TIK - HV71
« Föregående · 150005 · Nästa » Till forumet
Sv: TIK - HV71
Enligt Swehockey blev Määtenen utvisad samma sekund han kom in på isen igen. Någon i sekretariatet som har lovikkavantarna på alltså?
Sv: TIK - HV71
Per HApps: Hur är stämningen? Publiksiffra ikväll? Det krävs enligt mina beräkningar 5246 åskådare för att snittet ska krypa över 5000 betalande per match.
Sv: TIK - HV71
Johan J: Då brukar ju tvåorna komma på samma minut? Dessutom ska det till något extra i hakningsväg för att få dubbla tvåor. Att han använt en medtagen lasso eller nåt. Typ. (som de säger i Tälje)
Sv: TIK - HV71
jämtlandsfil: shitafuckinhell! Håll idet här nurå! Om man får ägna sig åt det förhatliga gästbokshejandet härdårå...
Sv: TIK - HV71
Johan J: Myyyystiskt i alla fall.
Annars lyfter jag på hatten för målkungen David Halvardsson! Var har du varit hela våra liv? På väg mot stora Micke Lindgrenstipendiet ett tag men nu har det vänt verkar det som.
Annars lyfter jag på hatten för målkungen David Halvardsson! Var har du varit hela våra liv? På väg mot stora Micke Lindgrenstipendiet ett tag men nu har det vänt verkar det som.
Sv: TIK - HV71
Ovanligt att Luleå kryssar?
0-0 mot bottenkollegan Brynäs.
Gävlelaget har chans att ta poäng ikväll. Matchen slutar oavgjort efter full tid och avgörs på straffar efter en odramatisk förlängning.
0-0 mot bottenkollegan Brynäs.
Gävlelaget har chans att ta poäng ikväll. Matchen slutar oavgjort efter full tid och avgörs på straffar efter en odramatisk förlängning.
Sv: TIK - HV71
El Maco: Tyckte Halvardsson såg seg ut mot Södertälje. Han kom fri någon gång och fick bara iväg fösningar. Backarna har en lite annorlunda uppgift iår så det är inte förvånande att han satt två puckar dock.
Sv: TIK - HV71
Johan J: Du som uppenbarligen får inside info, pågår verkligen andra perioden fortfarande? Har di glömt att trycka på knappen bara?
Sv: TIK - HV71
Modo har haft elva skott på mål och leder med 3-0. Sandberg redan i landslagströjan eller?
Sv: TIK - HV71
El Maco: Överlägset låg profil. Är det ödmjukhet inför uppgiften som renderar i 3 pinnar ikväll?
Sv: TIK - HV71
Dansbandsmusiker dominerar. Ikväll Thorwalls som uppvärmning, sedan Christer Sjögren 3-0.
Sv: TIK - HV71
You bet !
Extra roligt är ju att Krykov tar ett litet skutt uppåt i poängligan också !
Extra roligt är ju att Krykov tar ett litet skutt uppåt i poängligan också !
Sv: TIK - HV71
Bragd-Birger: Värdelöst powerplay säkert. Å den dära gamla Tunadalarn hade VELL bara tur. Juh.
Sv: TIK - HV71
Hepp, där halkade femman in. Säkert bara tur det med.
Vad är vinstrekordet i Elitserien för Timrå?
Vad är vinstrekordet i Elitserien för Timrå?
Sv: TIK - HV71
Nu lämnar jag firmafesten. Hockeykväll! Bloody fucking jättekul! Hej på ett tag...åsså blev det fem...
« Föregående · 150005 · Nästa »
Basti på spanskakurs och HAssebo på lokal, (tentalokal) så får undertecknad och Shanti se till att inte sittplats somnar om inte Skarin orkar att hålla igång astmakören.