Hur skall Timrå IK klara sig i fortsättningen av serien? Ja, genom en omedelbar uppryckning och det redan i denna match. Fortsätter det som serien har inletts så kommer vi att hamna allt för långt efter för att ha en chans att komma till slutspel. Då blir resten av säsongen en lång och tråkig kamp för att behålla ES-platsen. En riktig uppryckning behövs, NU! JUST GO FOR IT!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ja, genom en omedelbar uppryckning och det redan i denna match.
Fortsätter det som serien har inletts så kommer vi att hamna allt för långt efter för att ha en chans att komma till slutspel.
Då blir resten av säsongen en lång och tråkig kamp för att behålla ES-platsen.
En riktig uppryckning behövs, NU! JUST GO FOR IT!