« Föregående · 204663 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Skäms Timrå!
SMÅLAND: Håller med dig. Tycker det är lite väl tidigt att utlysa krismöte. Synpunkter och kritik är okej, men då ska det vara konstruktivt också. Ingen mening att måla fan på väggen eller deppa ihop för det här.
Skämmas för Timrå IK gör jag aldrig, oavsett hur de spelar eller ligger i tabeller.
Skämmas för Timrå IK gör jag aldrig, oavsett hur de spelar eller ligger i tabeller.
Sv: Skäms Timrå!
Att få läsa en sådan här tråd dagen efter ett nederlag gör att man börjar att bli lite fundersam på vad som snurrar i hjärnan på vissa människor...Vi fick stryk av ett lag som ligger 9 i tabellen,men varför fick vi det??
Jo,dels för att vi har ett sargat lag pga skador,sjukdomar och avstängningar på nyckelspelare i våran trupp och då tar det EXTRA mycket kraft på spelarna i laget.
Dels berodde det på att Leksand som krigar om en slutspelsplats hade kanske större motivation än vad Timrå hade i tisdags.
Men den största anledningen var nog att Timrå IK inte hade marginalerna på sin sida....vi hade 1-0 och 5-3 överläge i power-play,men vi lyckades inte göra 2-0....istället gör Leksand 1-1....vi hade inte ork och kraft att avgöra denna match...TYVÄRR!!!
Men i söndags var vi Södertälje och de hade sitt lag skadefritt och närvi var där senast i höstas fick vi stryk med 4-1 och det trots att vi hade fullt lag.....i söndags hade vi 5 ordinarie spelare borta....vad händer....Jo vi vinner med 3-2.....
Jag tycker INTE vi ska SKÄMMAS för Timrå IK....
Vi är inte i topp just nu,men vi ligger 2:a i tabellen efter 41 spelade omgångar av 50...
Och alla vet vi VARFÖR vi spelar ojämnt just nu och ni som inte VET det kanske ska börja att sätta sig in lite mer i vad ishockey handlar om.......
STÖTTA och ÄLSKA Timrå IK till 110% ALLTID!!!!!
Jo,dels för att vi har ett sargat lag pga skador,sjukdomar och avstängningar på nyckelspelare i våran trupp och då tar det EXTRA mycket kraft på spelarna i laget.
Dels berodde det på att Leksand som krigar om en slutspelsplats hade kanske större motivation än vad Timrå hade i tisdags.
Men den största anledningen var nog att Timrå IK inte hade marginalerna på sin sida....vi hade 1-0 och 5-3 överläge i power-play,men vi lyckades inte göra 2-0....istället gör Leksand 1-1....vi hade inte ork och kraft att avgöra denna match...TYVÄRR!!!
Men i söndags var vi Södertälje och de hade sitt lag skadefritt och närvi var där senast i höstas fick vi stryk med 4-1 och det trots att vi hade fullt lag.....i söndags hade vi 5 ordinarie spelare borta....vad händer....Jo vi vinner med 3-2.....
Jag tycker INTE vi ska SKÄMMAS för Timrå IK....
Vi är inte i topp just nu,men vi ligger 2:a i tabellen efter 41 spelade omgångar av 50...
Och alla vet vi VARFÖR vi spelar ojämnt just nu och ni som inte VET det kanske ska börja att sätta sig in lite mer i vad ishockey handlar om.......
STÖTTA och ÄLSKA Timrå IK till 110% ALLTID!!!!!
Sv: Spelarönskelista
Wiggo:
Önskar TIK hade fler redan ikväll då ytterligare två saknas.
Halvard o Gunno lär inte snöra skridskor ikväll.
Önskar TIK hade fler redan ikväll då ytterligare två saknas.
Halvard o Gunno lär inte snöra skridskor ikväll.
Sv: Nyförvärv?
Center! är det bara jag som har hört att det är en finsk center på gång han kommer från TPS Åbo..??? kommer inte på vad han heter men jag har hört det bara..en b ra rutinerad center bra tekare ja typ en sådan vi behöver
//Erica
//Erica
Sv: Nyförvärv?
Patrick: pasi petriläinen och sami kapanen kan gärna få komma...=)det vore nåt det...
Sv: Nyförvärv?
Jag:
Karalahti är back med ett skott som skulle få Tomas Nänsén grön av avund... hmm... nästan i alla fall... men någon alkis tar knappast Timrå emot. Inte någon som ska ha en bit över 100.000 kr i månaden heller. Annars så är det en klassback som alla lag vill ha. Förmodligen rätt många i NHL också.
