Såg precis att man tänker sända HV71-TIK på C+ nu på Torsdag den 30/1 samt även att ComHem fått fingrarna ur sitt a....... och även de tänker sända TIK-Luleå den Lördag den 15/2.
Hoppas TIK nu kan vända trenden med förluster då TV sänder...
robe1969 påstår det. Jag bara trodde på hans påstående. Jag har inte brytt mig om att kolla upp det själv, eftersom jag ändå kommer befinna mig på min vanliga plats i Kinnarps Arena under nämnda match...:-)
Bergius: Japp, C+ sänder HV-TIK. Förhoppningsvis går det bättre den här gången än vid tidigare sändningar från C+. Jag ska vara där, lovar att vinka... =)
Chief: ja såg de på hemsidan. de ju underbart. de har ju faktiskt gått bra en gång när C+ sände mot Leksand. Dock kommer det alltid mindre folk till matcherna.
Ser att det blir mycket hockey i veckan: Leksand hemma i morn sen Sundsvall hc på onsdag eller Liverpool- Arsenal på tv sen HV på torsdag på tv och Mif hemma på lördag. Sen är det superfredag då tar man det lungt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hoppas TIK nu kan vända trenden med förluster då TV sänder...