1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614898 inlägg · 6214 ämnen

Timrå


Timrå
Timrå klacken blir ju sjukt snygg! 

Sv: Timrå
Jacob Åhlander: Jo visst blir den det så fort jag ställer mig där?

Sv: Timrå
Jacob Åhlander: Har HB bestämt sig för sittplats kommande säsong?

Sv: Timrå
mikenomad: Ha ha nu vete katten om jag ska skydda lilleman i vinter. :)

Sv: Timrå
Jacob Åhlander: Finns det någon bild på detta någonstans? Senaste bilden jag såg var ju inte hela färdigmålad . Men verkade bli väldigt bra i alla fall :)

Redigerad kommentar


Sv: Timrå
Hahl Bundy: Nu är det ju inte pga skönhet du ska få cover my ass i vinter.

Japp Dalton, här har du ett shysst upplägg till ett inlägg. Intressant att se hur du förvaltar det...

Sv: Timrå
mikenomad: Påstår du att min mamma ljuger? Ska du ha en propp, din lille man utan ryggrad?

Sv: Timrå
Hahl Bundy: Jag har jävulskt med ryggrad. En lång, broskfylld jävel. Lönnfet och tatuerad som satan är jag också.

Sv: Timrå
mikenomad: Du är som en nallebjörn.... utan har då'rå.

Sv: Timrå
Hahl Bundy: Vad tror du om ikväll då, när Timrå 2 möter Modo elit?

Sv: Timrå
mikenomad: Jag tror som Monty. :)

« · 1511439
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer