark insats, jäkligt kul att få se lite juniorer ute på isen...
Kapanen och robban var oxå riktigt bra ikväll..

Men en sak undrar jag bara vart har offensiven tagit vägen???
Defensiven var bra ikväll iaf...

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
dr-nix: Lundin var riktigt bra. Han gjorde en felfri insats och tryckte till i närkamperna. Hansoon var också väldigt duktig. Hur Nike89 kan döma ut han så fullständigt har jag ingen som helst förståelse för. Tycker dock synd om Sanny som "bara" skulle rensa ut pucken ur egen zon och missade pucken och sköt i luften varpå Pasi Mättäänen tog tillvara på pucken och sköt. Kapanen fint med men tvingades släppa retur och Mättäänen fick tag på pucken igen och lyckades lirka in pucken. Bäst på plan i Timrå var Kapanen, Robban, Matthiasson och Lindman.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
0-1 till HV. Det lät på hockey direkt som om TIMRÅ gjorde en godkänd match för att ha så många spelare borta. Kapanen verkar att ha spelat bra. Hoppas att killarna blir friska och kommer tillbaka snart. Jag saknar verkligen Mikael Lind och hoppas att han kan vara tillbaka i slutspelet!

TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
ernie eagle: hur skötte Hansson och Lundin sig ?

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Hälge: Man blir alltså förbannad när man ser Livs segergester efter matchen. Herregud detta var ju ingen värdemätare. Sen så står fårskallen Davidsson och blir intervjuade på Canal+ och säger att det kändes som om Timrå var tröttare. Jävla idiot var 7 man kort innan match och Crippe klev av inför tredje. Alltså vi avslutade matchen med 8 man borta. Då säger det väl sig självt av vi blir trött. Det hade ju f-n varit pinsamt alltså om inte HV71 vunnit ikväll på hemmais.

Dom är ju dum på riktigt alltså i Småland....*Grrrr*

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Dagens match mot HV
hassebasse: jo med mängder av spelare skadade så skämmer dom inte alls bort sig, jag är stolt. Nu är det bara att hoppas på att spelarna frisknar till och att Nubben får röta och lyckas knyta till sig någon center...


Någon som hört något om något nyförvärv föresten för om Nubben inte har klart för sig vilken han vill värva vid detta laget så tvivlar jag starkt på att någon Center tillkommer.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Förlust med 1-0, men en enorm kämpainsats av grabbarna. Matthiasson var ganska pigg, men Kapanen och Robban klart bäst ikväll.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
97,2% i räddningsprocent för Kapanen..

Dagens match mot HV
HV vann med andan i halsen !!! TIMRÅ GJORDE EN KÄMPAINSATS enligt Radiosporten.

Alldeles oavsett dagens resultat, så har TIMRÅ IK visat, att den lagmoral, och den ÖDMJUKHET inför uppgiften som man haft hela säsongen, samt den fantastiska sammanhållningen mellan spelarna som givit alla framgångar i vinter, KOMMER ATT LEDA LÅNGT I KOMMANDE SLUTSPEL !!!!!!!

Det är bara att vänta in SLUTSPELET med STOR tillförsikt.

TIMRÅ IK 4 Ever!!!

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Spel 6 mot 4, 18 sek. kvar...

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
3 min. kvar, KÄMPA!!!!

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
hassebasse: Ja, magsjuka härjar ju i truppen nu igen. För vilken gång i ordningen? Som du säger nåt måste va fel...


Timråutvisning nu...

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Dream Team: Det finns nog ingen idrottsman som varit mer sjuk än Hinken. Att han finns i närheten är illavarslande nog.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
12 min. spelade. Timrå skapar lite småchanser, KOM IGEN NU!!!

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Dream Team:
Förstår din ironi.
Men nån´ting ligger det i detta.
Laget äter ju numera gemensamma måltider i samband med träningar och sammankomster.
Det måste ha hänt nån´ting i köket ????????

Det där håller dom säkert redan på att undersöka redan.
Någon ligger djäkligt illa till, i samband med kosthållningen och matleveranserna.

TIMRÅ IK 4 Ever!!!

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
dr-nix: Dåligt omen, säger jag...

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
ajajaj Krykov missar öppen bur men till hans försvar så hade han en dålig vinkel.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Dream Team: -_- näe han är anställd som nånting annat jag minns inte riktigt men han ordnar med saker.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Sjukdomar hit och sjukdomar dit. Har klubben anställt Henrik Forsberg som kostansvarig, eller?

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
4.43 spelat. Ska Timrå orka jobba ikapp?

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
Även Crippe har fått kliva av...

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
dr Dängroth: nej du har rätt.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
dr-nix: Det hade inte spelat stor roll vilken av Härnösandsgrabbarna som pyttsat. Alla mål är tillåtna.
Nu kämpar vi på och vänder och knyter ihop mot gotlänningarna.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2003-01-30
dr-nix: Det hade inte spelat stor roll vilken av Härnösandsgrabbarna som pyttsat.
Nu kämpar vi på och vänder och knyter ihop mot gotlänningarna.

« · 205394 · »