Timrå IK - AIK 2010-11-06
« Föregående · 1302665 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Manderville: Det här kan bli riktigt mycket i baken till slut. Med 9 forwards kvar, slaktade av domaren, samt maskerad som hägrar, så förvånar det inte mig om vi bara lägger oss ner och dör nu.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
söder över: Svensk hockey är så jävla åt helvete så att det inte finns ord. Inte så jävla konstigt att vi aldrig lyckas internationellt längre när vi spelar i ett jävla madrasserat rum här hemma. Fy fan vad tråkigt det är att följa den här skiten.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
pefr: Maskerad? TIK-gänget kan åka dit som man är och vinna första pris som "ångest i rödvitt".
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Först ett jävla skitmål, nr 3 på två raka matcher och nu fullständigt bortdömda från ännu en match. Snacka om tröstlöst.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
tycker timrå ska lämna wo av protest mot domarkårens samlade idioti och åka på sin maskerad istället.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Förbundet borde stänga av svenska domare från internationella insatser i fortsättningen, snacka om att skämma ut sig inför omvärlden...
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
nu vill jag kunna trycka på hata svensk hockey knappen å stänga av!
jag vill bara gråta...
jag HATAR domare!!!!!!!!
inkl LINJEMÄN!!!!
jag vill bara gråta...
jag HATAR domare!!!!!!!!
inkl LINJEMÄN!!!!
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Timrå borde ta en time out. Mest för att tempot skulle passa det här laget bättre än allt som händer på isen i kväll:(
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Kattgubben: Knappast, Disciplin ämnden kommer förmodligen stänga av Pikkarainen gångrat med hur många dagar Mc Nevin måste vila.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
RocknRolf2:
Plocka av spelarna skridskorna och stäng av kylan. Detta bytte precis namn till innebandyligan.
Plocka av spelarna skridskorna och stäng av kylan. Detta bytte precis namn till innebandyligan.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Vi har ju för fan sett flera Timråspelare genom åren som har blivit skadade utan att vi ens har fått en utvisning med oss. Det här är nog. Vad har domarbasen för telefonnummer? Eller ska man behöva prata med människan öga mot öga?
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
RocknRolf2: Lärking kommer nog bli avstängd efter det här domslutet. Nu vill vi se huvuden rulla
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
pefr: Jag med! Utkastad TV... Jag har pissat i AIK-grannens brevlåda, bränt upp mina rutiga flanell skjortor och bytit ut Skalman mot Hynning på min Bamseaffish... Nu väntar jag bara på att någon kommer med en liten vit tröja med spännremmar på ryggen...
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
RocknRolf2: En tvåa kan man köpa där, men han ramlar ju efter en liten knuff. Man kan väl för fan inte döma efter situationerna.
Men tron på denna domarkår har ju försvunnit sen länge så detta är ju egentligen exakt den nivå som man kan förvänta sig.
Men tron på denna domarkår har ju försvunnit sen länge så detta är ju egentligen exakt den nivå som man kan förvänta sig.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Han har brutit foten, inte nacken, hur svårt kan det vara att släpa honom av isen?
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Lärking dömer, okej, vart kan vi anmäla honom? Vad har domarbasen för telenr?
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
73Sjöbba: Löjligt matchstraff. Men mest synd är det om Josh. Ser inte bra ut för honom.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Men bär ut snubben nån gång så att vi kan spela av matchjäveln och ta över jumboplatsen nån gång då...
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Och domarna slår till igen. En liten knuff några meter från sargen, med givetvis tråkig utgång men att ge 5+game för detta är så jävla löjligt.
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Timrå Icon: HAHAHHAHAA, MEN VAD I HELVETE, JÄVLA DOMMAR SYSTEM!
MAN SKA VÄL FAN INTE DÖMA EFTER SKADA? Det är ju HANDLINGEN som ska avgöra!!!!!!!!
MAN SKA VÄL FAN INTE DÖMA EFTER SKADA? Det är ju HANDLINGEN som ska avgöra!!!!!!!!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
ajajajajaj. hoppas skridskon lossnade och att det där inte är hans nya vinkel på fotleden. ajajajaj.
« Föregående · 1302665 · Nästa »