dr-nix: Lundin och Hanson tycker jag gjorde in stark insats, jäkligt kul att få se lite juniorer ute på isen... Kapanen och robban var oxå riktigt bra ikväll..
Men en sak undrar jag bara vart har offensiven tagit vägen??? Defensiven var bra ikväll iaf...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kapanen och robban var oxå riktigt bra ikväll..
Men en sak undrar jag bara vart har offensiven tagit vägen???
Defensiven var bra ikväll iaf...