Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
« Föregående · 916494 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Målfest men detta är tamefan inte godkänt, jag hoppas verkligen att Challe ryter på i pausen.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Faaan! Heino-Lindberg revanscherar sig och Backe gör nya tavlor.... Nånå. Jag hoppas att finnarna gör ett till och det kanske räcker.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
bra backe
få göra lite räddningar så att han får upp självförtroendet igen
få göra lite räddningar så att han får upp självförtroendet igen
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
skönt att sundh får näta nu är det bara pärsinen kvar som vi ska ha igång
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
fy fan va bra oscar
fy fan va bra oscar
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: powerplay nu i alla fall, fixar vi poäng trots detta skämt till målvaktsspel/försvarsspel så är det tack vare Pyörälä-Hahl-Pärssinen
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Som jag sa dom borde veta att man ska spela i 60minuter inte 30min,dom måste ha problem med kosten.....
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Skulle kunna citera dig. Matchutvecklingen är en katastrof. Fattar inte att man efter 4-2 kan tappa så totalt.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
matchutvecklingen är ju katastrof. Vad i helvete håller man på med?
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Hassan: Just nu ungefär 69% för Backlund och 80% för Heino-Lindberg
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Hassan: Förmodligen usel men än så länge ser det ju bra ut eller hur :-)
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Han får helt klart ordning på matchen genom att låta backe stå kvar, kanske han blir lite glad av att han för förtroendet, men ändå...
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Bragd-Birger: jo men vill man vinna matcher får man inte släppa in så enkla mål.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Helt absurd match. Knappt några målchanser men 9 mål gjorda. Herregud.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
73Sjöbba: blir förbannad för att det är så jävla dåligt att bjuda in Färjestad sådär med 4-3 målet direkt, jag är inte förvånad att 4-4 kom strax därefter heller. Nu är det klar fördel FBK och det luktar LHC-match igen
« Föregående · 916494 · Nästa »