Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
« Föregående · 523809 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
matchen avgjordes vid 2-1... Jaja, det var kul så länge det varade
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
RocknRolf2: KOM IGEN NU....men n jävla retur från Kipprov...
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
RocknRolf2: Det är bara att sjukskriva sig i morgon.
God natt!
God natt!
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Vill inte se Kipprusoff i Timråkassen nån mer gång, oavsett vad som händer
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
RocknRolf2: Jag vägrar att ge upp, men torskar vi denna match hänger det på målskyttet och målvakten...
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
RocknRolf2: Svårt att skriva och tugga på naglarna samtidigt. Klarar inte detta...
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
RocknRolf2: Kom igen, springer mellan Tv och datorn...pallar inte att titta, KOM IGEN NU TIMRÅ...........
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Laget har 2-0 på hemmaplan i sjunde avgörande och tappar. Ja. Mycket ska man behöva vara med om i den hårda livsvandringen
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
RocknRolf2: Känns som Sedinarna spelar i TIK, bara i hörnen hela tiden, skapar inget........
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
gollas: Äh, vi faller på egna grepp. Men nåväl. Försök behålla så många spelare som möjligt i dagens trupp
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Känns som hela livsglädjen bara blåste ur en tvärt. Nu skiter jag i plugget, jobbet och alltihop. Detta fick bara inte ske!
Det är så sanslöst viktigt att sätta chanser när man dominerar stort
Det är så sanslöst viktigt att sätta chanser när man dominerar stort
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Tack för den här säsongen. Det var roligt så länge det varade.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Slut.. Vilken sanslös mardröm. Snälla säg att jag fortfarande sover
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
RocknRolf2: Nej det är sant Skansens IF är vidare TYVÄRR
har både real Timrå och Real Modo blivit utslagna
har både real Timrå och Real Modo blivit utslagna
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
kalle1: Tycker att det är patetiskt med dåliga vinnare som måste håna.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Chief: Beklagar förlusten, trodde verkligen att ni skulle klara av att vinna kvällens drabbning och få representera länet i semifinalerna. Ett snöpligt slut på en väldigt märklig säsong. Trots allt dock en oerhört imponerande insats av TIK sett över hela säsongen.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Jag ser redan fram emot nästa säsong!
SM GULD 2006!!
FORZA TIMRÅ!
HOCKEYLAGET I MITT HJÄRTA!
Tack för sju månaders spännande underhållning!
SM GULD 2006!!
FORZA TIMRÅ!
HOCKEYLAGET I MITT HJÄRTA!
Tack för sju månaders spännande underhållning!
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Besviken på Timrå!
Fy fan att Djurgården och Färjestad gått vidare.
Grislag!
Fy fan att Djurgården och Färjestad gått vidare.
Grislag!
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Ja tack för en bra säsong! Nu skiter vi blankt i resten av slutspelet.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
kalle_75: Om vi inte kan slå grislag, så måste det ju vara bättre med grishockey, skulle hellre vara i semi med grishockey än vara slut på säsongen
ALLTID TIMRÅ!!!
ALLTID TIMRÅ!!!
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
MB:
hmm men med dessa domarjävlar så tillåts grishockey och ryggsäckshockey ännu mer.
hmm men med dessa domarjävlar så tillåts grishockey och ryggsäckshockey ännu mer.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Timråsupportrar:
Jag beklagar sorgen, jag trodde ni skulle gå vidare. Inte ens en Timråförlust kan lätta sorgen i mitt MoDo-hjärta från vår förlust. Jag förstår hur ni känner, det blev så jävla tomt och tyst nu när länets bägge lag är borta, tråkigt helt enkelt.
Hur som helst, jag beklagar sorgen.
Jag beklagar sorgen, jag trodde ni skulle gå vidare. Inte ens en Timråförlust kan lätta sorgen i mitt MoDo-hjärta från vår förlust. Jag förstår hur ni känner, det blev så jävla tomt och tyst nu när länets bägge lag är borta, tråkigt helt enkelt.
Hur som helst, jag beklagar sorgen.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Nu är det slut, tyvärr. Vi var inte bättre, eller jo, det var vi. Men absolut inte effektivare än DIF i dag. Tråkigt att behöva åka ut så här när grabbarna hämtade upp ett 1-3 underläge i matcher. Tråkigt också att vi förlorar mot DIF, semifinalerna blir absolut inte roliga att titta på.
Finns mycket saker att skylla på, många fel att hitta. Men det kvittar, vi är ute hur mycket vi än analyserar. Bara att passa på att säga grattis till Djurgården, tyvärr.
Finns mycket saker att skylla på, många fel att hitta. Men det kvittar, vi är ute hur mycket vi än analyserar. Bara att passa på att säga grattis till Djurgården, tyvärr.
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
gidgid: då är det väl mer fel på domarna än lagen som utnyttjar det, skulle jag nog också göra som coach om jag hade Za som motståndare, tyvärr är det så...tråkigt visst, men Timrå torskar inte på det tycker jag, visst Dif hakade och så men domarna tillåter det ju här, vi torskade på våran "världsmålis" och att vi inte gör mål i andra perren i dag otroligt dåligt tycker jag med sådana pass från Za.
Sen tycker jag att tex Aalto och Berg viker ned sig i många av matcherna, spec idag, inte krigade dom som DIFarna...
ALLTID TIMRÅ!!!!
Sen tycker jag att tex Aalto och Berg viker ned sig i många av matcherna, spec idag, inte krigade dom som DIFarna...
ALLTID TIMRÅ!!!!
Sv: Timrå IK - DIF Kvartsfinal 7 2005-03-16
Modoante:Tja. En trogen Djurgårdare här. Lyssna inte på alla omogna töntar som tråkar Timrå efter förlusten. Ingen är gladare än jag att DIF vann, men jag lider med Timrå fansen. Så nära men ändå inte. När allt kommer omkring så är det bara tillfälligheter som avgör. Lycka till nästa säsong!!
« Föregående · 523809 · Nästa »