Karalahti är back med ett skott som skulle få Tomas Nänsén grön av avund... hmm... nästan i alla fall... men någon alkis tar knappast Timrå emot. Inte någon som ska ha en bit över 100.000 kr i månaden heller. Annars så är det en klassback som alla lag vill ha. Förmodligen rätt många i NHL också.
Sv: Spelarönskelista
El Maco: Självklart så förstår jag oxå att flertalet av våra spelare har blivit mycket attracktivare i andra klubbars ögon, vi kanske måste börja där och se hur många som får andra fetare anbud.Sjögrens tackling tex har jag ju hört att den har ju klingat en bra bit ut i världen.
Sv: Spelarönskelista
Wiggo: Det finns spelare i laget som kan bytas ut mot andra, ja. Det kommer även att ske. Äldre mot yngre, dyra mot billiga, billiga mot dyra och så vidare. Vissa kommer naturligtvis själva att vilja röra på sig. Tror och tycker du att vi ska gå in i nästa säsong utan förändringar? Ett lag mår bra av några förändringar i sig tror jag. Bara att se på en arbetsplats, lite rotation måste det vara för att få dynamik.
Sv: Spelarönskelista
Smokey: Ja vem vet, dom kanske vi kan köpa hit för halva reapriset till nästa säsong, för LHC har ju inte lyckats att skapa ett LAG av dessa namnkunninga spelare.
Sv: Spelarönskelista
Wiggo: Annars kunde man ju köpa hela årets upplaga av Linköping HC! Dom har ju bättre spelare än Timrå på i stort sett alla platser i laget. I alla fall på pappret...
Själv tror jag SMÅLAND påminner om en mindre tornado... Vet inte varför jag får filmbilder i klass med "Vem satte dit Roger Rabbit" och dom mest actionladdade scenerna i "Mask" på näthinnan när jag tänker på den rödvite SMÅLAND i Kinnarp Arena... Bäva HV!
Får väl se om man lyckas ta sig till Jönköping framåt kvällen...
Själv tror jag SMÅLAND påminner om en mindre tornado... Vet inte varför jag får filmbilder i klass med "Vem satte dit Roger Rabbit" och dom mest actionladdade scenerna i "Mask" på näthinnan när jag tänker på den rödvite SMÅLAND i Kinnarp Arena... Bäva HV!
Får väl se om man lyckas ta sig till Jönköping framåt kvällen...
Spelarönskelista
Efter att ha läst igenom dom senaste dagarnas inlägg här så blir man jäkligt fundersam, vi var grymt nederlagstippade ända ifrån dag 1 av i princip hela hockeysverige pga vårat spelarmaterial, jag tycker att årets upplaga Timråspelare står otroligt högt i kurs, Nubben har lagt ett perfeckt pussel den här säsongen han har hittat sina rollspelare på ett mycket bra sätt, vad har vi att vara missnöjda över? förstår inte varför man redan nu börjar att önska sig nya spelare till nästa säsong vi är idagsläget näst bäst i Sverige trots att vi vi inte har särskilt stora stjärnor eller spelare med stora namn på ryggarna, vad är det som önskas som inte finns i dagens LAG? en fluga har aldrig gjort någon sommar!
Sv: Inför HV-Timrå
Jimmy: Ja,jag längtar att få träffa DIG oxå och ALLA ni andra som kommer till Jönköping....Det ska bli JÄTTEKUL att ÄNTLIGEN få träffas!!!
Sv: Skäms Timrå!
SirPimme: Jag har inte tagit upp det? Men visst är det för jävligt när sk. besserwissers (Gråkeppsar) står och öser skit över en spelare.
Förmodligen är dom i den åldern att dom alldrig har stått själv på ett par skridskor.(Ej uppfunnen då) .
Men sådana hittar vi ju inte här förhoppningsvis. ( c :
Så då torde det vara inte aktuellt att diskutera det här ?
Möjligen som en insändare i dagstidningarna. För HS vet dom nog inte ens vad det är.
Förmodligen är dom i den åldern att dom alldrig har stått själv på ett par skridskor.(Ej uppfunnen då) .
Men sådana hittar vi ju inte här förhoppningsvis. ( c :
Så då torde det vara inte aktuellt att diskutera det här ?
Möjligen som en insändare i dagstidningarna. För HS vet dom nog inte ens vad det är.
