TIK-Supporter: Jag tror nog att TIK blev lite förvånade över tempot i 1:a perioden från HV71. Sedan har det varit många utvisningar vilket rycker sönder spelet. Hörde att det var en rysk huvuddomare, huva då kan man åka ut när som helst. När jag såg DIF-TIK så var det en svensk domare och han höll generellt en hög nivå, vilket gynnade TIK.
OjOj, Märks att denna match är slutspurten inför uppehållet. Alla gasar gärnet, Många utvisningar och många fel pass. Ut ifrån vad jag hört via webbradion verkar pucken och matchen inte ligga till Timrås favör. De har inte haft någon lyckosam första period, men 0-0. Timrå är stabila må jag säga fortsätt kämpa så blir det mål och vinst!
Älskar Timrå ALLTID!!!! <3 SM-GULD säsongen 2004-2005
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.