« Föregående · 207204 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: TIK-MIF
E-mail till ordföranden i Disciplinnämnden:
[email protected]
Maila och kräv att dom kollar upp Anderssons tackling på Nordgren.
[email protected]
Maila och kräv att dom kollar upp Anderssons tackling på Nordgren.
Sv: Aftonbladet söndag
Det är fler som är utav samma uppfattning som mig kan jag nu läsa. Jag som alltid har tyckt att Rådbjer har varit en bra domare. Ikväll så hade han noll koll på händelserna som utspelade sig på rinken.
Skicka Peter "yxmördaren" Andersson till SHG istället för våra TIK-pöjkar, så får de vila upp sig. Bara att hoppas att de nu kurerar sig och är fít for fight tills den 11/2 mot Link*ping.
Skicka Peter "yxmördaren" Andersson till SHG istället för våra TIK-pöjkar, så får de vila upp sig. Bara att hoppas att de nu kurerar sig och är fít for fight tills den 11/2 mot Link*ping.
Sv: TIK-MIF
Timrå får väl vara glada att Peter "Syrgas" Andersson var kvar på isen, han var juh helt ute å cyklade vid Wallenbergs mål. Många ggr han var efter i situationerna, han var långsam för nåt år se men fick ändå spela landlsaget vilket då var ofattbart. Nu är han om det går ännu långsammare.
Sv: Aftonbladet söndag
hassebasse: Att Peter Andersson är fetast är ju ingen nyhet direkt....
...om Nordgren tvingas tacka nej så måste ju Herr Nilsson slå Robban en signal annars är det grovt tjänstefel...
...om Nordgren tvingas tacka nej så måste ju Herr Nilsson slå Robban en signal annars är det grovt tjänstefel...
Sv: Aftonbladet söndag
hassebasse: Blir ju enklare om man lägger in en direktlänk till sidan istället. Här kommer den..
Aftonbladet söndag
Aftonbladet / Sportbladet.
Söndagens tidning finns REDAN att läsa på "nätet".
Gå in på Aftonbladet. Vidare till Sportbladet.
Rubrik: "Smolk i TIMRÅS bägare. Lindman och Norgren troligen borta från Landskamperna".
Även Kenta johansson intygar här, att "det var en hög klubba mot huvudet från Peter Andersson mot Norgren".
Söndagens tidning finns REDAN att läsa på "nätet".
Gå in på Aftonbladet. Vidare till Sportbladet.
Rubrik: "Smolk i TIMRÅS bägare. Lindman och Norgren troligen borta från Landskamperna".
Även Kenta johansson intygar här, att "det var en hög klubba mot huvudet från Peter Andersson mot Norgren".
Sv: TIK-MIF
Kevin O Shea: Det dära fixar dom säkert in en anmälan på. Kan ju upplysa herrskapet om att jag m,fl var mäkta upprörd över sop-Anderssons fortsatta vårdslösa spel i matchen. Han borde inse att han inte räcker till på den här nivån längre. J-la yxmördare är vad han är.
Fick också ajjtografen utav den gamle Ryssdräparen Sandström som spatserade förbi Östra-Stå ett par gånger ikväll. Loob bakom ryggen Sandström ni kommer ihåg va? ;)
Fick också ajjtografen utav den gamle Ryssdräparen Sandström som spatserade förbi Östra-Stå ett par gånger ikväll. Loob bakom ryggen Sandström ni kommer ihåg va? ;)
Sv: TIK-MIF
Shadar Logoth: Jorå det går alldels utmärkt om disciplinnämden anser det. Sedan måste också Timrås matchläkare anmäla skadan om det ska kunna bli något utav det. Var det inte Styf som råkade ut för nått liknande sedan han tacklat sönder Janne Larsson i Brynäs ifjol? Även Henrik Rhenberg i Brynäs fick väl ett brev på posten efter han slagit sönder armen på Viktor Wallin. Men som sagt så måste matchläkaren anmäla skadan till disciplinnämden först. Sedan granskar de fallet och avgör vad som är ett rimligt straff.
Sv: TIK-MIF
Hade vi haft riktigt missflyt ikväll så hade vi också varit utan Styfen för en tid framöver. Han fick ett rykande slagskott mitt i planeten när han slängde sig och täckte skott. Som tur var tog skottet mitt uppe på hjälmen annars så kunde det ha gått illa.
Det är farligt att spela hockey.
Det är farligt att spela hockey.
Sv: TIK-MIF
Kevin O Shea:
Tyvärr så har jag inte den blekaste aning om var Lindman tog vägen? Robban var också en utav segerorganisatörerna ikväll. Oerhört imponerande spel av den kedjan. Krykovs geniala passningar är utav Gretzky-karraktär. Dock så är PP:et alldels åt skogen för dåligt i dagsläget, det måste det jobbas intensivt på under uppehållet.