Sv: Skäms Timrå!
Helg Ernest: Så sant, så sant men...
...om du ser det så, då är det ju inte så farligt när folk kastar skit på Halvard heller! (Såg att du tog upp det.)
Att de ska spetsa till truppen med junisar har du helt rätt i, om du läser mina inlägg från tidigare ikväll så är jag inne på samma linje!
Att de är slutkörda pga skador/sjukdomar och att truppen är tunn och inte tål det råder det ingen tvekan om, dessutom har nog de flesta spelarna redan tankarna på slutspel och har därmed inte huvudet med sig på samma sätt som tidigare vilket har varit TIK:s
styrka,men att de redan skulle börja träna ner sig är långsökt.
Att Leksand vann igår kan därför inte ha kommit som en överraskning för någon...
...så ta istället och gläds med grabbarna, vi har ett lag som ska spela om medaljerna!
Ett hjärta är alltid rött, ett hjärta har alltid rätt...
...om du ser det så, då är det ju inte så farligt när folk kastar skit på Halvard heller! (Såg att du tog upp det.)
Att de ska spetsa till truppen med junisar har du helt rätt i, om du läser mina inlägg från tidigare ikväll så är jag inne på samma linje!
Att de är slutkörda pga skador/sjukdomar och att truppen är tunn och inte tål det råder det ingen tvekan om, dessutom har nog de flesta spelarna redan tankarna på slutspel och har därmed inte huvudet med sig på samma sätt som tidigare vilket har varit TIK:s
styrka,men att de redan skulle börja träna ner sig är långsökt.
Att Leksand vann igår kan därför inte ha kommit som en överraskning för någon...
...så ta istället och gläds med grabbarna, vi har ett lag som ska spela om medaljerna!
Ett hjärta är alltid rött, ett hjärta har alltid rätt...
Sv: Skäms Timrå!
SirPimme: Du vet väll att ur kritik föds framgång !
Visst kan det vara lite hård kritik efter omständigheterna.
Nu vet jag ju inte om jag är inräknad , bara för jag tycker dom skulle spettsa med lite juniorer för att avlasta inför slutspelet ?
Men som ni alla skriver - Vi ligger ju 2a, bör man då ta stryk av ett lag som, vad ligger dom 9-10a ? Har nästan en halv period i nummerärt överläge och inte får in ett mål ?
Vad som är fel är ju uppenbart, dom är slutkörda.
En anledning är ju spelarbristen, en att dom kanske håller på att träna ner sig för att få en formtopp till slutspel.
Vad vet vi ? Men man förväntar sig att ett topplag tar ett bottenlag. Så det är nog inte konstigt att det blir kretik.
Jag förmodar att alla som har kritiserat stöttar laget till 110% också. Konstruktiv kretik heter det . Vem faan ville inte ta ett snack med Salo under OS? Sveriges absolut bästa hockey spelare.
Den som ingen synd har får kasta första stenen !
Visst kan det vara lite hård kritik efter omständigheterna.
Nu vet jag ju inte om jag är inräknad , bara för jag tycker dom skulle spettsa med lite juniorer för att avlasta inför slutspelet ?
Men som ni alla skriver - Vi ligger ju 2a, bör man då ta stryk av ett lag som, vad ligger dom 9-10a ? Har nästan en halv period i nummerärt överläge och inte får in ett mål ?
Vad som är fel är ju uppenbart, dom är slutkörda.
En anledning är ju spelarbristen, en att dom kanske håller på att träna ner sig för att få en formtopp till slutspel.
Vad vet vi ? Men man förväntar sig att ett topplag tar ett bottenlag. Så det är nog inte konstigt att det blir kretik.
Jag förmodar att alla som har kritiserat stöttar laget till 110% också. Konstruktiv kretik heter det . Vem faan ville inte ta ett snack med Salo under OS? Sveriges absolut bästa hockey spelare.
Den som ingen synd har får kasta första stenen !
Sv: Svagt, fegt och fel
Jimmy:Håller helt med, man kan ju fråga sig om de utvecklas något nämnvärt eller inte i Allsvenskan i jämnförelse med SuperElit...
...de får ju iallafall matchträning på seniornivå och det är ju en viktig del för att kunna ta steget fullt ut...
Ställer mig ovetande till hur de gör med resan för laget/honom...
...de får ju iallafall matchträning på seniornivå och det är ju en viktig del för att kunna ta steget fullt ut...
Ställer mig ovetande till hur de gör med resan för laget/honom...
