Ja, då är det dags att ta emot BIF i E-on igen. Kvällsmatch en lördag kväll är väl inte det ultimata för publiktillströmningen så vi får väl se hur många som kommer. Det är klart att Brynäs drar väl lite extra förutom oss hängivna entusiaster. Mitt tips; matchen går till förlängning. Jag hoppas dock att jag har fel och att vi vinner. TIK har ju börjat kriga riktigt bra nu, så varför inte?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ja, då är det dags att ta emot BIF i E-on igen. Kvällsmatch en lördag kväll är väl inte det ultimata för publiktillströmningen så vi får väl se hur många som kommer. Det är klart att Brynäs drar väl lite extra förutom oss hängivna entusiaster. Mitt tips; matchen går till förlängning. Jag hoppas dock att jag har fel och att vi vinner. TIK har ju börjat kriga riktigt bra nu, så varför inte?