Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
« Föregående · 523700 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
RocknRolf2: jo men swehockey har gjort sådana misstag förr
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
dr-nix: Till skillnad från Timråmajoriteten gillar jag Christer Jonasson, han är en kul kille. Men vilken skillnad i kommentatorkvalitet när de flyger in stjärnorna från Stockholm! Ja Jansson är rätt trist i och för sig.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Hälsning till Chiefen: degen känns prima. Här bakas det Finska Pinnar de Luxe.
Avdelning: hejja hejja!
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Zäta skottar. 2-0!!! Kan vara styrning från magnus Nilsson.
Fan, pp-mål. Det var verkligen inte igår.
Fan, pp-mål. Det var verkligen inte igår.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Karoliina: Tack för bakstödet! Näzta match kanske det bli zirapslimpa?
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
fegkompensation av Thomas Andersson direkt efter.. trist
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
El Maco: Jonasson är helt okej i mina ögon däremot har jag klagat på att han verkar njuta när motståndarna gör mål på TIK.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
FAAAAN!! nu är dem med i matchen. Jag blir så less på dem där jävla kompensationerna
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
RocknRolf2:
Stjärt oxå! Förbannelse över Pisse Ekman!
Kämpa Nu TIMRÅ!!
Älska Timrå Alltid Alltid!!!
Stjärt oxå! Förbannelse över Pisse Ekman!
Kämpa Nu TIMRÅ!!
Älska Timrå Alltid Alltid!!!
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Zäta leder poängligan och målligan i slutspelet nu iaf. Ensam om att ha gjort 6 mål.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
detta är slutspelet, sluta underskatta motståndarna
Manderville utvisas.
Manderville utvisas.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
VARFÖR ska det domare från Stockholm i varenda jävla match?
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
RocknRolf2:
Idag är det väl Tomas Andersson som blåser i pipan och han kommer ifrån Gävle, har jag för mig iallafall....
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Sannes: Visstefan, det gör han ju. Dåså, då har vi ingen ursäkt. :)
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
RocknRolf2: In med Jörgen Grundström!
I och för sig har jag inte förlåtit honom för när han dömde bort en kvittering i sista minuten mot SSK 1992.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
El Maco: Grundström pallade väl aldrig med fystestet eller hur det var?
In med Sören Huring! :)
In med Sören Huring! :)
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
pettsson:
Spelar ingen roll vem som dömer idag, Ni kommer att vinna ändå.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
pettsson: Han fick lägga av för att han hade för dålig kondis för elitserien. Sist jag hörde något dömde han innebandy.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Sannes: Inga såna positiva tankar här inne! Skärpning. :)
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
El Maco: ja varför inte. funkar det här med deluxepinneriet så kan jag väl prova även limperiet. fast den heter såklart ziirapslimpa och ingenting annat.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
pettsson:
Jaha, där fick man för att man försöker vara positiv...... :)
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Sannes: Än är det långt kvar. Ännu har vi många minuter kvar att våndas. Ännu hinner djurgårdarna skita i det blå skåpet, ännu ser jag regntunga skyar i den horisont som väntar i tredje osv osv osv
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
pettsson: Jag är väldigt positivt inställd till alla uppgifter som säger att inga Bjästabor skadades under konstiga termikexperiment i er arena. Det är så långt mina positiva tankar sträcker sig i dag, tror jag.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Ser ganska bra ut, men tycker att DIF har bra uppspel som är farliga, spec i PP, jäkligt duktiga i PP, Grabbarna FÅR inte ta idiot utv typ Manderville och Hedström nu i första....men nu kör vi för Semifinal, KÄMPA TIMRÅ, KRIGA.......
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Chief: ...och Kent. (rattar upp "Palace and main". Tuggar på kakdeg. Och är förvissad att TIK vinner)
Förmanar till Lugn:-)
« Föregående · 523700 · Nästa »