Sv: Svagt, fegt och fel
SirPimme: Jo det stämmer nog. Han var bättre i hemmamatchen mot FBK tidigt denna säsong än vad han varit i de matcher jag sett honom i Sundsvall.
Okej, man flyger väl ner honom då. Eller så flyger kanske hela laget ner tidigt imorrn.
Okej, man flyger väl ner honom då. Eller så flyger kanske hela laget ner tidigt imorrn.
Sv: Svagt, fegt och fel
Jimmy: Att han tyckte att omsällningen var stor, stavas ju också kvaliteet...
...Mats tyckte i sig att det var enklare att komma in i Elitseriespelet
med tanke på omgivningen.
Han tyckte också att det var lättare i den mening att han slapp tänka så mycket med tanke på tempot, det var lättare att göra det där enkla istället för att krångla till det!
Enligt Kenta så ska han finnas med på isen.
...Mats tyckte i sig att det var enklare att komma in i Elitseriespelet
med tanke på omgivningen.
Han tyckte också att det var lättare i den mening att han slapp tänka så mycket med tanke på tempot, det var lättare att göra det där enkla istället för att krångla till det!
Enligt Kenta så ska han finnas med på isen.
Sv: Svagt, fegt och fel
SirPimme: Om omställningen till Allsvenskan är svår så är den till Elitserien nog ännu större. Men vi har ju möjlighet att testa in några juniorer nu eftersom vi har mycket skador och är klara för slutspel redan.
Tveksamt om Mats Hansson är med imorrn eftersom han var med mot Huddinge idag. Laget åkte väl ner redan idag eller?
Tveksamt om Mats Hansson är med imorrn eftersom han var med mot Huddinge idag. Laget åkte väl ner redan idag eller?
Sv: Inför HV-Timrå
SMÅLAND: JAG LÄNGTAR EFTER DIG OCKSÅ!!!!!!! Ska ner imorrn och det ska verkligen bli intressant att se vem du är SMÅLAND. Jag ska leta upp den första jag hittar med kubagarre i käften och komma fram och hälsa det lovar jag.
5-0? Inte mer efter första? Ok vi är ju lite slitna nu trots allt.
Näe jag tror det blir tufft imorrn. Vi har aldrig vunnit i denna hall och jag har svårt att se varför morgondagens match ska bli den första. Men vi är trots allt Sveriges bästa lag på bortais så lite förhoppning har jag iaf. Ska jag tippa så tippar jag förlust, låt mig bara slippa siffror likt dem mot FBK. Ger vi dem bara en match och spelar bättre än mot Leksand senast så är jag någorlunda nöjd trots allt. Poäng där är en bonus.
5-0? Inte mer efter första? Ok vi är ju lite slitna nu trots allt.
Näe jag tror det blir tufft imorrn. Vi har aldrig vunnit i denna hall och jag har svårt att se varför morgondagens match ska bli den första. Men vi är trots allt Sveriges bästa lag på bortais så lite förhoppning har jag iaf. Ska jag tippa så tippar jag förlust, låt mig bara slippa siffror likt dem mot FBK. Ger vi dem bara en match och spelar bättre än mot Leksand senast så är jag någorlunda nöjd trots allt. Poäng där är en bonus.
Sv: Svagt, fegt och fel
Jimmy: Står fast vid min åsikt.
Angående våra junisar vill jag tro att det är en väldigt stor omställning att spela allsvenskt.
Pratade i går med en god vän som i sin tur spelat med Hansson tidigare och han sa att Mats tyckte att han och de övriga först nu kommit in i spelet.
I övrigt hoppas jag att just Hansson och Lundin får istid i morgon, det har ju Kenta utlovat...
Angående våra junisar vill jag tro att det är en väldigt stor omställning att spela allsvenskt.
Pratade i går med en god vän som i sin tur spelat med Hansson tidigare och han sa att Mats tyckte att han och de övriga först nu kommit in i spelet.
I övrigt hoppas jag att just Hansson och Lundin får istid i morgon, det har ju Kenta utlovat...
Sv: Svagt, fegt och fel
SirPimme: Det håller jag inte med om. Öhrling har nästan varit bättre om man ser till hur de spelat i J20-serien. Fagge är dock större till växten och har mer rutin från A-lags matcher.
Var för övrigt och såg en bedrövlig match mellan Sundsvall-Huddinge ikväll. Våra juniorer imponerade inte om vi ska följa trådens tema.
