1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen
« · 217591 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: hmmm???
Knylan: okej..har ni fått tillbaka storflaggan då?(läktarflaggan)

Sv: hmmm???
Helg Ernest: det skulle vara nåt att ha det....en stor j*a trumma som man hänger på magen på skarin...och så två styckna rejäla trumpinnar!

Sv: Tisdag 25:e
mike66:

1. Westlind Olle
2. Mugabe
3. Stand up for our rights
4. 220 Volt


:))

Sv: hmmm???
heart: Nä det är den vita. Den svarta är en gamling som nog inte använts sen kvalserien -00.

Sv: hmmm???
heart: Blanda inte in mig ! Personligen tycker jag Skarin skall ha ett Kapat Oljefat och 2 smideshammare och stå och banka med.
Eller Gummiklubber så kan han aldrig ha sönder den igen ( c :
Frågan är bara om han orkar ? 1/2 - 1 Kg i vardera näven och banka en hel match , då gäller det att inte få mjölksyra .
(Bara retas lite ) Utan trumman tystnar publiken, så är det bara !

Sv: hmmm???
Skarin: är det den som har gått sönder?

Sv: hmmm???
örnie: För nionde gången. Den svarta trumman är utesluten.

Sv: Kommande resor
Madde: Tja......en del saker var bättre förr.

Men ni har ju en bra chans att "marknadsföra" er på supporterträffen, tryck upp lite info om vad ni gör/har gjort/kommer att göra.

Sv: hmmm???
Helg Ernest: jaha...vem ska ni låna trumman från då?

Sv: hmmm???
heart: Det var tom, i går kväll
Sv: Tisdag 25:e

irre: Trumman är på gång. Det är mkt med den biten kan jag lova.
Men att den ska hinna bli klar till på torsdag är mkt tveksamt.
Blir den inte klar kommer vi att låna en trumma mot FBK på torsdag.

Skarin

2003-02-17 21:46:54 Bokmärk Besvara Visa tråd

Sv: hmmm???
Knylan: nä,man får hoppas på det bästa..

Sv: hmmm???
heart: En av beställningarna vi gjort innefattar just flaggor, med flera godsaker. Det kommer att bli bra iaf, det kan jag nog utlova nu redan. Bara vi inte råkar ut för samma elända som Hammarby Ultras gjorde iom att grejerna brinner upp. Men det ska det nog inte vara nån fara med tycker man... =)

Sv: hmmm???
Helg Ernest: alltight!härligt!

Sv: hmmm???
heart: Skarin har fixatr en trumma ! Han skrev då det i förregår här i GBn

Sv: hmmm???
knylan:ett flaggtifo vore skoj...eller att man har såna här bloss,eller vad det nu heter...

Sv: hmmm???
Knylan: japp,när gör ett bra jobb på matcherna så ni är värd all credit ni får....till slutspelet så ska hela ladan va röd o vit!

Sv: hmmm???
heart: Kan väl säga så mycket som att vi beställt grejer för uppåt 10000 laxar. Pengarna vi har beställt för är fördelade på 5000 kr från Supporterklubben, resten från supportrar. Sammanlagt går det nog upp mot 11000 vilket bådar gott för hur mycket vi kommer att kunna få in till kommande säsong. Förhoppningsvis har folk fått upp ögonen för oss nu och förstått att det vi lägger ner våran tid på verkligen är seriöst. Vi SKA bli bäst i Sverige, om vi inte redan är det. Men det kommer att bli svårt om vi inte ökar med antal medlemmar i gruppen. Vi är sex nu, mer eller mindre TIFO-fanatiska. Vi måste få in mer hungriga personer som är redo att offra mycket av sin fritid utan någon direkt ersättning förutom att man kan lyckas snylta åt sig gratis inträde.

Är det någon som känner att dom är sugna på att komma med i gruppen så är det bara att messa tex Dalan eller mig eller bara komma fram på någon match. Vi cirkulerar runt mycket innan match i hallen när vi fixar med jumboflaggorna m.m.

TIFO har kommit till Timrå för att stanna! Det ska vi se till.

Sv: hmmm???
Madde: gå på matcherna!jag är ju för f-n på varje hemmamatch!
men det blir nog stiligt....

Sv: hmmm???
heart: Det blir rött och vitt... Gå på matcherna så får du se!

Det kommer bli jättesnyggt, det kan jag lova. Jag tänker definitivt inte berätta vad Tifo-nissarna planerat.

Sv: Kommande resor
Madde: Vill bara säga att det MÅSTE bli bättre till slutspelet allt annat vore ett fiasko. Folket kanskle tappar suget när det är klart , Hur kan jag ej förstå?

Sv: hmmm???
Madde: visst gillar jag överraskninigar...men det skulle vara kul med en ledtråd...

Sv: Kommande resor
badger: Du kan passa på att väcka supportrarna på samma gång för intresset för resor är nere på botten just nu.

Den stora frågan är om det kommer bli så mycket skillnad i slutspelet?!

Sv: hmmm???
heart: Tycker du inte om överraskningar?
Varför avslöja nästa tifo redan nu?

Sv: hmmm???
örnie: jaså,vad skoj..blir detett stort läktartifo då?

Sv: hmmm???
örnie: oki tack för svaret låter BRA!!! heja TIMRÅ!!!

Sv: hmmm???
bss 88: tro mej det blir det....trångt blir det också..

