Timrå IK - AIK 2021-03-14
« Föregående · 2166360 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Under 2,0 insläppta mål per match under hela grundserien. Otroligt imponerande.
+ 11
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Fortsätter slå ett slag för att ta AIK i kvarten om vi möter dem. Har vi haft så här många spelvändningar 3 mot 2 och 2 mot 1 mot nått annat lag?
+ 5
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Smokey: Kommentatorn: ”Det är klart, den här matchen är ju betydelselös för AIK, det är först nästa match som är viktig”... ja för matchen var ju viktigare för Timrå att vinna? 🤔😂
+ 19
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Zäta75: Han gör det jättebra, men när slutspelet drar igång så höjs i princip varje del av spelet några snäpp, och då kanske det blir lite orättvist mot honom att slängas in på 4 kedjor. Men känns ganska tryggt att veta att han kan färga på denna nivå om vi skulle åka på skador. Ett riktigt spännande framtidsnamnen oavsett iaf!
+ 14
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
roger_sundsvall: Haha superkul, vilket självförtroende han får.... 😊👍
+ 9
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
EXPLORERSMÅLAND: Oliver Johansson stänger matchen 4-1 i öppen kasse! 2 målsskytt idag wow!
KROSSA AIK!!!
KROSSA AIK!!!
+ 11
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
roger_sundsvall: Olofsson får hänga dit den. Viktigt inför slutspelet. AIK gör 3-1 direkt efter. Synd att Johansson inte får hålla sin 8:e nolla.
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Smokey: Kom ihåg att vi tjatade om det när Hållander och Olofsson kom upp med, tog ett tag.. Som vanligt..
+ 4
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Lindelöfs utveckling de senaste 11 omgångarna?
Jag uppskattar Jonathan Carlsson mer...
Men kolla är det inte Lill Dahlén som målar igen!
Jag uppskattar Jonathan Carlsson mer...
Men kolla är det inte Lill Dahlén som målar igen!
+ 10
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
roger_sundsvall: Johansson med mål igen! 2.a på 2 matcher. Snyggt! Borde nästan vara given på 4 kedjor nu? Men med Dahlen tillbaka får han nog inte plats.
+ 6
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
JonteD: ge han en fast plats i laget, han kämpar och sliter och skapar sig sina egna lägen. Det är många i laget med betydligt mer erfarenhet som har en del att lära av den grabben.
+ 6
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Söderöver: Nån som har sett Hardegård i 3:e? Nu är det 10 dagar vila till kvarten, men lite oroväckande iaf är det.
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
JanneG: din syn på situationen med lilla svartgula plutten och Per Svensson...
Kategorin: skulle gått till specsavers
Jag kör lite banjo medan du lallar på...
Kategorin: skulle gått till specsavers
Jag kör lite banjo medan du lallar på...
+ 4
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
JanneG: Du skriver dalen och innebandy. IBK-Dalen?
Förvirrat värre. Misstänker att någon smyger åt dig råttgift just nu.
Ett tips är att du undviker tangentbordet. Råttgift och gnagare är ingen bra kombo. Det syns mycket tydligt på ditt svammel här.
Bara för att vara lite schysst. Blubb, blubb.
Förvirrat värre. Misstänker att någon smyger åt dig råttgift just nu.
Ett tips är att du undviker tangentbordet. Råttgift och gnagare är ingen bra kombo. Det syns mycket tydligt på ditt svammel här.
Bara för att vara lite schysst. Blubb, blubb.
+ 7
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
JanneG: Om inte domarna sugit av er i match efter match hade ni hamnat utanför topp 10
+ 11
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
JanneG: Varför blir det inte 2 trippingar? Förklara du store gnagare.
+ 2
« Föregående · 2166360 · Nästa »


Vi vinn å går in i slutspele mä en vinst!
Nu vila en vecka å köre hårt! 🙏🥰🙏🥳