Men och andra sidan var det inte en spelare på isen denna match som visade minsta tillstymmelse av Elitserieklass. Som sagt bedrövligt. Sundsvall förlorade med 2-3 och är nu under PlayOff-strecket. Fortsätter de så här oinspirerat så kommer de ligga kvar där under också. Har klubben råd med ett nytt fiasko? Lite mer än 400 personer såg matchen idag. Kom igen Sundsvall!
Var för övrigt och såg en bedrövlig match mellan Sundsvall-Huddinge ikväll. Våra juniorer imponerade inte om vi ska följa trådens tema.
Men och andra sidan var det inte en spelare på isen denna match som visade minsta tillstymmelse av Elitserieklass. Som sagt bedrövligt. Sundsvall förlorade med 2-3 och är nu under PlayOff-strecket. Fortsätter de så här oinspirerat så kommer de ligga kvar där under också. Har klubben råd med ett nytt fiasko? Lite mer än 400 personer såg matchen idag. Kom igen Sundsvall!
Sv: Skäms Timrå!
Jävla pajkastning i denna tråd, vad är det för supportrar som varenda gång det blir förlust måste såga laget vid fotknölarna?!
Nä ta nu för fan och stötta grabbarna nu när man har det tungt med skador och sjukdomar, annars kan ni hålla käft...
Nä ta nu för fan och stötta grabbarna nu när man har det tungt med skador och sjukdomar, annars kan ni hålla käft...
Sv: Svagt, fegt och fel
Knylan: Fagge är två klasser bättre än Öhrling, så om man ska testa någon av dem blir det han...
Sv: Lägsta nivå?
kvasthilda: Håller fullständigt med!
Har nån nämnt den här utvecklingen i höstas, har nog ingen tagit dom på allvar. Men nu när laget har legat i toppen hela säsongen, då blir folk kräsna och förväntar sig i mitt tycke FÖR mycket. Säsongen hittills är redan en ENORM succé. Spelarna i laget har överraskat alla, utom sig själva kanske...
Tycker det är väldigt orättvist att det klagas hit och dit, när det går lite tungt, sånt är normalt under en LÅNG säsong. Det är nu laget behöver ALLT stöd som bara är möjligt, så kom igen nu samtliga TIK-fans, lägg ner denna egentligen obefogade kritik och bär laget på vägen fram till slutspel!
Timrå IK - I med och motgång, ALLTID!!
Har nån nämnt den här utvecklingen i höstas, har nog ingen tagit dom på allvar. Men nu när laget har legat i toppen hela säsongen, då blir folk kräsna och förväntar sig i mitt tycke FÖR mycket. Säsongen hittills är redan en ENORM succé. Spelarna i laget har överraskat alla, utom sig själva kanske...
Tycker det är väldigt orättvist att det klagas hit och dit, när det går lite tungt, sånt är normalt under en LÅNG säsong. Det är nu laget behöver ALLT stöd som bara är möjligt, så kom igen nu samtliga TIK-fans, lägg ner denna egentligen obefogade kritik och bär laget på vägen fram till slutspel!
Timrå IK - I med och motgång, ALLTID!!
Sv: Inför HV-Timrå
gud:
Ajdå, så farbror har tänkt sig att besöka en sån där stojig pub. Farbror vet väl hur märklig han brukar bli efter att ha frekventerat dylika nöjesetablissemang och dessutom överdoserat MAX-hamburgare. Tror minsann jag får be Dysso att beslagta farbrors rullator. ;)
Lycka till på matchen imorgon!
Ajdå, så farbror har tänkt sig att besöka en sån där stojig pub. Farbror vet väl hur märklig han brukar bli efter att ha frekventerat dylika nöjesetablissemang och dessutom överdoserat MAX-hamburgare. Tror minsann jag får be Dysso att beslagta farbrors rullator. ;)
Lycka till på matchen imorgon!
Sv: Lägsta nivå?
250kg kärlek: Ibland måste man bara skicka en stor ros till sånna som kan få dom ord man själv känner på pränt....håller med dej till 1000%...
Sv: Lägsta nivå?
Visst måste man kunna ge konstruktiv kritik till laget när de inte kämpar väl? Visst måste man kunna ställa krav på ett lag som ligger tvåa i elitserien 2002/03 utan att verka nego?
Men för fan, tänk nu efter lite. Att ligga tvåa i en serie där expertis budgeterat en sista plats utan nåd, de flesta förståsigpåare har kapat oss vid fotknölarna och Challe, Boorken med flera totalt idiotförklarat laget.
