roger_sundsvall: Johansson med mål igen! 2.a på 2 matcher. Snyggt! Borde nästan vara given på 4 kedjor nu? Men med Dahlen tillbaka får han nog inte plats.
Zäta75: Han gör det jättebra, men när slutspelet drar igång så höjs i princip varje del av spelet några snäpp, och då kanske det blir lite orättvist mot honom att slängas in på 4 kedjor. Men känns ganska tryggt att veta att han kan färga på denna nivå om vi skulle åka på skador. Ett riktigt spännande framtidsnamnen oavsett iaf!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.