Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
« Föregående · 1308633 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
haggen: Själv tycker jag att det var två jämna perioder. I tredje tog Timrå över efter 2-2 målet.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
MarcusElving:
Ja myntet har ju två sidor, Timrå äger och du står på fläskläppens sida.
Ja myntet har ju två sidor, Timrå äger och du står på fläskläppens sida.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Tycker också att det har varit en jämn match. Underkänd insats med en poäng, godkänd med 2.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Synd att vi blir så skitnödiga i förlängningen. Vill vi vinna tillräckligt mycket, eller vill vi bara inte förlora.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Låt Lander lägga en straff. Klart hetast just nu och den som vill mest.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Morgondagens rubrik,
"Greiss tar gruvlig revansch - höll nollan i straffläggning - Timrås kris fortsätter"
"Greiss tar gruvlig revansch - höll nollan i straffläggning - Timrås kris fortsätter"
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Brynäs kanadensare - även housemusiker. Visste att jag kände igen namnet från en singel i skivstället tillhörande denna kategori...
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Haha! Det här öppnar ju onekligen upp ismaskinsförarjobbet för Nubben.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Timrå - Brynäs. Det känns som att man ser de två lag som kommer att göra upp om guldet framåt vårkanten.
:-)
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Detta måste vara den i särklass mest negativa forumet i Cyebr rymden.
Undrar om 50 % av skribenterna ens kan snöra sina egna grillor?
Undrar om 50 % av skribenterna ens kan snöra sina egna grillor?
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Simmalugnt:
Kanske inte grabbarna det är fel på. Kanske det sitter högre upp! Här har har man värvat Hirsan, Pikkarinen och Jokela som jag ger mig fan på kotar 1 mille i månaden!! Då frågar jag mig om Linkan ens har sett dessa spela över huvud taget. Då blir det stora problem med budgeten!!! Före säsongen står Linkan och Johansson och säger till tidningen att nu ska vi in med spetskompetens och vara topp 4. Var är det kompetensen???? GRATTIS till ett gott arbete
Kanske inte grabbarna det är fel på. Kanske det sitter högre upp! Här har har man värvat Hirsan, Pikkarinen och Jokela som jag ger mig fan på kotar 1 mille i månaden!! Då frågar jag mig om Linkan ens har sett dessa spela över huvud taget. Då blir det stora problem med budgeten!!! Före säsongen står Linkan och Johansson och säger till tidningen att nu ska vi in med spetskompetens och vara topp 4. Var är det kompetensen???? GRATTIS till ett gott arbete
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
El Maco:
Jag tror inte det, men till slutspel kommer de, dock är Brynäs spel opassande i sliútspelet
Jag tror inte det, men till slutspel kommer de, dock är Brynäs spel opassande i sliútspelet
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Abron: tycker du det är dystert här, kolla läget hos brynäsarna...
Före straffomgång 1, that is
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Hörde att Tomas Johansson inte vill värva någon ny fw. Hynning kan ju bli frisk en vecka tidigare än beräknat och då har klubben sparat dessa pengar :-)
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Föhoppningsvis får Hirsch en dos självförtroende efter detta och kan släppa loss spelet som har varit låst i sisådär 20 matcher.
Pikka tillbaka på detta, Svesse stannar och ev. en till gubbe in istället för Sonnenberg.
Pitkämäki har förstespaden.
Nu klättrar vi!
Pikka tillbaka på detta, Svesse stannar och ev. en till gubbe in istället för Sonnenberg.
Pitkämäki har förstespaden.
Nu klättrar vi!
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
haggen: Hahaha detta forum är kanske roligast?
Enda stunden är verkligen allt skit, så negativt.
Och nu har det vänt, hoppas att det blir lite mindre negativt i detta forum nu.
Enda stunden är verkligen allt skit, så negativt.
Och nu har det vänt, hoppas att det blir lite mindre negativt i detta forum nu.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Ja, på det stora hela en godkänd insats. 2 tvåor nu efter uppehållet, ett litet trendbrott i alla fall.
Bäst idag:
Pitkimäki
Lander
Röymark
M Karlsson (!)
Dagens skärpning/dags att sluta: Styf.
Fina straffar av Hirso. Där kanske han kan göra lite nytta? För han var ju inte direkt bra den här matchen heller.
Bäst idag:
Pitkimäki
Lander
Röymark
M Karlsson (!)
Dagens skärpning/dags att sluta: Styf.
Fina straffar av Hirso. Där kanske han kan göra lite nytta? För han var ju inte direkt bra den här matchen heller.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
nixXz: Är det match så är det känslor och de är sällan särskilt neutrala. Vi gör en riktigt bra tredje period och det hade varit förjävligt att torska efter den. Men vi borde kunna starta matcherna så där. Det gjorde vi alltid för 4 år sedan och tiden innan dess.
Sv: Timrå IK - Brynäs 2010-11-20
Blizzard: yep, rent spontant känns det som en sån där straff man inte bör pröva varje gång. Kan nog framstå som rätt löjlig om målvakten läser vad han ska göra (dvs känner igen straffvarianten)
« Föregående · 1308633 · Nästa »
just därför blir det en pinne..