Timrå ligger tvåa i tabellen, tre poäng efter Frölunda ( efter att serien rättat till antalet spelade matcher). Vad är det som är fel??
Timrå spelade inte en av sina bästa matcher igår. Det saknades, har jag hört av Leksingar på plats, mycket av gnista, lagmoral och kollektivt tänkande. Säkert var det en hel drös av slutkörda spelare som klev på isen. Vi kan inte vara på topp jämnt.
Som bla Smokey tidigare nämnt har vi en del spelare på skadelistan samt en del mycket trötta och utarbetade spelare. Kanske ger de oss facit, att vi inte kan spela på topp varje match.
Jag som inte har möjlighet att följa lagets matcher hemma eller borta blir bedrövad när jag läser allt , rent ut sagt, JÄVLA SMÖRJA som skrivs när laget förlorar.
Låt oss ha rimliga krav!
Men för fan, tänk nu efter lite. Att ligga tvåa i en serie där expertis budgeterat en sista plats utan nåd, de flesta förståsigpåare har kapat oss vid fotknölarna och Challe, Boorken med flera totalt idiotförklarat laget.
Timrå ligger tvåa i tabellen, tre poäng efter Frölunda ( efter att serien rättat till antalet spelade matcher). Vad är det som är fel??
Timrå spelade inte en av sina bästa matcher igår. Det saknades, har jag hört av Leksingar på plats, mycket av gnista, lagmoral och kollektivt tänkande. Säkert var det en hel drös av slutkörda spelare som klev på isen. Vi kan inte vara på topp jämnt.
Som bla Smokey tidigare nämnt har vi en del spelare på skadelistan samt en del mycket trötta och utarbetade spelare. Kanske ger de oss facit, att vi inte kan spela på topp varje match.
Jag som inte har möjlighet att följa lagets matcher hemma eller borta blir bedrövad när jag läser allt , rent ut sagt, JÄVLA SMÖRJA som skrivs när laget förlorar.
Låt oss ha rimliga krav!
Sv: Inför HV-Timrå
SMÅLAND:
ifrån ca 17:30 finns TIK031 på Scandikhotell..
står du vid huvudentren till KA så ser du hotellet..
vi finns inne på puben..;0)
där vi också kommer att få träffa några HV blå
bla signaturen OskarB...
ifrån ca 17:30 finns TIK031 på Scandikhotell..
står du vid huvudentren till KA så ser du hotellet..
vi finns inne på puben..;0)
där vi också kommer att få träffa några HV blå
bla signaturen OskarB...
Sv: Inför HV-Timrå
Till alla er som ska till Jönköping imorgonkväll.....JAG LÄNGTAR EFTER ATT FÅ TRÄFFA ER!!!!!!!!!Nu ger vi järnet imorgonkväll och vem vet det kanske står 5-0 till Timrå efter första perioden????
Sv: Inför HV-Timrå
1 dag kvar..................imorgonkväll SMÄLLER det i Jönköping......TIK0495 kommer i taxi kl 18:00 till Arena.....det kan vara så illa så att jag behöver bärhjälp in....förr besökte jag alltid Blue Pearl när jag var i Jönköping,men det brann ner för ett par år sedan...SYND!Nu får jag ta förfesten på Hotell Klosterkungen istället...Va fan kanske är det dags att STREAKA imorgonkväll.......Vi får se vilket humör man är på......Nu börjar nedräkningen till århundradetsfest i Kinnarps Arena......LETS PARTY......TJOHOOOOOO!!!
Sv: Nyförvärv?
Jag tycker ni borde vara stolta över nyförvärven i år....Mackan Åkerblom är kung..... däremot va ska ni me en gammal knarkare som karalahti till ???leksand har jardan...d är illa nog
Sv: Nyförvärv?
Jag: Karalahti i Timrå vore en härlig syn .. sällan skådat värre slagskott =) .. han är back .. men med dom där spritproblemen ? .. nja
Sv: Nyförvärv?
Vad sägs om denne man? Sådant borde väl vi kunna hantera! Vet dock inte vilken position han har, Se: Länktips
« Föregående · 204663 · Nästa »
Jag ska vara lugn o fin...
Lugn bara lugn de blir inget gosande heller för inte vill man vakna upp på Sundsvalls Sjukhus på Söndagen.....då måste jag hem till MÖRKA SMÅLAND igen....
TACK då ska jag beställa mina biljetter nu...