Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
« Föregående · 2783289 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Zäta75: Vilken jävla skandal!!! Måste väl åtminstone bli utvisning eller straff???
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Labban: Men vänta nu, du får väl inte lägga handsken på pucken i målgården????
Poetisk rättvisa att vi gör mål direkt, jävla domarjävel.
Poetisk rättvisa att vi gör mål direkt, jävla domarjävel.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Synct: Tycker man borde döma mål i sånna här lägen.
Lite som hakningar i frilägen med öppen kasse.
Lite som hakningar i frilägen med öppen kasse.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Zäta75: visst ska det dömas mål? När han drar den med handen?
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Det där kan väl inte domarna ha missat på isen?
Tror inte de får videogranska spelare som greppar pucken.
Tror inte de får videogranska spelare som greppar pucken.
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Erre92: Underhållande match ändå!
Men tänk om vi haft Brynäs backsida..
Men tänk om vi haft Brynäs backsida..
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Modano: Barre måste börja bli vänn med pucken iallafall... Så många missade puckar
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Zäta75: Tänk om Päjjärvi Hartman kunde börja göra något rätt helt iskalla tröga långsama
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Zäta75: Det börjar luta åt att våra backar gör mål snart eller drömmer jag bara? Så mycket mer backskott som inte går i första täck
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Erre92: Da'n såt'en igen Yeeeeezzzzzz Laaaaannnndder!!!!🤣🤣🤣🇺🇿😎
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
vonDöbeln: Den förtjänade Timrå redan i offensiv zon när man tappar puck vid blå. Igen.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
SebastianH: Meeeen kaan du vara NEGGO nån annanstans än här o dessutom klaga på skägget!!! Skäms vi måste tro o hoppas för de e fan inte kört än!!! 🇺🇿🇺🇿😎
+ 4
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Herminator: Vi måste steppa upp rejält säger Finkel i Brynäsbåset…
Jaha kan man bli ännu mer överlägsen??
Jaha kan man bli ännu mer överlägsen??
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
{469}: Statistiken vi vurmar om pekar ju på att Svensson är klappkass i allt som kan generera xG. Han bidrar till att hålla ner xG mot oss, men inte tillräckligt i mina ögon för att ta en plats bland 6 backar.
Jag gillar alla tre som tusan. Det har inget med det å göra. Men för att timrå ska gå för guld måste det ske bara. Det är ju ingen högoddsare när jag säger att timrå inte har en chans på guldet inom dom närmsta två åren
Jag gillar alla tre som tusan. Det har inget med det å göra. Men för att timrå ska gå för guld måste det ske bara. Det är ju ingen högoddsare när jag säger att timrå inte har en chans på guldet inom dom närmsta två åren
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Tycka vad man vill om Edlunds upphetsning men den var på sin plats. Brynäs osade. Så enkelt, så självklart, ett sånt jävla självförtroende medans vi har fortsatt att spela oss fast i egen zon. Svårt att vinna pucken där och det känns som att det finns få lösningar för att spel sig ur zon. Ofta korta pass till någon som på sin höjd står vid röda (och dumpar den) medans fler än ett lag vi spelat mot röner stor framgång genom att spela sig ur egen zon mot forward rätt nära offensiv blå. Sen in i vår zon där det går lätt att spela sig fast. Det finns mycket att jobba på där för Timrå.
Sen spelar vi som det var tänkt sista minutrarna. Det går ju! Gör det mycket och ofta, tack! ❤️🤍
Sen spelar vi som det var tänkt sista minutrarna. Det går ju! Gör det mycket och ofta, tack! ❤️🤍
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Oavsett hur det går till slut, det blir iallafall en lärdom för gruppen.... så här behöver man spela och kämpa om man vill leka med de stora grabbarna.
Det hoppas vi på att det ska synas i matcherna framöver.
Det hoppas vi på att det ska synas i matcherna framöver.
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
{469}: Håller med in med Lundmark i 2a O. Johansson har fåt sina chanser högt upp räcker inte till kommer aldrig bli någon NHL spelare mera troligen en allsvensk
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Olli Hahl: Vad händer? Här går man och gör lite nytta på jobbet och kommer tillbaka och det står 2-2.
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Olli Hahl: Färjestad är en bra klubb för Lodin! Sköter han sig inte så har dom råd att kicka honom!
+ 2
« Föregående · 2783289 · Nästa »