Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
« Föregående · 2239287 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Men herregud, matchen har inte ens börjat och många har redan gett upp!
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
bar mofftak: Nu sitter man nervös här igen, trots att man trodde man redan givit upp. Nu kör vi för tre pinnar så kan vi väl såga Freddan efter det på ren slentrian ändå?
+ 2
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Tom Topp: Undrar om inte tränarkojan gett upp det i allafall och kör på som inget hänt med truppen och formationerna.. 😅
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Ikväll spel vi för ” Boyce ” 🎉🎉🎉😍😍😍
Vinn för fan ikväll🙏🙏🙏
Vinn för fan ikväll🙏🙏🙏
+ 3
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Tom Topp: Lilla farbrorn har satt en femhunka på vårt kära Timrå!!!! Vi ger aldrig upp kom ihåg de allihopa!!!🙌🙌🙌
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
JonteD: Såååja! Haha trodde det var omöjligt men Djurgården ser ju ännu mer bruna ut i egen zon än Timrå.. 😂
Trodde jag, bortdömt...
Men finns hopp ändå ikväll.
Trodde jag, bortdömt...
Men finns hopp ändå ikväll.
+ 2
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Jalapeno: Kommer bli bortdömt..
Sådana mål får vi bara mot oss.
Sådana mål får vi bara mot oss.
+ 2
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Sputnik: kan vi inte vinna mot ett lag som spelar så här så vet jag inte vad.
Härligt bortdömt mål också, det är ju ingen som helst störning på målvakten. Domarna, disciplinnämnden, videobedömningarna. Det här har blivit en riktig kärringsport.
Härligt bortdömt mål också, det är ju ingen som helst störning på målvakten. Domarna, disciplinnämnden, videobedömningarna. Det här har blivit en riktig kärringsport.
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
bar mofftak: Solklart, Hartmann i målområdet med båda skridskor och skyming. tyvärr.
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
bar mofftak: Sry att jag jinxa. Ska man ta det positiva så ser ni ut som det bättre laget efter 5 min iallafall.
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Pigg start, vi gör mål och det blir bortfömt, snart får vi väl en femma och djurgården gör 3 mål i pp
+ 4
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
EXPLORERSMÅLAND: jag hittar inte timrå matchen på mitt cmore...
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Jadu: Nej för h......e vi är de bättre laget än så länge öppna korpgluggarna!!!!!😇😇😇
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
JonteD: Haha tänk att det är helt omöjligt att rensa ibland. Laleggia i bp? Intressant.
+ 4
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Rallarn: Svagt framför mål av Laleggia. Blir helt borttryckt.
+ 2
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Rallarn: maaeen vilken jävla BOMB! Rätt kille som får näta också.
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Rallarn: Har ju sagt flera gggr att de ska ryka hörntänder framför mål!!!!! Haaaaaarrtmmman!!!!!! För dan såte'n igen!!!!!
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Djurgården ser vansinnigt skitnödiga ut. Går allt åt pruppen i år kan de bli vår livboj.
+ 1
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
{9386}: kan nån länka mig matchen..jag hittar den inte på min cmore app😫
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
JonteD: Förlorar vi i dag, då är det kokta fläsket stekt..
+ 2
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Kulltorp: Men sära på Bohm och Carlson omedelbart, vilken hönsgård.
+ 2
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Tut tuuuut!! Clowntåget går! Påstigning för alla timråförsvarare. Vilket skämt vi är i egen zon.
+ 3
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Rallarn: Carlson vad håller du på med? Snacka om flyt mål... dom jobbar ju inte ens för målen Djurgården!
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Rallarn: Att inget händer där är skäl nog att avskeda Ante.
Sen borde Rajjan se till att ha kontakt med anfallande spelare i målgården.
Sen borde Rajjan se till att ha kontakt med anfallande spelare i målgården.
+ 2
« Föregående · 2239287 · Nästa »

Nubben kommer fortfarande tro på det man gör och det är dessa killar som skall göra det. Kommer vänta in till slutet av Februari och transfer deadline. Då kommer det en halvt uppgiven artikel i ST där Nubben säger hur nära han var nyförvärv men föll på mållinjen.. Hört den förut? 🤓👍