Timrå IK - AIK 2021-03-14
« Föregående · 2166215 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Väldigt slarvigt och nonchalant spel. Vet inte hur länge sen det var jag såg rejäla passningar.
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Smokey: Bedrövligt PP! Och nu får skägget Svensson en rejäl snyting och blir liggande länge på isen. Hoppas inte på skada nu borde vara utvisning! Kan lätt bli en hjärnskakning
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Labban: Verkar gå ut på att hitta svårast möjliga passningar i PP. Hoppas att det är något man medvetet väljer att träna på just nu
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Per Svensson skadad. Precis som i utförsåkning. Hoppa alltid över sista åket för säkerhets skull.
Matchstraff?
Matchstraff?
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Zäta75: Vårt PP alltså? Ska man skratta eller gråta? Jag väljer att gråta... så kanske man får skratta i slutspelet.
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Olli Hahl: man mörkar med seriens sämsta pp för att blixtra till i slutspelet då det inte längre är på låtsas. 5-3 nu, då kanske man måste göra mål ändå.
+ 3
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Ser inte ut som en junior direkt 27. Snarare en toppspelare, bara gallret som gör honom till junior just nu.
+ 12
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Zäta75: Vi hade åkt dit för matchfixning om vi missat den 5 mot 3:an;)
+ 3
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Smokey: tackling på Svensson, håller emot honom så han han inte skall ramla åker på ruffing 😂
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Jåkkinen: Svensson på isen igen efter den fula smällen, härligt att se.
+ 7
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
{297}: Hardegård gick ut i omklädningsrummet. Hoppas det inte är något allvarligt.
+ 3
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Smokey: Tingsryd kvitterade just mot Västerviks och har nu hemmaplansfördel mot AIK i åttondelen. Kan betyda mycket.
+ 5
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Reinhardt blir trippad, aikspelaren blir trippad av en liggandes Reinhardt, Reinhardt åker ut 😂
+ 9
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Gäller säsongskortet även i slutspelet om de släpper på publik igen?
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Jåkkinen: ja hur fan kan en av era primadonnor få en utvisning, stor skandal, dalen får ryta till mot domarkåren, de har lovat er innebandyregler
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Andersson: han styrde inte sin klubba liggande ? Det händer väl aldrig
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
Zäta75: Vårt boxplay är mycket bättre än vårt powerplay där det finns förbättringar att göra!
+ 4
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
JanneG: Nämen tjenar dumjanne. Det skedde 2 trippingar i den sekvensen, varför renderar det i en trippingutvisning? Mvh
+ 7
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
JanneG: Varför blir det inte 2 trippingar? Förklara du store gnagare.
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
JanneG: Om inte domarna sugit av er i match efter match hade ni hamnat utanför topp 10
+ 11
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
JanneG: Du skriver dalen och innebandy. IBK-Dalen?
Förvirrat värre. Misstänker att någon smyger åt dig råttgift just nu.
Ett tips är att du undviker tangentbordet. Råttgift och gnagare är ingen bra kombo. Det syns mycket tydligt på ditt svammel här.
Bara för att vara lite schysst. Blubb, blubb.
Förvirrat värre. Misstänker att någon smyger åt dig råttgift just nu.
Ett tips är att du undviker tangentbordet. Råttgift och gnagare är ingen bra kombo. Det syns mycket tydligt på ditt svammel här.
Bara för att vara lite schysst. Blubb, blubb.
+ 7
Sv: Timrå IK - AIK 2021-03-14
JanneG: din syn på situationen med lilla svartgula plutten och Per Svensson...
Kategorin: skulle gått till specsavers
Jag kör lite banjo medan du lallar på...
Kategorin: skulle gått till specsavers
Jag kör lite banjo medan du lallar på...
+ 4
« Föregående · 2166215 · Nästa »