1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen
« · 214170 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Sjögren
Bergius: inte vad jag vet...men jag har väl fel som vanlígt!=)

Sv: Sjögren
heart: är inte åkerblom med ikväll?

Sv: Sjögren
Tycho:
undrar om domarna kommer att hålla ett extra öga på honom..
vem dömmer i kvll förresten?

Sv: Sjögren
Tycho: ja,nu fattas det bara att åkerblom ska komma tillbaka så är vi full trupp!

Sjögren
Passupp indianer för ikväll kommer det att smälla i sargerna! Christian Sjögren är tillbaka och sugen på spel!
Tips Sjögren-Sitting bull 3-1

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
matsby: ja,det skulle vara det då..den sjunde avgörande sm-finalen mellan Timrå IK-Frölunda..

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
heart:
äsch vi väntar med det till SM-finalen,,då jäklar :-)

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
heart: jo visst vore de skönt att spöa frölunda.. men om vi spelar som mot LHC så blir de inga poäng alls för Timrå!!

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
turbolucidor: bara en poäng där nere vore en seger för timrå...men att piska till självaste Frölundai deras kula vore stort!

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
matsby: ja,den var ingen höjdare..dokmmverkade va lite seg i benen..

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Jag tror på 3-3 sen tar Frölunad extra poängen

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
heart:
vi måste då göra en fruktansvärt mycket bättre match än mot Linköping iförrgår, annars blir det dyngstryk desvärre...

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
SMÅLAND: Ikväll överraskar vi Frölunda och tar tre friska poäng....4-5 tror jag att det blir...

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
danoj: Nähä du dä blir inge skalperingar av blekansikten i möra.......Ett blöttips: Peter Harrysson-Kjell Lönnå 2-4...tröst me!

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
mike66: Ja....när man ser att man ligger så högt uppe som på 2:a plats på din ångestlista då är det lätt att falla tillbaka igen...i djup ångest.....jag lövar o svär me hanna på bibeln att ja ska tröst dej om vi loosar i möra mot indianerna.....
Indianerna-blekansiktet 2-4......trusta me miiike...
SKÅL TAMJEFAN snart går tåget norrut....
Leve SJ!!!!!!!!!

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Mike66 & SMÅLAND: Ett superhett tips, VF-TIK..5-1...trust me both of you!!!! :))))

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
SMÅLAND: Det är synd att du skrattar igen - gå genast in och läs min profil så att du får ångest igen.

Lova att trusta mig om vi förlorar i möra. Tröst me SMÅLAND.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
mike66: TACK....man tackar aldrig nej till lammkött...
Vi får väl se vad hon går för i helgen och förresten så är jag ju inte så gammal(skratt)..

Ett ännu mera jättehottips:VF-TIK...2-4...trust me miiike!

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
SMÅLAND: Kul att du är tillbaka så snabbt - ta det nu lugnt med brudarna här på HS. Är inte Madeleine lite väl ung för en gammelgubbe som dig? Jag tycker att hon ska ringa till mig istället - 070-123456789 tio.

Ett jättehottips: VF-TIK...3 - 4 (sd)

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Madeleine: Du är alltid välkommen.....ta med dig ett par läckra hotta kompisar så ska vi nog kunna ha rajtantajtan hela natten lång..
Ring först så jag vet när du/ni kommer....073-713 97 19!

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
SMÅLAND: Är man välkommen på din segerfest,eller?
Hur många kommer?

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
rokla: Dom brukar visa samma match som på vanliga canalplus, fast i widescreen-format när dom visar ES.....så hoppas inte för mycket...

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
rokla: Kollade jag oxå men såg att det är Djurgården-Färjestad.
Tror att det är widescreen format på canal+ zap

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
rokla: Testar en länk här. Fast enligt den så är det ingen hockey förrän på lördag TIK-LHF.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Satt och kollade i navigatorn på comhemboxen ,och döm av min förvåning ska dom visa Elitseriehockey på kanal+ZAP, hoppas det för guds skull blir VFHC - The BIG red machine TIK !! ,när jag kollade stod det match inte fastställd.. nån som har insideinfo kanske???

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Timrå kör för första gången på länge med fullt lag mot Frölunda imorgon.........det kommer att göra susen......VFHC-TIK 2-4.....trust me..
Imorgon har vi 88 pinnar och SEGERFESTEN blir i Bergeforsen!!!

Älska Timrå IK ALLTID!!!

Sv: Inför TIK-LHF
RunarUp: Nä......vad vore livet utan ER här på HockeySnack????