Helt klart så ska Andersson ha minst ett par matcher för det han gjorde. Det kommer han också att få det är jag helt säker på.
Tyvärr så har jag inte den blekaste aning om var Lindman tog vägen? Robban var också en utav segerorganisatörerna ikväll. Oerhört imponerande spel av den kedjan. Krykovs geniala passningar är utav Gretzky-karraktär. Dock så är PP:et alldels åt skogen för dåligt i dagsläget, det måste det jobbas intensivt på under uppehållet.
Helt klart så ska Andersson ha minst ett par matcher för det han gjorde. Det kommer han också att få det är jag helt säker på.
Sv: TIK-MIF
mike66: Är det någon som vet vad som hände Lindman, som försvann tidigt. Gunno missar nog Sweden HG om han åkte på en hjärnskakning - hoppas Hårde Hardy plockar in Robban istället isåfall. Fast med Hardys uttagningar, kan det bli vem som helst, förmodligen en djurgårdare. För övrigt hoppas jag att någon tar tag i Peter Anderssons påhopp och ger honom ett par matchers avstängning. Sedan konstaterar jag att vi har fått en ny TIK-supporter - Grattis "Oden".
Sv: TIK-MIF
fermo:
Såg inte bra ut. Rådbjer dömde endast en 2 minutare för high sticking? I mina ögon såg det väldigt vårdslöst ut det Peter Andersson gjorde mot Gunno. Armar, klubba upp i huvudet på Gunno som var chanslös att värja sig mot plexiglaskanten. Troligtvis så ådrog han sig en rejäl hjärnskakning av Anderssons vårdlösa spel. Borde ha renderat i ett matchpenalty tycker jag.
Var ju såna här situationer som skulle stävjas om jag inte minns helt fel? Sjögrens tackling var inte ett dyft fulare än detta. Är säker på att Peter Andersson får vad han förtjänar efter att matchvideon granskats. Men hade det kommit en liter blod på isen så hade han nog dömt annorlunda direkt.
Tyvärr så utgick också Gunno efter denna smäll. Lundin tog hans plats och bidrog till stor del i segern. Imponerande av grabben att stiga in i hetluften och dominera.
Timrå IK var tunga att möta ikväll.
Mot det första SM-guldet.
Såg inte bra ut. Rådbjer dömde endast en 2 minutare för high sticking? I mina ögon såg det väldigt vårdslöst ut det Peter Andersson gjorde mot Gunno. Armar, klubba upp i huvudet på Gunno som var chanslös att värja sig mot plexiglaskanten. Troligtvis så ådrog han sig en rejäl hjärnskakning av Anderssons vårdlösa spel. Borde ha renderat i ett matchpenalty tycker jag.
Var ju såna här situationer som skulle stävjas om jag inte minns helt fel? Sjögrens tackling var inte ett dyft fulare än detta. Är säker på att Peter Andersson får vad han förtjänar efter att matchvideon granskats. Men hade det kommit en liter blod på isen så hade han nog dömt annorlunda direkt.
Tyvärr så utgick också Gunno efter denna smäll. Lundin tog hans plats och bidrog till stor del i segern. Imponerande av grabben att stiga in i hetluften och dominera.
Timrå IK var tunga att möta ikväll.
Mot det första SM-guldet.
Sv: TIK-MIF
pallekuling: Verkar inte flyta på så bra just nu . Malmoe har lyft sig enl. Jonasson på radiosporten . Matchen helt jämn just nu. TIK har visst hatf ett 5 mot 3 i drygt en minut utan utdelning. Det är klart att Mif har mer att spela för , men ändå ..... Kan nog gå hursomhelst det här....
Sv: TIK-MIF
Christerus:
Det där om lottning går till som följer:
1:an och 2:an i Serien, lottas mot 7:an och 8:an.
3:an och 4:an lottas mot 5:an och 6:an. Det är INTE troligt att TIK orkar komma bland de TVÅ bästa.
Det är också troligt att DIF, TIK, Luleå kommer bland de på 3:e till 6:e plats. Det är DÄRFÖR som jag är rädd för att det blir DIF i kvartsfinalen.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Det där om lottning går till som följer:
1:an och 2:an i Serien, lottas mot 7:an och 8:an.
3:an och 4:an lottas mot 5:an och 6:an. Det är INTE troligt att TIK orkar komma bland de TVÅ bästa.
Det är också troligt att DIF, TIK, Luleå kommer bland de på 3:e till 6:e plats. Det är DÄRFÖR som jag är rädd för att det blir DIF i kvartsfinalen.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
« Föregående · 207204 · Nästa »
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!