Timrå IK - HV 71 2004-11-06
« Föregående · 450568 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
Skönt att jag har foppa och z i ett av mina DT-lag och Z och Micke Lind i det andra.....
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
geggelundin: Visst har kanske Frölunda flyt ikväll, det hade man även mot Brynäs i torsdags som jag bevittnade på plats. Men som det topplag man är så är det likt Timrå ofta inte helt oförtjänt att puckarna i regel studsar rätt.
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
Forward: Detsamma kan sägas om Foppa. 4 poäng den här matchen och klar poängligaledare :)
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
Forward: Kul att våra grannar i Gävle vann mot grannarna i Norr. Lind verkar ha gjort en grymt bra match, 3 assist :)
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
Forward: Jo, lyssnade jag med.. verkar onekligen så. Har läst på flera lags forum att Frölunda är ett lag med gudomlig tur.
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
geggelundin: Lyssnar nu på ssk-frölunda o i slutminuterna så har ssk otur, fina öppna lägen men träffar icke mål. Ja, frölunda har flytet på sin sida än så länge.
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
actionleif: onödigt spännande.. Liv som gav dem en chans att komma tillbaka in i matchen verkade det som :)
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
Får gratulera till 3 pinnar... Var orolig vid 3 - 0 att det skulle bli total utspelning, men HV reste sig och det var inte alltför långt borta att man hade fått en poäng med sig. Dock efter vad jag förstod en välförtjänt seger till er.
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
LingaN: 4-5.. frölunda leder.. nu hoppas vi att ssk får in en reduceringspuck
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
the_dude: Jag lä'r mig aldrig! Förra gången jag skrev att jag hoppades att Kipper skulle hålla nollan (mot Mora hemma) så släppte de in mål. SÅ också nu. Skäms på mig!
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
En riktig målfest i Gävle iaf. Tommy Salo visar sig fortsatt ganska så mänsklig..
Kämpa nu Timrå!!!
Kämpa nu Timrå!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
the_dude: Domaren verkar bedrövligt dålig. Räcker det inte med dåliga svenska domare, ska vi ta hit dåliga utländska domare också?
Sv: Timrå IK - HV 71 2004-11-06
3-0 Går bra för TIK. Hörde liv nu igen... Och nu puts your hands up... Hehe min favorit låt
« Föregående · 450568 · Nästa »
01.Frö 18 14 0 4 66-33 42
02.Tim 18 14 1 3 61-35 41
03.Lin 18 11 1 6 53-41 34
04.Modo 18 8 3 7 58-50 28
05.Fär 18 8 3 7 40-42 27
06.Mor 18 8 2 8 57-58 25
07.HV71 18 7 1 10 48-61 24
08.Dju 18 8 1 9 41-50 23
09.Lul 18 7 0 11 54-60 22
10.Söd 18 6 1 11 38-48 19
11.Bry 18 5 3 10 44-57 18
12.Mal 18 4 0 14 41-66 13
Vägen till SM-guldet...
Kvartsfinaler:
Frö-Fär 1
Tim-Dju 1
Lin-HV71 1
Modo-Mor 1
Semifinaler:
Frö-Mod 2
Tim-Lin 1
Final:
Tim-Mod 1