Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
« Föregående · 1308191 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Poffa: boorken kalla han återfallsförbrytare, boorken har alltid rätt =)
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Blizzard: Som Bissett19 skrev, han kallade honom faktiskt för återförfallsförbrytare.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Poffa: Jag har inte påstått att han spelat fult. Däremot kommer nog tombolanämnden sannolikt på något skruvat sätt att ta hänsyn till hans tidigare matchstraff.
Du ska veta att har man väl hamnat inför den juryn så är det inte OM man spelat fult som betyder något, utan istället om det finns någon tidigare prick på kortet oavsett hur den hamnat där.
Du ska veta att har man väl hamnat inför den juryn så är det inte OM man spelat fult som betyder något, utan istället om det finns någon tidigare prick på kortet oavsett hur den hamnat där.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Raggaren Putte: Med tanke på att vice domarbas gått ut med att det matchstraffen var felaktigt så hoppas jag lotterinämnden har koll på det.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Poffa: Att hoppas på att de verkligen har koll på nånting är nog överoptimistiskt av dig.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Poffa: Och det absolut mest avgörande för den slutliga domen är nog vad som kommer att skrivas på AB och Expressen de närmsta dagarna. Om Wennerholm och gänget bestämmer sig för drev så är Hedman rökt, annars kan han klara sig med ett par matcher.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Linorna:
| Timrå IK | |||||||||||
| | |||||||||||
| 31. PITKÄMÄKI, Juha | |||||||||||
| Goalkeepers | 1. ÅKERLUND, Magnus | ||||||||||
| | |||||||||||
| 1st Line | 50. ERIXON, Sebastian | 33. KARLSSON, Mattias | |||||||||
| 16. AXELSSON, Anton | 44. HIRSCHOVITS, Kim | 27. PÄRSSINEN, Timo | |||||||||
| | |||||||||||
| 2nd Line | 36. STYF, Pär | 18. HALONEN, Antti | |||||||||
| 22. RÖYMARK, Martin | 49. KARLSSON, Gabriel | 19. SVENSSON, Björn | |||||||||
| | |||||||||||
| 3rd Line | 9. JOKELA, Mikko | 23. SKOGS, Tomas | |||||||||
| 13. CORSO, Daniel | 51. LANDER, Anton | 37. VIINANEN, Mika | |||||||||
| | |||||||||||
| 4th Line | 6. SONNTAG, Fredrik | ||||||||||
| 26. BOYCE-ROTEVALL, Jeremy | 21. LARSSON, Alexander | 8. HALLIN, Per | |||||||||
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Raggaren Putte:
Han kommer att få sju matcher.
Lika säkert som att Timrå vinner i kväll.
Sören Persson gillar inte Brynäs.
Han kommer att få sju matcher.
Lika säkert som att Timrå vinner i kväll.
Sören Persson gillar inte Brynäs.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Raggaren Putte: men de vart väl ingen sån där flachig skada . de har ju visat sej vara väldigt avgörande
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
superfalle: Näsbenet knäcktes väl. En fin färgbild på helsida i AB där skadan dokumenteras så finns allt som behövs för att bedriva drev.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Nu går vi för seger, Kom igen nu Timrå...
Ta en efterlängtad 3 poängare på hemmaplan.
HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA Timrå IK, Mitt Älskade Timrå IK
Ta en efterlängtad 3 poängare på hemmaplan.
HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA Timrå IK, Mitt Älskade Timrå IK
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Ikväll måste det bli lite fart på laget. Det kan bara inte få bli passivt och lojt igen. Nu eller aldrig. Nu jävlar!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Lemmy: Haha! Tänkte just fråga detsamma. Såg namnet flimra förbi i fjärde backpar på presentationen.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Simmalugnt: Vi får väl tolka C+ lilla blunder som ett bombsäkert rykte om att han kommer att spela för oss inom en vecka.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
dom använder samma templet , lätt att namn blir kvar om man inte har riktigt tid att fixa till den... nu var de ett slarv fel
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Simmalugnt: Ja det ser ju inte särskilt bra ut så här långt. Brynäs är bättre utan att vara bra.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Låt det lossna nu. Känns som en evighet sedan vi ledde senast på hemmaplan.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
grillman:
Min Voodoo funkade. ;o)
Förövrigt är Svesse bra nu.
Vi kanske skulle "avsluta" med Hirscho också.
Min Voodoo funkade. ;o)
Förövrigt är Svesse bra nu.
Vi kanske skulle "avsluta" med Hirscho också.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
grillman: Ingen rolig omgång att förlora i ikväll. Södertälje ser ut att gå mot seger och Frölunda har redan tagit 3p.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Men nog är det väl själva satan att domarna ska behöva vara i centrum igen!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Själva fan då att vi på en gång efter målet ska ställa till det för oss.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Bergius: nä men denna omgång vinner vi =) sudden seger över luleå var ju riktigt bra i torsdags =)
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
viktigt som satan att vi klarade oss ur första perioden med 1-0, för andra perioden brukar ju inte vara så jättebra.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Snoop: Vet inte om det var vi som ställde till det. Halonen rör inte Brynäsaren när han ramlar då han ska vända. Den andra utvisningen följer av den första även om den också kan diskuteras.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Raggaren Putte: Jo ja vet, försöker bara undvika att inse det för ja blir tokig.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
en fundering som dock inte har med denna match att göra men var de några folk som åkte upp till luleå med buss genom supporter klubben?
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Men däremnot så är det ju mycket tveksamt om det här spelet kommer att räcka till någon seger. Vi får aldrig någon längd på våra anafll. Gör vi inte mål de första 5 sekunderna är det lika bra att vända hem igen känns det som nu.
Dessutom måste vi ge fan i att krångla till det i egen zon. Vi borde kunna bättre där.
Dessutom måste vi ge fan i att krångla till det i egen zon. Vi borde kunna bättre där.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Tänkte på det här med Svensson. Nu när Hynning är borta i ett par månader samt att Sonnenberg inte verkar kunna ansluta tidigare än jul så borde man väl kunna övertala grabben och hans far till agent att han stannar kvar tills Sonnenberg ansluter iaf.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
dr-nix: Men håller med BS tycket jag är bra, så hade varit riktigt bra om man kunde behålla han till Sonnie kommer
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
MB: Det verkar som att det är tur att man följer dagens match via mobil. Sören Persson gör ingen lycklig. Kom igen nu Timrå!!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Fy fan vilket jävla skit PP. Hirso och Jokela spelar så jävla nonchalant.
« Föregående · 1308191 · Nästa »