Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
« Föregående · 916347 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
shit vad nära 4-2 där. Finnfemman har redan varit bakom 2 mål, självklart ska dom fortsätta spela ihop
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: blev imponerad av honom i MoDo-matchen. Nästan så jag inte kände igen honom, får han bli skadefri så tror jag han kommer bli bra den här säsongen.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Powerplay nu, men vårt pp är inte i närheten så bra som Färjestads. Men Styf kanske kan panga in en
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Jensen_12: fan jävla skit¨
forza timrå knäck dom här jävla kaffeluderna
forza timrå knäck dom här jävla kaffeluderna
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
En sak jag inte förstår är att Challe har Koskinen och Lotvonen som backpar tillsammans, enligt min menning de minst skridskoskickliga backar vi har i laget, allstå borde de inte spela tillsammans, Låt Lotvonen spela i första tillsammans med Martinen, så Martinen kommer igång!
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
fan redan 2-1 och det hade jag tippat att skulle bli tror nog att jag spricker på det
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Japp jag såg det.... och jag citerade det hans bisittare borde ha sagt
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Det där var så vackert att jag tror jag kissade på mig lite...
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: Fy fan! Att jag inte slog på webradion tidigare!!!!!!!
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: kommentatorerna har inte en aning om vad han snackar om
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Olle: så jävla kul att få sånna puckar med sig i en match man vet blir tät!!
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Så jävla trist att släppa sånna puckar i en match som man vet blir tät.
« Föregående · 916347 · Nästa »