Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
« Föregående · 916377 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Måste hålla med dr-nix och Gladh om att Koskinen imponerat än så länge. En skadefri Koskinen ger mycket hockeyspelare för pengarna. Känns som han hittills varit det Marttinen borde vara
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Bra period av Timrå, även om det är lite väl öppna spjäll där ute. Synd på 2-2 pucken, man får faen inte gå bort sig sådär i BP.
Annars: två skitmål framåt. Något man sannerligen inte varit bortskämd med de senaste säsongerna. Många avslut, första tindikationerna på det positiva i Challes nydaning? Gillar särskilt att man pangar på i PP. Det var inte mycket till målchans när Koskinen sköt, likförbannat blev det mål. Mer sånt!
Annars: två skitmål framåt. Något man sannerligen inte varit bortskämd med de senaste säsongerna. Många avslut, första tindikationerna på det positiva i Challes nydaning? Gillar särskilt att man pangar på i PP. Det var inte mycket till målchans när Koskinen sköt, likförbannat blev det mål. Mer sånt!
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Två offensiva lag som bjuder på underhållning. Kul med publikvänlig hockey, det lär sälja fler biljetter framöver
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
73Sjöbba: Han såg lika bekväm ut som om han fått en ispåse tömd innanför suspet :)
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Olle: Hahaha, Kalle K är skapligt mediatränad, han lät som ett mumintroll =)
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
det är ju timrå som äger denna match förutom dom små misstagen som lede till färjestads 2 mål
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: Många skott och enkelt spel som det SKA se ut. Jävligt kul att se!
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
shit vad nära 4-2 där. Finnfemman har redan varit bakom 2 mål, självklart ska dom fortsätta spela ihop
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: blev imponerad av honom i MoDo-matchen. Nästan så jag inte kände igen honom, får han bli skadefri så tror jag han kommer bli bra den här säsongen.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Powerplay nu, men vårt pp är inte i närheten så bra som Färjestads. Men Styf kanske kan panga in en
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Jensen_12: fan jävla skit¨
forza timrå knäck dom här jävla kaffeluderna
forza timrå knäck dom här jävla kaffeluderna
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
En sak jag inte förstår är att Challe har Koskinen och Lotvonen som backpar tillsammans, enligt min menning de minst skridskoskickliga backar vi har i laget, allstå borde de inte spela tillsammans, Låt Lotvonen spela i första tillsammans med Martinen, så Martinen kommer igång!
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
fan redan 2-1 och det hade jag tippat att skulle bli tror nog att jag spricker på det
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Japp jag såg det.... och jag citerade det hans bisittare borde ha sagt
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Det där var så vackert att jag tror jag kissade på mig lite...
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: Fy fan! Att jag inte slog på webradion tidigare!!!!!!!
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: kommentatorerna har inte en aning om vad han snackar om
« Föregående · 916377 · Nästa »