Sv: Kommande resor
Se där.......nu ser det genast mycket bättre ut. Ursäkta om jag väckte någon :)

Sv: hmmm???
bss 88: Trumman har varit trasig men en hel finns nu. Trumman togs fram matchen mot Lhc men då fanns tyvärr inga stockar på plats.

Var det gäller tifon så är det ett på gång i Första slutspelsmatchen.

Sv: hmmm???
bss 88: Om ni bläddrar några sidor så kan ni läsa vart trumman är. Den diskussionen har ångat på i några dagar nu.
Om ni tycker det varit tyst i hallen får ni ta och lufta strupen lite mer. Vi andra gör så gott vi kan.

Sv: hmmm???
heart: de får man verkligen hoppas på...

Sv: hmmm???
bss 88: i slutspelet lär det bli ett himla drag i hallen!

Sv: hmmm???
heart: håller med!! hoppas på bättre drag senare...

Sv: hmmm???
bss 88: ja,vi behöver trumman så att det blir mer fart i hallen....är det nåt tifo på gång snart?

Sv: hmmm???
bss 88: har varit mycket tyst på slutet bara musik tyvärr..

Sv: hmmm???
bss 88: jag undrar det samma...

hmmm???
undrar var trumman är?????? storhetsvansinne ?? för lite folk för att va utan......eller vad har hänt??

Sv: Tisdag 25:e
Farbror Hasse: Självklart så hade vi en stark dödslängtan i just detta ögonblick. Kom ihåg att Peo satt lite snett upp till höger om oss och att vi körde lite ramsor till honom istället. Annars så låg vi sist i tabellen men var bäst ändå - likadant denna säsong med undantag att vi ligger tvåa i tabellen.

Apropå rockband från 80-talet och bananer i pyjamas så drar jag igång en liten enkel tävling här idag - har i och för sig alldeles nyligt kört denna liknande variant inne på MoDos gb men jag drar den pånytt:

1)Vad heter gitaristen som spelar det första solot, efternamn räcker?

2) Vad heter gruppen?

3) Vad heter låten?

4) Till vilket känt Jamlandskt hårdrocksband konverterade senare sångaren i bandet?

Finns lite ledtrådar - för den som söker skola finna.

Sv: Brynäs-Timrå
Helg Ernest: då har du lovat det!

Sv: Brynäs-Timrå
heart: Jag säger bara en sak ! DET BLIR 1- 8 i kväll.
Lind gör hattrick och Mathiasson är strakst bakom. Lindman och Styf har fått skott glädje och fyller upp resten till 8an
Så blir det , det har jag bestämmt !! Så de så !

Sv: Tisdag 25:e
mike66: Trodde du skulle säge emot mig för 1:a gången, men inte! :))

"Egen framgång är bäst men andras olyckor är inte att förakta!" :))

Sv: Tisdag 25:e
rådbjer: Ja det vore på tiden nu. Skulle vara roligt för Brynäs att få ge igen lite utav allt som de fått av Timrå under alla dessa år. Krossar vi dom i denna match så är nog kvalserien definitivt klar för dom.

I kvalserien så tror jag däremot att Brynäs är ett strå vassare än de övriga lagen och bör vara tillbaka i finrummet redan tills nästa säsong.

LHC däremot tror jag inte reder upp situationen - det blir antingen Rögle, Skellefteå eller Lövet som tar klivet upp. Apropå Lövet så fick jag denna kuliga melodi hemskickad till mig igår av 65Selander - lyssna och njut.

Sv: Brynäs-Timrå
Portello: det må väl vara,men timrå har ju andra platsen att bevaka...

Sv: Tisdag 25:e
mike66: Personligen vill jag att Brynäs degraderas, det är på tiden nu!

Sv: Tisdag 25:e
Madde: Man lever bara en gång - tror jag? Jag är i och för sig lite sådäringa lagomt religiös och litade väl lite för mycket på Gud på den dära Gaevleresan.

Nu gällde ju inte heller matchen något förutom äran då vill säga. Kvalserien var redan klar sedan september (2001) och igenkligen fanns det ingen anledning alls att ge sig ut på vägrenen och trussa i snön.

Känner väl lite samma känsla denna säsong då vi redan i september (2002) varit klara för SM-slutspel. Publiksiffrorna på slutet tyder också på detta att vi nu bara väntar på kuligare tider än den grå ES-lunken.

Krossa Brynäs!

Sv: Tisdag 25:e
Madde: Troligen av samma anledning som att man far till Södertälje för en helt betydelselös match i en risig Peaugeot.

Sv: Brynäs-Timrå
COLD MAN: Vi krigar ju för att behålla vår 2:a plats...

Farza Timrå, in med pucken! HEJ, HEJ!

Sv: Brynäs-Timrå
Portello: Och svaret får vi strax efter 21.00 .
Bif VANN för att DOM hade mest att spela för?
Bif FÖRLORADE för att DOM hade mest att spela för?

Mitt tips: Bif-Tik 1-4

Sv: Tisdag 25:e
mike66: Måste fråga: Varför ger man sig ut på vägen mitt i en snöstorm i en sådan skrotfärdig minibuss?

Sv: Brynäs-Timrå
mika: Jodå , men nog har Brynäs ändå lite mer att spela för.

Sv: Brynäs-Timrå
Portello: Timrå har oxo ett och annat att slåss för. Andraplatsen i serien t ex. Viktig inför slutspelet.

« · 217591 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...