Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
« Föregående · 781191 Till forumet
Sv: Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
Kickan: Det förvånar inte mig ett ögonblick, vi har våran motsvarighet i "Espan".
"Gubbdagiset och sista chansen" är andra benämningar på denna K-märkta raritet.
Men god mat har i vilket fall och det är ju det som räknas. Drick dina bärs, äta din mat och må som en prins.
The rest is shit!
"Gubbdagiset och sista chansen" är andra benämningar på denna K-märkta raritet.
Men god mat har i vilket fall och det är ju det som räknas. Drick dina bärs, äta din mat och må som en prins.
The rest is shit!
Sv: Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
ernie eagle: Espan. Är inte det Sundsvall? Eller finns det en Timråespa? Eller är det i Härnösand?
Sv: Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
Frisco: Espan är Sundsvall, ja. Men eftersom 98% av Timrås spelartrupp är mantalskrivna i den kommunen så skrev jag som jag gjorde.
Men vi har ju också ett fruktansvärt sunkigt ställe mitt i centrala Timrå ovanpå Coop Konsum och Domustrappan - Timråpuben!
Där samlas "stjärnorna" och lever rövare. Ett ställe jag besöker max 1 gång varannan månad om ens det.
Men vi har ju också ett fruktansvärt sunkigt ställe mitt i centrala Timrå ovanpå Coop Konsum och Domustrappan - Timråpuben!
Där samlas "stjärnorna" och lever rövare. Ett ställe jag besöker max 1 gång varannan månad om ens det.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
Var det inte Österholm gjorde A-lagsdebut i Kovland som 15åring och som ansågs vara en stor talang ?!.
Sv: Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
ernie eagle: Finns det nåt alternativ än timråpuben för utom bergeforsparken, det flesta timråbor drar till Sundsvall till ex vis Espan eller daltons saloon. ex vis
Sv: Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
dr-nix: Hörde att Österholm fick beröm MVG, av kanske Sveriges bästa Porsche förare,Fredrik Ros,som ingår i Janne "Flash" Nilssons Team Carrera Cup!!
Sv: Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
Aftonbladet fortsätter ha full koll på läget..
"En av länkarna i Timrås superkedja, finländaren Timo Pärsssinen (i mitten), tvingades lämna isen mot Djurgården med en knäskada."
Läs mer: www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,923606,00.html
"En av länkarna i Timrås superkedja, finländaren Timo Pärsssinen (i mitten), tvingades lämna isen mot Djurgården med en knäskada."
Läs mer: www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,923606,00.html
Sv: Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
actionleif: Måste tillägga att de tar en lite revanch iom att det står rätt i texten
Sv: Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
actionleif: Reagerade också på det de skriver knäskada först sedan läser man artikeln så står det om ljumskarna lite längre ner??
Sv: Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
actionleif:
Ser dock inte så illa ut med skodorna, båda hallin och pärssinen testas matchdagen...
Ser dock inte så illa ut med skodorna, båda hallin och pärssinen testas matchdagen...
Sv: Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
actionleif: Det här ska vara en expert.... Han vet väl inte vad hockey är utanför tullarna i Stockholm...
Sv: Timrå IK - Djurgården 2006-11-02
Tycho:
Men å andra sidan så tror han att det går isbjörnar på gatorna i Luleå
Men å andra sidan så tror han att det går isbjörnar på gatorna i Luleå
« Föregående · 781191
Stammställe för lulingar vettu!