Är det planerat nått tifo för grabbarna när dom glider in på is på Lördag? Annars får man väl ta med sig några egna konfettibomber mm. Om alla kunde ta med sig nått typ tomtebloss eller dylikt, så kan det ju bli skapligt. Jag tar med mig det röd/vita sminket.
Tifo?
« Föregående · 225277 Till forumet
Sv: Tifo?
Redhat: Jadu, vi har grejer för uppåt 10000-tusingen. Får se hur vi gör på lördag, om det blir 200 pers drar vi absolut med lite prylar för att visa uppskattning. Fast det åker väl med lite saker ändå, möjligt med flaggor och sånt.
På måndag blir det andra bakelser kan jag lova, det känns roligare att inte berätta vad det blir men det blir så att säga relativt skitfett förhoppningsvis.
På måndag blir det andra bakelser kan jag lova, det känns roligare att inte berätta vad det blir men det blir så att säga relativt skitfett förhoppningsvis.
Sv: Tifo?
heart: Jo precis. Om vi växer ytterligare och har ännu större resurser så kommer vi nog inte att säga ett dugg. Men nu känner man sig tvungen eftersom vi måste få upp intresset till att hjälpa till. Just intresset för den biten är lågt, så vi får jobba efter våra resurser nu. Bara att vara där tidigare.
Är det någon som är sugen att hjälpa till på främst måndag? Det blir TIFO som det ser ut längre fram också, beroende på hur det ser ut för laget. Hur som helst så skicka ett mess till mig.
Är det någon som är sugen att hjälpa till på främst måndag? Det blir TIFO som det ser ut längre fram också, beroende på hur det ser ut för laget. Hur som helst så skicka ett mess till mig.
Sv: Tifo?
Redax 2: Jag är faktiskt ägare av en, dock så var jag inte det tidigare i höstas. Vi kommer ta rikligt med bilder nu i slutspelet. Skulle dock haft en hemsida med fet server. Men bilder kommer hur som helst, dock så otroligt svårt att få bilderna att se bra eftersom hallen är nersläckt under TIFOt.
Länkar:
http://medlem.spray.se/lbrbk
http://medlem.spray.se/lbrbk
Sv: Tifo?
heart: Det finns väl egentligen inga direkta arbetsuppgifter, och vi tar inte in folk för själva intagandets skull. Om man vill ingå i gruppen så bör man i grunden ha ett intresse och vara beredd på att det kan ta mycket av sin fritid. Nu är det inte så ofta än så länge men man får offra några vardagskvällar då och då.
Helt klart bäst vore om folk kom till oss och erbjöd sin hjälp, då förstår man riktigt att dom är intresserade.
Helt klart bäst vore om folk kom till oss och erbjöd sin hjälp, då förstår man riktigt att dom är intresserade.
« Föregående · 225277