Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
« Föregående · 2830793 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Storstrimma: måste ha blivit något missförstånd i boxplay, det är bara Walli på topp som stressar backarna, dom får ju oceaner av tid. Bara passa back-back så har dom gata hela vägen in i slottet. Dags att vakna nu Timrå.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Alltid tufft mentalt mot Värmland, respekten är lite för stor.
Vi får inte bli passiva och skitnödiga nu...
Nu blir det kämpigt och vända, bussen parkeras snart, och sen kontringar med Nygårds....
Vi får inte bli passiva och skitnödiga nu...
Nu blir det kämpigt och vända, bussen parkeras snart, och sen kontringar med Nygårds....
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Kattgubben: Ja, nu blev det kört. Förlorarmentaliteten kommer visa sig deluxe direkt. Aldrig att Timrå har i sig att vända det här.
Sjukt dålig egenskap så här inför slutspelet. Att konstant vika ner sig vid underläge.
Timrå hade chansen i första perioden. Synd man inte tog den.
Jag hatar, på riktigt, Färjestad.
Sjukt dålig egenskap så här inför slutspelet. Att konstant vika ner sig vid underläge.
Timrå hade chansen i första perioden. Synd man inte tog den.
Jag hatar, på riktigt, Färjestad.
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Ojh-Ajh: Precis, än är det inte kört. Men vi skall absolut inte släppa in ett 3-1 mål nu. Den mentala uppförsbacken klarar vi aldrig mot FBK.
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Det enda som är lika säkert som att Lördag kommer efter Fredag är att Färjestad gör mål mot Timrå på en felaktig utvisning.
Det är sedan gammalt.
Det är sedan gammalt.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Nougath: 7 skott 2 mål. Snacka om effektivt Fbk behöver inte anstränga sig lätta mål
Vi 20 skott 1 mål
Det klassiska. Vi tar inte betalt
Vi 20 skott 1 mål
Det klassiska. Vi tar inte betalt
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Zäta75: Då tycker jag att vi gör 2-2, kom igen Hållander!
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
neutral: det var den matchen det..... som vanligt mot FBK...
Och det lär väl bli 17 raka matchen vi inte lyckas vända underläge i tredje
Och det lär väl bli 17 raka matchen vi inte lyckas vända underläge i tredje
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Synct: är detta vad vi klarar av så kan vi lika gärna sikta in oss på ingenmansland.
Ett under att inte Lindbäck fick hålla nollan
Ett under att inte Lindbäck fick hålla nollan
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
{469}: Dags att bemöta topplagsbeteende med ännu mer topplagsbeteende. #23 är värd det.
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Asså fy fan jag spyr. Varför ser varenda jävla match mot Färjestad ut så här.
+ 4
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Jåkkinen: Vi får inte ut pucken. Tidsfråga
2-1 nu
Juel bör ta den. Eller skymmer Svensson?
Troligen kört nu om vi inte gör 2-2 i andra
2-1 nu
Juel bör ta den. Eller skymmer Svensson?
Troligen kört nu om vi inte gör 2-2 i andra
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
{469}: Japp, precis som jag sa. Det blir torsk.
Vi har för stor respekt för FBK. Den första matchen har satt sig på psyket rejält.
Vi har för stor respekt för FBK. Den första matchen har satt sig på psyket rejält.
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Fyfan alltså. Och vi är fan helt oförmögna att vända och vinna.
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
{469}: Skulle tagit mer betalt i första, en sån här typisk match där vi kommer vinna skotten med 40-20 men 4-2 vinst till FBK.
+ 3
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Villervalla: Krävs det inte att klubban ska vidröra spelaren som blev hakad? 🤔
+ 2
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Villervalla: visst har Lindbäck kvar rekordet med 53 räddningar från tiden hos oss?
Var väl borta mot HV?
Var väl borta mot HV?
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Kerstin_k: Känslan är ändå att vi undermedvetet har lite fortsatt respekt för FBK. Vissa gånger där vi halvt ligger i press men avvaktar. Tror våra förluster innan satt lite griller i skallen.
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Villervalla: Faaaan!!!!😭😭🤬 Men va många förståsigpåare höjer Timrå numera helt plötsligt!?????🇺🇿😎
Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2025-03-01
Rip Kirby: Viktigt att inte släppa momentum nu. Då är det kört.
« Föregående · 2830793 · Nästa »
Dä sä allt.
Skrämm spöke nu!!!