Timrå IK - HV 71 2007-12-20
« Föregående · 956038 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Det står AXA bak på Livs mask. Betyder det att han är så snål att han inte kan kosta på att lackera sin egen mask utan behöver privat sponsor eller hör det till lagets sponsorer?
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Olle: Om någon jävel vill skjuta så...det ska ju spelas till förbannelse runt runt....
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Riktigt bra PP för ovanlighetens skull och riktigt bra intensitet just nu. Bara att hoppas på en sen vändning.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Ambroo: Du hann före..precis vad jag tänkte också första han gjorde i princip, stenhård rakt fram på bladet.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
MB: Det är ju ett gott betyg till övriga backar när Sebbe kliver in och svarar för den rakaste passningen idag...
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Ambroo:
Får jag läsa en enda till intervju med ordet ödmjuk så spyr jag.
Får jag läsa en enda till intervju med ordet ödmjuk så spyr jag.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Verkar som Sanny är i båset, inte så farligt kanske vilar nog i dag ändå. Får vi ordning på försvaret så finns hopp, många hänger inte med i svängarna..
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Nu börjar det bli dags för Tenkrat att leverera mer än härlig skridskoåkning.....
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
BlackBay: Jonte är väl max halvbra idag, fortfarande sämre än vad man förväntar sig och jag ser heller inga tendenser på att han inte skulle fortsätta vara "extremt dålig valuta för pengarna" som tidigare under säsongen. Problemet är väl att man har skrivit ett alltför fläskigt kontrakt som är svårt att lösa.
RJ går alltså från helusel till bara riktigt dålig. Grym utveckling på mr 17min/match må jag säga. Till och med Viktor Wallin skulle väl klara av att bara vara "normalkass" då och då.
RJ går alltså från helusel till bara riktigt dålig. Grym utveckling på mr 17min/match må jag säga. Till och med Viktor Wallin skulle väl klara av att bara vara "normalkass" då och då.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
RocknRolf2: En annan stor grej i eländet är att två av de som levererat mest kanske inte blir kvar kommande säsong.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
tk75: Inte då. Våra stabbiga backar hänger helt enkelt inte med och det spelar heller ingen roll om de har ett par meter att gå på.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
RocknRolf2: men helt kass har väl inte Jonte varit idag ändå?... vissa stunder har han glimtat till lite o RJ är inte lika kass som i början av säsongen då han knappt platsat i sundsvall hockey, han har som sagt spelat upp sig en aning men är långt ifrån riktigt bra
Finns dock tendeser till att dom är på gång nu ändå, fortsätter dom lira som sista fem i andra så har vi chans till poäng.. såvida vi inte gör en 3e period som dom varit resten av säsongen bara
Finns dock tendeser till att dom är på gång nu ändå, fortsätter dom lira som sista fem i andra så har vi chans till poäng.. såvida vi inte gör en 3e period som dom varit resten av säsongen bara
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
RocknRolf2: Det finns ju onekligen, ekonomiska resurser i vissa spelare, som inte tagit sitt ansvar, som skulle kunna bytas ut mot backar, om det finns några på marknaden förstås.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Olle: Ge mig ett vettigt skäl till att RJ får spela öht?
Att killen har snittat över 17 min/match gör mig orolig över att vårt Timrå är korrumperat på nåt vis. För att inte tala om Hedström. När ska det vara slut på bidragseländet till honom?
Att killen har snittat över 17 min/match gör mig orolig över att vårt Timrå är korrumperat på nåt vis. För att inte tala om Hedström. När ska det vara slut på bidragseländet till honom?
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Serien är ju sjuk, SSK-VF 5-0, VF som utklassade FBK sist, DIF torskade hemma mot SSK, nu leder man med 2-0 morta mot LHC, men det är inte över än.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Det är såna här gånger det är lätt att konstatera att vi förmodligen har det sämsta försvarsspelet av samtliga lag och det gäller över hela banan.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
RJ måste sluta skjuta pucken. Han får helt enkelt inte skjuta något mer. Är det inte två meter över så är det rakt i magen och det gäller samtliga lägen/frilägen han har fått i slottet...under hela året.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Riktigt tråkigt att inte få en utvisning med sig i situationen framför mål. Ibland får man tydligen crosschecka folk i ansiktshöjd.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Är det ingen som kan köra över den fega lilla jävla babyfacet Jämtin.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Nä jag säger bara att man skulle haft en Kapanen i högform, ett stycke Manderville, och kanske det som är vi är i störst behov av, back i form av Strålman,
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
RocknRolf2: I dessa tider så borde man få skriva vad som helst.
Pärra tröstmålar iaf...
Pärra tröstmålar iaf...
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Tar några djupa andetag, och skriver inte det jag egentligen tänker för att slippa bli avstängd....
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Ja det är bara att vända alá Mora, men med denna inställning är det ju bara att packa ihop....vad ska challe säga nu? Ingen ödmjukhet igen!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Och där var den matchen slut. Det fanns inte mycket till revanchlust där inte.
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Tack Kalle Koskinen, verkligen, TACK! Nu har han visserligen bara legat bakom två mål, men ändå...
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
MB:
Ja men va f-n. Dom är ju backlös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Allt styper ju på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja men va f-n. Dom är ju backlös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Allt styper ju på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Timrå har ingen ENERGI i laget, helt likgiltigt......det är så jävla patetiskt
« Föregående · 956038 · Nästa »