Timrå IK
« Föregående · 248848 Till forumet
Sv: Timrå IK
rokla: Och Sveriges Radio sportradio !!! Hur kan man sända från Fbk-Dif matchen i princip hela tiden på Sportradion ??? När matchen går på TV4 som i princip ALLA i Sverige kan se ??
Skandal skandal mediaskandal !! fortsätt mobba Timrå vänta tills finalspelet är klart... DÅ KAN VI BAJSA MEDIASVERIGE I MUN OCH SKRATTA HELA VÄGEN TILL NÄSTA SÄSONG !
Missa inte hockey/musiklegenderna Hansson Brothers på Pipeline den 9 Maj - känd från filmen Slagskott, se bifogad länktips klicka på Hansson Brothers.
Skandal skandal mediaskandal !! fortsätt mobba Timrå vänta tills finalspelet är klart... DÅ KAN VI BAJSA MEDIASVERIGE I MUN OCH SKRATTA HELA VÄGEN TILL NÄSTA SÄSONG !
Missa inte hockey/musiklegenderna Hansson Brothers på Pipeline den 9 Maj - känd från filmen Slagskott, se bifogad länktips klicka på Hansson Brothers.
Länkar:
http://www.no-means-no.de/
http://www.no-means-no.de/
« Föregående · 248848
Nu får vi hoppas att TV4 fortsätter agera DIF-tv så vi slipper Perlskog och Tjalle Tvärvigg på måndag.
Ska bli intressant att höra Evenssons kommentarer, han är den mest oödmjuka tränare jag upplevt, vid förlust eller underläge är det alltid de som gjort sin sämsta insats någonsin, han kan aldrig se till motståndarlagets prestationer. Se förra bortavinsten, se första perioden idag mm mm. Har tappat all respekt för den forne stortränaren.
Ut i natten och njut!