« Föregående · 201334 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: GO TIMRÅ GO
JD: Starkt om vi vinner med bara tre formationer och ingen reservforward i båset..! Men det grejar vi väl. Go Timrå Go!
Sv: Tillgängliga matchtröjor
Bärra Littmar: Det är rena rama Rea priserna på Timrås matchtröjor,
Länkar:
http://www.sportauktion.nu
http://www.sportauktion.nu
Sv: Fallaffeldomen
Tikfanz: Bara jag får vara med om ett slutspel så spelar sikten där man står mindre roll. I Kempis är det inte så förbannat dåligt faktiskt, man får ta del av den fantastiska stämningen i Timråklacken ändå...
Det är iaf tacksamt att komma dit, man är alltid garanterade att höras mer än hemmapubliken. Igår på radiosporten sa Christer Jonasson att 3 800 pers. hördes som dom var 50 st.
Det är iaf tacksamt att komma dit, man är alltid garanterade att höras mer än hemmapubliken. Igår på radiosporten sa Christer Jonasson att 3 800 pers. hördes som dom var 50 st.
Sv: Fallaffeldomen
Dream Team: Nackdelen med att möta MoDo i slutspelet är: Kempehallen med en så urusel sikt på borta stå!!..
Sv: Fallaffeldomen
rådbjer: Visst är dom värda att ta på allvar, absolut. Men faktum är väl att vi är rätt så gröna oavsett motstånd...
MoDo vore perfekt, tänk vilket tryck det skulle bli. I TV, tidningar, inte minst publikt sett, LÄNSDERBY......Mmmmm.....
Korta avstånd att resa också. Sen mot Luleå (?) så avgör Christian Sjögren i sudden death, i sjunde och avgörande....
MoDo vore perfekt, tänk vilket tryck det skulle bli. I TV, tidningar, inte minst publikt sett, LÄNSDERBY......Mmmmm.....
Korta avstånd att resa också. Sen mot Luleå (?) så avgör Christian Sjögren i sudden death, i sjunde och avgörande....
Sv: Fallaffeldomen
rådbjer: Ja det är väl bäst för er, för möts vi i finalen så vet vi ju hur det brukar sluta...
Sv: Fallaffeldomen
Förresten varför inte låta VF få möta Modo, då är ju en guldaspirant borta!!:))
VF lyckas ju aldrig betvinga deras slutspelsspöke!
VF lyckas ju aldrig betvinga deras slutspelsspöke!
Sv: Fallaffeldomen
Dream Team: Jo det ser intressant ut men betänk Modos slutspelstradition, dom viker sig inte så lätt o vi är ju ganska nya:))
Men som sagt Modo har vi haft lätt för, hoppas det håller i sig :))
Men som sagt Modo har vi haft lätt för, hoppas det håller i sig :))
Sv: Fallaffeldomen
rådbjer: Av de lag som ligger på platserna 5-8 ser de inbördes mötena ut så här:
Luleå: 3 0 1 1 19-14
HV 71: 2 0 0 1 11-6
SSK: 2 0 0 1 7- 6
MoDo: 4 0 0 1 18-15
Det ser alltså ut som det är MoDo vi har lättast för. Vi skulle kunna hoppas att Leksand och Södertälje byter plats, eftersom vi haft lätt mot dom också: Leksand: 3 0 0 0 23-14
Drömmen vore MoDo i kvarten och Luleå i semi, då ser det bra ut...
Luleå: 3 0 1 1 19-14
HV 71: 2 0 0 1 11-6
SSK: 2 0 0 1 7- 6
MoDo: 4 0 0 1 18-15
Det ser alltså ut som det är MoDo vi har lättast för. Vi skulle kunna hoppas att Leksand och Södertälje byter plats, eftersom vi haft lätt mot dom också: Leksand: 3 0 0 0 23-14
Drömmen vore MoDo i kvarten och Luleå i semi, då ser det bra ut...
Sv: Fallaffeldomen
oraklet: Är det nån som har koll på vilket utav dom lag som ligger på slutspelsplats nu, som vi har haft lättast mot?
Jag tänkte i slutspelet vilket lag vi bör hoppas på!
Jag tänkte i slutspelet vilket lag vi bör hoppas på!
Fallaffeldomen
Det skulle vara så djäkla gott att trycka dit SSK idag.
SSK fansen har som bekant enbart två olika lägen.. antingen är SSK usla och tränaren skall avgå eller så har de redan vunnit och nu diskuterar de inte ens längre om hur mycket de skall vinna med .. De räknar på att de kanske skulle tjäna på att förlora mot oss för att få möta TIK i en kvartsfinal.. SSK fansen har alltid varit lättlurade.
SSK fansen har som bekant enbart två olika lägen.. antingen är SSK usla och tränaren skall avgå eller så har de redan vunnit och nu diskuterar de inte ens längre om hur mycket de skall vinna med .. De räknar på att de kanske skulle tjäna på att förlora mot oss för att få möta TIK i en kvartsfinal.. SSK fansen har alltid varit lättlurade.
Sv: Vi ger aldrig, aldrig upp
SMÅLAND:Håller med dig till 100%! Man får aldrig ge upp. Trist att jag inte kan åka och kolla på matchen idag för att jag själv spelar match.
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
Sv: Vi ger aldrig, aldrig upp
SMÅLAND: JAG tänker fortsätta negga annars blir det inget bra slutspel!!!!
Därmed inte sagt att jag inte stöder TIK men negga kan man göra här, det är en annan sak på matcherna!
Tips: 5-0 till SSK
Tänker aldrig aldrig mer tippa positivt det får du göra!
Därmed inte sagt att jag inte stöder TIK men negga kan man göra här, det är en annan sak på matcherna!
Tips: 5-0 till SSK
Tänker aldrig aldrig mer tippa positivt det får du göra!
Sv: Vi ger aldrig, aldrig upp
SMÅLAND: Stort lycka till mot SSK. Hoppas verkligen att ni tar hem tre poäng till norrland. Tips: 1-3
« Föregående · 201334 · Nästa »
Lindman !!