1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614829 inlägg · 6214 ämnen

TIK-LHC


TIK-LHC
Då möter vi miljonbygget Linköping HC i Brunflo ikväll och det ska bli högintressant att se hur den matchen går.Jag blev ledsen och förbannad när AB här om dagen rankade Timrå IK som sist i årets ES,men det är ju klart inför förra årets ES blev vi ju rankade som slutspelslag och det blev inte så.Så det är bättre att slå underifrån och skrälla.Jag tror fortfarande på att vi kan bli ett skrällag.Och jag måste säga det att jag blev stolt när vi slog LIF i lördags och när vi slog de finska pelicanerna i onsdag.Ikväll gäller det LHC och det vore skönt att trycka ner dom i skridskorna.Nä,nu laddar vi vidare och ser fram emot kvällens drabbning i Jämtlandscupen.
Kom igen Timrå ikväll river vi ner LHC miljonbygge.
TIMRÅ IK=VÄSTERNORRLANSGULD!
Lall on Lall on alla Lallande fånar ni är väl med även i år?
TIPS: TIK-LHC 5-3

« · 105630
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.