1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen
« · 191865 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: FBK - Timrå IK 2003-01-16
RedEagleJkp: 2-0 Detta började inte bra...

Sv: Straffet
Ford Prefect:
Jag ser att jag håller med om precis allt du säger!
Det får inte heller bli någon hysteri med matchstraff på tuffa tacklingar. Vi har ett exempel till med Bulan som åkte på en rejäl men juste propp mot Modo och där Modo spelaren på blotta fullträffen fick matchstraff. Det fallet, till skillnad mot Sjögrens, var ett justitiemord på bästa hockeysvenska, där även Bulan själv tyckte att tacklingen inte var i närheten av en utvisning.

Ishockeyn måste få vara tuff och ibland lite ful med för att bli riktigt intressant, spelare måste tillåtas att bli förbannade på varandra också även om det kommer till knytnävar, utan att machstraff automatiskt utdöms. Då får vi fler hetare macher att intressera oss för samtidigt som det fostrar spelarna i fysiskt spel.

Disiplinnämden ska inte syssla med slagsmål spelare emellan eller annat tjafs. Dom ska döma i fall med uppenbart vårdslöst spel, överfall eller annat farligt spel utanför reglerna.

Sv: FBK - Timrå IK 2003-01-16
tjobba: Sven-Erik Magnusson från Sven-Ingvars sjunger Nationalsången... när får Eilert sjunga Nationalsången i Ladan? :-)

Sv: FBK - Timrå IK 2003-01-16
BlackBay: Japp!

Here We Go

3 poäng

Kämpa timrå kämpa timrå!!

Rött är rätt

FBK - Timrå IK 2003-01-16
Här har vi en matchtråd....

Sv: ...And Justice for All
Diggar rubriken där...... fick lite Metallica-nostalgikänslor där :)

Sv: Så kan det gå
dags att ladda för match. hoppas på 3p ikväll. hej då

Sv: Så kan det gå
Knylan: När du får in åldern kan du ju se hur länge nykterheten håller...heheh.

Sv: Så kan det gå
AnteKvast:
Vem det är lär vi väl aldrig få reda på men kollar man bilden i papperskupplagan som är betydligt större format så ser det inte ut som Kenta... karln på bilden är ju HELT flint uppe på skallen.. Kenta är bara TUNNHÅRIG.

Sv: Så kan det gå
skönt med hockey på tv ikväll. de blir tuff match timrå vinner 4-3

Sv: Så kan det gå
Knylan: Ja huvva! Inte ska vi gräva ner oss nu! de e match ikväll! Mitt tips, kanske lite saftigt, men jag har den känslan!
FBK-TIK 2-5

Sv: Så kan det gå
Men lägg ner grabbar... börjar ärligt talat bli lite lack på alla säkra rykten. I slutändan lär det säkert vara typ Tommy Sandlin eller nått... jag skiter i vilket just nu.

Sv: Så kan det gå
Man får ju hoppas att det inte är någon härifrån! skämmas skulle man =(
å andra sidan ska man väl inte tro på allt som står i tidningen heller..

Sv: Så kan det gå
Bo Bly: Det får du väl fråga Mitt-Nytt om.

Sv: Så kan det gå
Det är Kenta........Säker källa

Sv: Så kan det gå
Hälge: Varför sänder dom ett inslag av denna
händelse om ingen från distriktet blivit tagen?

Sv: Så kan det gå
ja står inte kentan i båset ikväll så kan man börja undra...

Sv: Så kan det gå
För övrigt tror jag att det är Anders Firebrink.

Dessutom börjar jag få en känsla i kroppen som säger att denna diskussion är lika meningslös som att vrida ut en disktrasa under rinnande vatten...

Sv: Så kan det gå
Knylan: Se där! Ytterligare en mening du kan prova att upprepa om 10 år.;)

Sv: Så kan det gå
Det skulle komma ett inslag på Mitt-Nytt kl 19:10 om denna händelse.

Sv: Så kan det gå
Skarin: Har du också fått tagit del av dessa säkra källor också nu?

Det som är lite spooky är att så pass många har säkra källor, men källorna säger olika. Eller har vi fått nån form av bonus så det är både Kenta och Nubben som pissat på trappor?

Sv: Så kan det gå
Selina: Pfft! Jag tänker icke förtära vuxenrelaterade drycker i hela mitt liv, ska dricka Zingo livet ut...

Sv: Så kan det gå
Knylan: Du är för ung...prova att säj samma sak om 10 år får vi se....;)

Sv: Så kan det gå
Selina: Jag är iaf nykterist som aldrig någonsin har begått ett misstag. Eller hyffsat nykterist än så länge iaf... =)

Sv: Så kan det gå
George: Det är Herr Norberg som dom tagit.

