Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
« Föregående · 1415285 Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
T T: hehe "nackspärr"? Vad är det för jävla benskörhet i den här föreningen? AVGÅ MASSÖREN!!!!1
Vissa skador börjar nästan låta som när dom nördigaste ungarna försökte maska sig från att delta i gymnastiken på mellanstadiet :) "Jag kan inte vara med på brännbollen idag, jag har en blånagel"...
Vissa skador börjar nästan låta som när dom nördigaste ungarna försökte maska sig från att delta i gymnastiken på mellanstadiet :) "Jag kan inte vara med på brännbollen idag, jag har en blånagel"...
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Säljes: 2 sittplats, Sektion L Höger, Rad 5, Plats 6 och 7. 200:- för båda, ordinarie pris är 360:-.
Bubbla eller maila!
Bubbla eller maila!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Johnny Bravo: Jo men jag ska sitta i loge så att jag har en överblick över dig.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Ambroo: Ha ha bra att nån vakar över mig när jag brinner av efter 10 min. spel.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Ambroo: Tittar man på översikten på Ticnet så ser det faktiskt ut som det sålts en hel del biljetter till ikväll. Kul om det blir lite folk även om jag har svårt att se vad som skulle lockat tillbaka dom :)
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Frella: Ja där ser man. Skulle tro att folk kanske förstår allvaret i denna match. Torskar vi så är vi i stort sett avhängda.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Säljes: 2 sittplats, Sektion L Höger, Rad 5, Plats 6 och 7. 180:- för båda, ordinarie pris är 360:-, så vi pratar alltså halva priset.
Om du är intresserad så skriv i gästboken, bubbla eller maila!
Om du är intresserad så skriv i gästboken, bubbla eller maila!
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Fem och två blir det ikväll ... publiksiffra alltså
Gärna i matchen också ....
Gärna i matchen också ....
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Andersson: Jag hoppas verkligen att vi slipper salivindränkta förbannelser efter matchen ikväll!
+ 1
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Ambroo: Fan nån borde ju nappa direkt, jag har redan köpt mina biljetter men det e ju nästan gratis för att få se sitt älsklingslag leka hem 3p mot FBK!
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Berglund: Jag har fortfarande kvar dem. Synd att de ska behöva slängas.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
pefr: men vad fan hjälper det när fbk får parkera framför riddarn
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
pefr: Högström måste ju för fan få bort honom därifrån! Han är ju HELT passiv.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Jaha Högström igen då, först uppspelet när han som vanligt kladdar på, sedan menlösheten framför mål, håller inte med backar som tror dom är bäst å agerar lojt.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
hubbenorlen: Låna ut till Sundsvall. En hyfsad allsvensk back på sin höjd.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
RocknRolf2: Det här har aldrig hänt, men nu byter jag kanal till Robinsson, det kan aldrig bli sämre underhållsvärde än vad Timrå bjuder på.
Lycka till Timrå, men ikväll vill jag ha roligt!
Lycka till Timrå, men ikväll vill jag ha roligt!
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
RTS: tycker de är en ganska rolig match . mer fart . sen att timrå är nån klass sämre har ju inget med underhållnings värdet att göra . dom försöker ju i alla fall . inte som första 25 mot växjö eller hela frölundamatchen
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
superfalle: Skulle vara intressant att höra från ledningshåll exakt hur pass stort tålamod man har med Perra, eller tränarsituationen i stort.
Nu vänder vi skiten! Kom igen!
Nu vänder vi skiten! Kom igen!
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
superfalle: Tycker att det börjar bli lite löjligt hur folk klagar på TIK. De spelar ganska bra nu, men det räcker inte det heller.
Folk vill se den propagandahockey laget visade upp med Pyörälä, Hahl och Pärssinen.
Men vi har inte det spelarmaterialet nu. Tror att många behöver sänka sina förväntningar rejält för att inte bli gråhåriga i förtid.
Folk vill se den propagandahockey laget visade upp med Pyörälä, Hahl och Pärssinen.
Men vi har inte det spelarmaterialet nu. Tror att många behöver sänka sina förväntningar rejält för att inte bli gråhåriga i förtid.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
hubbenorlen: Vi gör en helt ok match än så länge. Men det är en aning uddlöst framåt, vi har lite för många spelare som inte producerar. Titta t ex när Hagos är inne.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
RocknRolf2: Tänkte precis exakt samma sak. Hagos tillför väldigt lite just nu. Absolut inget framåt och inte speciellt mycket bakåt heller.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
RocknRolf2: Jo, så är det ju. Hagos är ingen offensiv tillgång direkt. Och det är väl där vårt problem ligger. Vi har en offensiv center, två enbart defensiva och två som inte riktigt räcker till på den här nivån.
Samtidigt stänger ju Färjestad till i boxen, så det är svårt att komma in på mål.
Det blir samtidigt väldigt få mål i varje match i elitserien den här säsongen.
Samtidigt stänger ju Färjestad till i boxen, så det är svårt att komma in på mål.
Det blir samtidigt väldigt få mål i varje match i elitserien den här säsongen.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
pefr: Obra att det var på Friberg. Han är en av få som verkligen kliver in helhjärtat och blåser på till 100% i alla lägen.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
hubbenorlen: Ja vi var många som ställde oss frågande till att värva BÅDE Bagarn och Hagos, och än länge har vi inte sett några svar på isen alls.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
RocknRolf2: Åh, herregud.... Det blir skämmigt långa stunder.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
Tant Hagos och Murley vilka mjuka skit spelare borde sparkas omg med perra och linkhelvetet.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
73Sjöbba: Riktigt dåligt. Men Hedström är riktigt bra. Spela honom hela tiden. Den enda med energi i dag.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
hubbenorlen: Hedström + Vampola. Robinson är stundtals bra, men han varit dålig i PP igen.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-10-20
RocknRolf2: Tycker Vampola har varit ganska dålig. Han har mycket puck, dribblar och täcker puck. Men det tar ju så sjukt lång tid för honom att få i väg passningarna. Färjestad hinner ju samla sig.
« Föregående · 1415285
Ja, genom en omedelbar uppryckning och det redan i denna match.
Fortsätter det som serien har inletts så kommer vi att hamna allt för långt efter för att ha en chans att komma till slutspel.
Då blir resten av säsongen en lång och tråkig kamp för att behålla ES-platsen.
En riktig uppryckning behövs, NU! JUST GO FOR IT!