"AIK i dekadens", den var fin. De kan nog dekantera oss ännu ett tag. Om AIK inte får alla tre poäng med sig så ser det bra ut, någon form av seger och jag tänder en cigarr.
Timrå IK - AIK 2002-04-07
« Föregående · 76168 Till forumet
Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
Om Timrå ska slå tillbaka ett AIK i dekandens krävs det att de utnyttjar gästernas svagheter i målvaktsspelet. I premiärmatchen av Kvalserien på Johanneshov fick AIK-keepern alldeles för enkla skott på sig. Avgörandet i matchen kom när Timrå genom ett snabbt passningsspel förmådde få sidledsförflyttning av målvakten innan avslutet kom.
Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
0:56 utvisning till tik HOLDing nr 15 Janne Houkko lr hur det nu stavas
Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
0:56 utvisning till tik HOLDing nr 15 Janne Houkko lr hur det nu stavas
Timrå IK - AIK 2002-04-07
Bara minuter kvar tills våran nyckelmatch drar igång.
Kommer vi att vinna ikväll?
Jag hoppas det.
Ska det bli 6 raka vinsten?
Jag hoppas att vi gör det.
Lycka till Timrå Ik.
Kommer vi att vinna ikväll?
Jag hoppas det.
Ska det bli 6 raka vinsten?
Jag hoppas att vi gör det.
Lycka till Timrå Ik.
« Föregående · 76168