Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
« Föregående · 916494 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: 10mål på 2 perrar,det är man inte van vid när det gäller timrå.alltså 5framåt.Backe gör en dålig match ikväll då spikar han igen mot hv på torsdag,skulle jag tro...
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Helt ärligt: fantastisk match. Absurd, osannolika mål och virrigt som fan, men...inte är det någon serielunk inte. Sjuk räddning av Heino, borde varit en 6-5 ledning efter den här perioden. Hoppas bannemej att sista perioden fortsätter i samma stil. Det här är O.K Corall på hockeyrink.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Kul att laget gör mål framåt i alla fall. Bara hoppas att det här slutar med poäng för laget också. Kul att finnarna är riktigt samspelta redan
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Förlorar vi ikväll så grämer sig nog sanny lite extra då.. För den pucken skulle ha suttit i nätet..
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: Hoppas som du sa att finnarna gör mål framåt, inte att Backe ska göra några fler bakåt.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Uddan: Verkar som det är en trevlig match mellan TIK o FBK..?
Till skillnad mot BIF - MoDo...
Till skillnad mot BIF - MoDo...
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Uddan: sen var ju Sannys insats på 4-3-målet inte direkt lysande heller. Även om jag tycker Backlund såg klantig ut där också
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Må så vara...men mål kan ni producera till skillnad mot Brynäs...åtminnstone denna afton.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
brynästigern: jo men det hjälper ju inte om man släpper in minst lika många som man producerar.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
brynästigern: hehe beror väl hur man ser de. Skulle va bättre om vi ledde.. ;)
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Näe nu är de lika bra man sätter sig igen å tittar på sista perioden..
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Olle: jo precis, man får inte fortsätta skänka bort mål som vi gjort i början av säsongen (i vissa matcher)
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Nej, det är förvisso sant, men i alla fall jag är nöjdare om mitt lag vinner med t ex 6-5 än 1-0. Visserligen önskar man väl att målvakten ska få hålla nollan men ändå.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
brynästigern: grejjen med matcher som dessa är att man blir livrädd varje gång motståndarlaget kommer in i zon.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: ja vet men älskar när han gör dom där gryma tacklingarna
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Robban: Öppet mål igen - är det en sån här match man bara inte ska vinna???
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Jag ger mig fan på att han sätter en i kväll. Kan dock inte lova att det är ett segermål.
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Robban: jag hoppas verklingen att pärsinen får sätta första baljan
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
kom igen nu timrå dra upp tempot nu åk skriskor det är det vi är grym på
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: Kom igen då - Agvgör i numerära överläget. Kannchans att vinna i början av sudden.
Annars tappade vi lite fart i tredje...såg mer slitna ut än FBK. Kanske de tre två minutarna första sju minuterna i tredje
Annars tappade vi lite fart i tredje...såg mer slitna ut än FBK. Kanske de tre två minutarna första sju minuterna i tredje
« Föregående · 916494 · Nästa »