« Föregående · 2833246 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Snacka om målis!!!🇺🇿🇺🇿🤣(Så e han ju släkt me jag) !!🤣🤣🤣🤣🇺🇿
+ 6
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Domarna har internmöte nu om dom kan hitta något som kan få Juel i utvisningsbåset...
+ 5
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Lär bli en turstuds med 2 sekunder kvar. Jag har sett sånna här matcher förr..
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Domarna är SAIK:s motsvarighet till våran Svensson när det gäller att trötta ut motståndare.
Äckligt.
Äckligt.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Jävla Marklunds. Börjar förstå Löven mer och mer
+ 4
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Orkar inte med den där jävla domarnivån! Vilken jävla skandal. Avgör kanske ett helt slutspel med miljoner i potten. Dra åt helvete.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zåsse klubban: Dom har specialstuderat Premier League domarna
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Räknar ju inte med annat. Med såhär många chanser i PP som de får så måste det ju smälla bakom oss.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{10718}: Drar han landers klubba i nyllet på sig själv eller såg jag fel ??
+ 7
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: Haha, SAIK spelaren drar ju upp landers klubba själv…
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
pingvin: Domar nivån är inte värdig den här ligan. Har det någonsin varit så jävla dåligt??
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Och så drar man på sig ett BP, jävla skitutvisning de lär väl få utdelning på den.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Timrå utvisning Lander 5 min kvar
Fy fan om Skellefteå vinner på det. Då åker tvn ut
Fy fan om Skellefteå vinner på det. Då åker tvn ut
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: Hahaha herregud. Snacka om att sila mygg och svälja elefanter.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Bästa finska backen ikväll är Kapanen junior junior, men jäklar vad han spelar riskfyllt....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{10718}: Sisya 7 min nu
Kämpa för poäng! Livsviktigt Skellefteå inte tar en 3a
Kämpa för poäng! Livsviktigt Skellefteå inte tar en 3a
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}, Erre92: Exakt så!! Lundmark tillsatte lite extra tryck i den setupen.
+ 5
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
pingvin: Ja eller hur. Över till något helt annat, har Brynäs tagit semester idag?
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Villervalla: Dags för oss att äntligen vinna en orättvis seger!
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: illari rör ju på benen när han får pucken iallafall, tar spelet framåt.
Vilket vissa andra gör alldeles för lite....
Nä nu måste vi upp, gör Skellet mål är matchen över, 100%
Vilket vissa andra gör alldeles för lite....
Nä nu måste vi upp, gör Skellet mål är matchen över, 100%
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Tänk att betala för att se den här skiten. Det kan gött Skellefteåborna få göra
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: ja det är Walli och det var ett helt annat spel på lander och Mange då Lundmark var där
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
pingvin: Växjö kör över Brynäs borta 5-0. Dom vill man inte möta i playin. Vi möter dom i sista omgången. Hoppas den matchen inte gäller något annars mardröm
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: byta domare så Timrå får nått med sig också hade varit roligt .
+ 2
« Föregående · 2833246 · Nästa »
Tack minst 1pinne