Har kollat närmare på Sannys tackling nu, vilket JÄVLA SKÄMT! matchstraff för det där? aldrig i helvete. 2+10 men aldrig matchstraff
Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
« Föregående · 593649 Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Helg Ernest: Har för mig att det var Hento (bäste spelare i den matchen) som skulle dela ut dildon då. Paddan, som alltid lägger märke till allt snuskigt eftersom han är MooDooist, såg naturligtvis det hela.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Nattinatti med er. Jag måste befinna mig över gränsen där klockan är en timma mer än i Sverige klockan sju svensk tid på morgonen. Alltså kl. åtta finsk tid.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Selina: Nu är jag inte riktigt med ?
Samma sjukdomar som vem ?
Kickan ? Bar för att jag skall gå och sova ?
Eller alla andra här ?
Skall vi syns på Max om en kvart ?
Samma sjukdomar som vem ?
Kickan ? Bar för att jag skall gå och sova ?
Eller alla andra här ?
Skall vi syns på Max om en kvart ?
Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Helg Ernest: Spelarfruarna...lär ju få samma sjukdomar allihopa om nu dildon är "vandringspokal".=)
Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Selina: Nä, hade det varit tidigare så hade det blevit en Max de lux.
Men vi får ta det någon annan natt.
Sov gott alla !
Men vi får ta det någon annan natt.
Sov gott alla !
« Föregående · 593649