1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
KORITFW:

Motivation slår klass.
Brynäsvinst med 3-1.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Med vårat nya boxplay och att vi högst tar 1-2 utvisningari matchen så kanske vi kan vinna!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
John K: En trea imorn och vi håller ett gynnsamt poängsnitt inför fortsättningen. Vid 0p ser det rätt brunt ut då vi iaf skulle behöva ta 16p på dessa 10 matcher för att ha någon realistisk chans att hämta igen detta. Om vi inte gör en sjuhelvetes januari då.

Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03

Ja, då är det dags att ta emot BIF i E-on igen. Kvällsmatch en lördag kväll är väl inte det ultimata för publiktillströmningen så vi får väl se hur många som kommer. Det är klart att Brynäs drar väl lite extra förutom oss hängivna entusiaster. Mitt tips; matchen går till förlängning. Jag hoppas dock att jag har fel och att vi vinner. TIK har ju börjat kriga riktigt bra nu, så varför inte?


« · 1445314
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.