Sv: När nya hallen invigs
TD: Claes Olson det blir ju representativt för Leksand ( c :

Sv: Supportermatchen
mike66: För mig kvittar det , så länge dom håller det inom familjen

Sv: När nya hallen invigs
Dream Team: Nu är det så att jag minns det (1983). Matchen 1989 mot Finland (resultat 5-1) kanske du minns bättre än mig. Jag minns inte Var?!!!

Tycker fler som jag att det borde bli en landskamp i nya hallen?

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Klinth: Finns ju paragrafryttare i alla samlingar dessvärre. Jag tycker inte streaking är det minst obsent.

Sv: Supportermatchen
Hittade en mycket intressant och läsvärd krönika. Tyvärr så är den gjord i det dära förbannade Acrobat Reader. Tänkte då mest på HH och grabbarna som inte gillar detta med pdf-filer och grejer. Ja, jag gillar ju inte heller själv pedo-filer sådära värst mycket.

Sv: När nya hallen invigs
Norrporten var på plats igår vad ska arenan heta? kanske något från SCA eller Norrporten, Axa? I Leksand har man också planer på att bygga om men då står Ohlsson Clas för fiolerna men tidigast nästa år.

Intresant nu att Lind kommit tillbaka den kanske bästa centern, det såg man på passningarna igår det var riktiga delikatesser nu kommer han att få spela med Mackan det måste bli en hit hoppas nu att han håller säsongen ut.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Johan J: Beror nog på hur överkroppen ser ut. =)

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Johan J: Det kan väl knappast kallas för obsent eller förargelseväckande beteende om det nu inte de bara överkropparna pryds av bara bröst. Borde vara OK, inte för att jag är expert på detta, men det borde det. Jag har i alla fall aldrig sett någon bli utkastad för att ha visat upp magen ;-)

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
matsby: Timrås största nackdel är kanske inte en bristande erfarenhet av slutspelsmatcher. Laget besitter en gedigen kunskap och många av spelarna har spelat i slutspel med andra klubbar. Vad som oroar mig mer är nivån och karraktären på matcherna och inte prestationskraven. Timrå saknar en riktigt god tekare. Visst, Mikael Lind är tillbaka men han kan inte ensam vinna alla tek. Timrå har spelat slutspelshockey i varje match i grundserien. Hur står de upp när övriga lag gör det?

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team: Vad är du ute efter? Att gräva fram statistik för enskilda fall som bevisar vad? Att Frölunda kan åka ut i kvarten? Visst fan kan de det, jag är inte blåst även om du kanske tror det. Men tillsammans med statistik brukar man använda något som kallas för sannolikhetslära. Vad tror du själv? är det troligast att Södertälje vinner mot Timrå i bäst av 7 matcher? Eller Modo i bäst av 7 matcher mot Frölunda?

Letar du riktigt noga så kanske du hittar något år där lag nr 8 slagit ut lag nummer 2 samtidigt som lag nr 7 slagit ut lag nr 1. Det är inte sannolikt, men det kanske har hänt.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Klinth: Hur ställer sig ordningsvakter och publikvärdar till bara överkroppar?

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team:

ja, men vad tror du själv , TIK - SSK??

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Klinth: HV 71 hade gjort minst mål (117) av alla slutspelslag och man kom på åttonde plats. Ändå slog man ut serievinnaren DIF i tre raka och vann SM 1994/95.

Alla lag står väl på noll när slutspelet startar...

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Knylan: Tack, skönt att höra. trodde ett tag att du var helt seriös. Phu!

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
frölundaindian: Brukar i regel vara en äckligt seriös person men tänjde lite på gränserna nyss.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team: Chans ja men om ni hade varit serieledare hade ni tyckt erat lag skulle ha större chans.

Tror ärligt att vi hat större chans en kanske SSK,
svar: Vi är Bättre.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team: Bör ju vara något större om man kollar till statistiken, eller? Statistiken ljuger ju aldrig, och Frölunda har gjort näst mest mål i ES, och släppt in minst.... Sedan är slutspel alltid slutspel, men att säga att t.ex Södertälje har lika stor chans som Frölunda, eller Timrå för den delen vore att ljuga.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Klinth: A jag vet inte Knylan frågade om Niklas Andersson var med när vf tog SM-guld 64/65. hoppas att han skämtar

Sv: Inför TIK-LHF
SMÅLAND: Stackare! Det var ingen lång semester :-)

Timrå rockar alltid fetast!

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
frölundaindian: Då snackar vi spelare som Sura-Pelle, Gert Blomé och L-E Lundvall...

Ni har lika stor chans som sju andra lag när slutspelet börjar...

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
frölundaindian: Förklara er nu tack! Är det Niklas Anderssons bror Mikael som ni snackar om?

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team: nåt sånt ja

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
frölundaindian: Gammal lövenspelare. Numer jobbandes för Luleå Hockey va??

« · 214170 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...