Sv: Så kan det gå
Bo Bly: Precis vad är det som stämmer ?

Sv: Så kan det gå
Selina: Det här är inget personangrepp.Läs ST i morron
där uttalar sig Nubben Norberg.Jag har fått 100%
information så detta stämmer

Sv: Så kan det gå
Spelar väl ingen roll vem det är. Tror inte att någon här vet exakt vad som har hänt utan går enbart efter vad tidningarna skriver. Och tidningar har ju en tendens att överdriva...

Och att det skulle vara såå hemskt om det är sant förstår jag inte heller. Mycket kan bli fel om man har druckit...och inte är det speciellt svårt att hamna i onåd hos dörrvakter heller.
Men alla här är kanske skötsamma nykterister som aldrig någonsin har begått ett misstag?

Sv: Så kan det gå
Ja det är ju inte den första som skämmer ut sig minns ett VM då Åslin blev törstig och Hasse Andersson fick leka rullstolschaffis....
Ska sanningen fram så liknade det varesig Nubben eller Lill Kenta själv tyckte jag att det var Fd GM Peter Wallin!

Sv: Så kan det gå
Helg Ernest: Knappast Wikegård iaf, om han nu inte färgat håret. Om han var lik Kenta så är väl Wallin isf närmast.

Sv: Så kan det gå
LeinaD: På den "första" bilden på Aftobladets web (innan den svarta rutan blev större...) så tyckte även jag att det var otäckt likt Kenta..

Men om inget annat kommer fram så lär vi väl se ikväll för var det Kenta så lär han knappast stå i båset mot FBK.

Hoppas verkligen verkligen att det inte var han....

Sv: Kvällens drabbning
Med serien 4-3, 5-4 (e.st), 2-3 (e.str), 3-4 och 3-1 måste väl Timrå vara det bortalag som lyckats bäst i Karlstad de senaste tre åren.

9 av 15 pinnar i Färjestads ishall/L.L.A kan knappast något annat lag matcha...

Sv: Så kan det gå
Mats76: O det har du belägg för?? Det du säger??!!!

Sv: Så kan det gå
Frella: Ja det stämmer inte. Lill-Kenta däremot...

Sv: Så kan det gå
LeinaD: "Som spelare hade han också stora framgångar och han har spelat i elitserien under flera säsonger" När var Nubben en stor hockeyspelare isf? Rätt dålig väl.

Sv: Så kan det gå
han har spelat i elitserien under flera säsonger
Stämmer då knappast på Nubben ( c : Skellefte AIK

Sv: Så kan det gå
Helg Ernest: jag tyckte det liknade Jim brithen, men vem vet :)

Sv: Så kan det gå
Mats76: De e någon från Fjollträsk, Typ Wallin eller Walltin
elle är det Wikegård , han med fingret ( c :

Sv: Så kan det gå
Mats76: Jag tycker faktiskt inte att det ser ut som Nubben.

Så kan det gå
Så er sportchef är ute och skämmer ut sig...
Hela Sverige skrattar...

Sv: ...And Justice for All
Selina: När man tänker efter så har man gjort mycket tok på resorna...;)

Sv: ...And Justice for All
Skarin: Var ju tvungen att ta fram urklippspärmen och titta.:) Det var efter den matchen vi blev kallade för "skit-i-defensiven-Timrå".

Sv: ...And Justice for All
Selina: Hahaha =) Fantastiskt vackert! Härligt att höra =)

Sv: ...And Justice for All
Och Dagbladet var rätt imponerade dom oxå...

" Timrå IK:s klack var minsann inte blygsam i Globen i tisdags. Iklädda bara kalsongerna skanderade de ramsor som "Det finns bara en klack i Globen" och "Hela Globen". Gissa om stockholmarna var förvånade... "

Sv: ...And Justice for All
Skarin: kommer ihåg att fotoblixtarna bara smattrade.. En liten bild i sportbladet blev det med...

Sv: ...And Justice for All
willysson: Japp, det glömmer man aldrig. Kalsong-tifot renderade ju i en stor bild på förstasidan i ST om jag inte missminner mig. Kul, kul =)

Sv: ...And Justice for All
Selina: javisst blev dom, fattar heller inte varför..;) vi var ju så snygga!!!

Sv: ...And Justice for All
willysson: Ja det där kalsongtifot kommer man ihåg. Mest för att vakterna blev så upprörda...

Sv: ...And Justice for All
Skarin: Du kommer säkert ihåg när vi körde kalsongtifo där.. Men ett sånt vackert tifo är nästan värt att prova...

Sv: ...And Justice for All
willysson: Jag är med endast om det blir ett vackert penis-tifo. Och givetvis i Globen.

« · 191865 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.