Timrå IK - AIK 2012-12-06
« Föregående · 1540724 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Införskaffa en ny tröja åt Nordgren med texten "Jävligt värdefull" istället för efternamnet på ryggen.
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Hantverkaren:måste ju vara vem som är målskytt Sjöberg ringer på. Ingen offsider iaf.
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Hantverkaren: jajjamännsan!!! Fittgnaget! Det jag hatar mest i hela jävla världen!
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Laken:
Äh, pp får vi ju för att vi åker skridskor. Vi gör en bra match!
Äh, pp får vi ju för att vi åker skridskor. Vi gör en bra match!
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Åh vad synd... Fan!!! Onödigt. Men vi får komma ihåg vad han har räddat oss senaste året.
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Jockz: yepp . Värsta jag sett . Tur att han har så många anhängare så de är ingen risk att han blir hängd . Törs inte ens tänka mej om de hade varit bellan
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Vilken idiot till målvakt, ställ dig i mål för helvete!!!!!! #timraik #kvalseriedunken
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Rooster23: Ja, han gör inte många misstag nuförtiden. Känner mig väldigt trygg med vår målvakt, för första gången sedan Anders Lindbäck.
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Jockz: yepp . Värsta jag sett . Tur att han har så många anhängare så de är ingen risk att han blir hängd . Törs inte ens tänka mej om de hade varit bellan
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Modano:Finns bättre målvakter än Lundström som gjort värre tabbar än så...
just sayin'...
Surt ändå, mycket surt!
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Rooster23: jädrigt jobbigt , vi var verkligen värda att vinna denna matchen. Men 2 bjudmål är minst ett för mycket. Nu lär väl Gnaget ta detta....suck
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Per HApps: ja fan va less man blir. Vi hade momentum som Boorken skulle ha sagt och fanskapet ger sig ut på en Walkabout. Stå kvar i kassen fjunpick!
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
73Sjöbba:Japp nu är extrapoängen otroligt viktig byt målvakt om det blir straffar !
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Jag kan förlåta Lundström för misstaget med tanke på hur pass stabil han varit denna säsong.
Hoppas han tar revansch under straffarna nu!
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Kattgubben: surt var ordet...
Först gör han en stabil räddning på ett jätteläge för aik
Aaaah matchvinnande tänkte jag då...
Sedan...
Jadu lundström... det där var juh genant...
Det äckligaste med den missen var att han gav upp med...
Fram med klubbjäveln eller kasta dig fram när du tar dig till stolpen... men icke han stannar och ger upp... det är trist att se...
Först gör han en stabil räddning på ett jätteläge för aik
Aaaah matchvinnande tänkte jag då...
Sedan...
Jadu lundström... det där var juh genant...
Det äckligaste med den missen var att han gav upp med...
Fram med klubbjäveln eller kasta dig fram när du tar dig till stolpen... men icke han stannar och ger upp... det är trist att se...
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Laken: nu va de ju inte bara den sekvensen som varit tveksam under denna match .
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Timrå Icon: men vem fan bryr sig! VAD FAN GÖR JOCKE LUNDSTRÖM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
klockren jävla seger där vi dödat aik i 3:e. jävla idioter ger bort 2P
klockren jävla seger där vi dödat aik i 3:e. jävla idioter ger bort 2P
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Mappe: Rolig kväll detta, tack Jocke! Skriv nåt trevligt på Twitter vet jag!
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Detta måste vara en av dom suraste förlusterna på läääänge, AIK är helt neutraliserat av oss i 3:e men vi skänker bort 2 pinnar och straffarna och valet av straffskyttar är ju under all jävla kritik !!!!!!
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Kattgubben: Knäckande match. Jag bestämmer mig här och nu för att aldrig se en match mellan Allmänna Icing Klubben och Timrå IK igen. Inte på plats, inte på tv, inte på radio eller på text-tv.
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
erathoo: ...eller, fy vad jag hatar AIK matcher, man blir alltid,alltid,alltid på skithumör.....bah!
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Kvalserien nästa torska mot piss gnaget som har 6-8 ordinari borta skandal ageras det inte nu NUBBEN så kliv åt sidan pajas.
Sv: Timrå IK - AIK 2012-12-06
Blizzard: Ja men det hade jag naturligtvis släppt då det gick till straffar
« Föregående · 1540724 · Nästa »